Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 03:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Sove piller
Medlem

Geografisk sted: Århus
Når jeg engang imellem tager lidt amf i weekenden er det umuligt at falde i søvn.
det selvom jeg ryger masivt mange bonghoveder. jeg vil have fat i nogle sovepiller så jeg kan få sovet ordenligt igennem og slippe for de værste tømmermænd.

er der nogen som har forslag til hvilke jeg skal anskaffe ?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Hmmm det problem kender jeg også... Jeg kan heller ik sove før mindst 12 timer efter sidste streg...

Jeg kender nu ingen sovepiller, men har du hørt om BDO eller GHB? Det virker faktisk utrolig godt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Site Admin

Synes ikke at GHB er såååå godt at sove på. Diazepam er et hit efter amf/4-mar ol. Sådan 15-20 mg DZP får mig til at sove som et lille barn [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhagen
Cola skulle være godt at suge et stykke tid inden man går i seng, men det er jo en dyr "sovepille", men mindre kan få det spotpris!
Ved ikke hvad alm. sovepiller koster, men har sq heller aldrig haft brug for det, da jeg altid har kunne lægge mig ned og sove, når jeg har suget amf, uanset hvilket tids punkt.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

@Iboga uhhh jeg hader bare når folk gør det, for man røvkeder sig virkelig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hvad jeg har hørt om DZP er det da rimelig skadeligt...? Så det ville da ikke være så fedt at skulle tage det hver gang han tager amf... Men jeg skla sq ik gøre mig klog på det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Alcoholic: Måske du lige skulle tjekke op på dine kilder...Bare fordi der et par kiksehoveder fra den lokale bodega, der siger at dzp er farligt, behøver det jo ikke være den skinbarlige sandhed. Såvidt jeg har forstået medfører benzodiazepiner i moderate mængder, ikke varige skader. Af og til føler man sig dog lidt bonget dagen efter og i nogle tilfælde flere dage efter - hvis man har indtaget det over lidt tid. Derudover synes jeg ikke rigtig det har nogle mærkbare bivirkninger!

Mvh. Odin

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
NU MÅ I FANDME LIGE TA' JER SAMMEN!

For ikke engang 2 døgn siden, postede jeg omkring brug af Diazepam (Valium) efter Amf, komplet med doserings-forslags, referencer og hele svineriet, og så sidder i fandme allerede og spørger om det !"#!%!"#¤&#"&/#¤%/ [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dovne svin... Læs så efter!

Sidste post i dette topic!

Kan i ikke engelsk, eller skal jeg få Sigurd Barrett til at lave en "Narko For Dummies" med hånddukker og soundtrack til ???

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
@Alcoholic: Måske du lige skulle tjekke op på dine kilder...Bare fordi der et par kiksehoveder fra den lokale bodega, der siger at dzp er farligt, behøver det jo ikke være den skinbarlige sandhed. Såvidt jeg har forstået medfører benzodiazepiner i moderate mængder, ikke varige skader. Af og til føler man sig dog lidt bonget dagen efter og i nogle tilfælde flere dage efter - hvis man har indtaget det over lidt tid. Derudover synes jeg ikke rigtig det har nogle mærkbare bivirkninger!

Mvh. Odin
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvad er det for noget lort at lukke ud? Det jeg skriver er noget jeg mener at have læst inde på IRC osv... Det er da lamt at skulle "nedgøre" en med sådan noget lort...
Læg også mærke til at jeg skrev at jeg ikke skulle gøre mig for klog på det...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Benzos vil nok være din bedste ven i sådan en situation.

Og så længe du ikke tager dem for længe af gangen (og selfølgelig ikke rovæder dem),er de rimeligt uskadelige.

De er f.eks meget svære at begå selvmord med.Ikke at jeg tror du tænker på det. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic:
Hvad er det for noget lort at lukke ud? Det jeg skriver er noget jeg mener at have læst inde på IRC osv... Det er da lamt at skulle "nedgøre" en med sådan noget lort...
Læg også mærke til at jeg skrev at jeg ikke skulle gøre mig for klog på det...
<HR></BLOCKQUOTE>

-Aight, my bad...Er bare træt af at rette alle de misinformationer der bliver sendt ud. Hvis du tjekker dex' svar i den anden post, vil du se at dzp ikke er ret farligt. Det er da kedeligt at høre, der tilsyneladende bliver spredt fejlinformation via IRC, på den anden side er der også mange newbies der sidder derinde.

Mvh. Psyko

Insane psychedelia user!

[ 26 Maj 2003: Besked ændret af: daffy duck ]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Med fare for at lyde som en pusher synes jeg lige, at jeg vil anbefale Zolpidem (i sovepillerne "Stilnox" og "Stilnoct") frem for Diazepam (der jo findes i "valium" og "stesolid").

Jeg synes, at Zolpidem-effekten rammer hårdere end Diazepamen, der er mere "smooth". Derfor virker Zolpidem mere som en "mursten i hovedet" der sørger for at man falder i søvn med det samme, mens Diazepam ikke er så godt at falde i søvn på.
Desuden er Zolpidem ude af kroppen efter 6-7 timer, mens Diazepam kan blive i systemet i flere døgn. Det kan da være meget rart også at være afslappet morgenen efter amf-turen, men hvis man ikke vil tåge rundt i flere døgn, er det en meget god idé at finde en sovepille med kortere halveringstid.

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
rohybnol..godnat og sov godt :P

eneste problem med sovepiller for mig, jeg ender altid med at blive oppe og bare være lam

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TJiLLe|idle:
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvis man tager Rohypnol sammen med amf, og man ikke falder i søvn, bliver det en SINDSSYG, ukontrollabel rus, hvor man er så langt, langt, langt væk, at man ikke kan huske bare én af de ting, man har lavet, næste dag (dog også uden amf ;-)). Og det betyder ikke, at man kan sove. Så man skal alligevel passe lidt på med de to ting.

Medlem

Geografisk sted: københavn
hehe, eller man kan bare lære sig at sove på amf [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] - det er slet ikke så svært.. eller.. jeg kan [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Jeg tror nu i det hele taget at det er bedst at holde sig fra benzoer (Og ja, jeg ved godt at det ikke er dødeligt og bla bla) men hvis man kan få fat i Zolpidem er det vel det bedste.

Kig b.l.a her:
http://www.biopsychiatry.com/zolpidem.html

In our memories

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TJiLLe|idle:

eneste problem med sovepiller for mig, jeg ender altid med at blive oppe og bare være lam
<HR></BLOCKQUOTE>

-Kender det alt alt for godt, en af grundene til at GHB/BDO ikke virker effektivt på mig - af og til falder jeg dog i søvn uden at jeg ønsker det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Mvh. Psyko

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zarathustra:
Med fare for at lyde som en pusher synes jeg lige, at jeg vil anbefale Zolpidem (i sovepillerne "Stilnox" og "Stilnoct") frem for Diazepam (der jo findes i "valium" og "stesolid").

Jeg synes, at Zolpidem-effekten rammer hårdere end Diazepamen, der er mere "smooth". Derfor virker Zolpidem mere som en "mursten i hovedet" der sørger for at man falder i søvn med det samme, mens Diazepam ikke er så godt at falde i søvn på.
Desuden er Zolpidem ude af kroppen efter 6-7 timer, mens Diazepam kan blive i systemet i flere døgn. Det kan da være meget rart også at være afslappet morgenen efter amf-turen, men hvis man ikke vil tåge rundt i flere døgn, er det en meget god idé at finde en sovepille med kortere halveringstid.
<HR></BLOCKQUOTE>

Det har du helt ret i...

Her søndag morgen, indtog mit alter-ego ca. 50 mg. Diazepam, efter en shit-load Ephedra (bvadr), en streg amf og en halv ecstasy-tablet (ingen effekt, udover at få min puls til at stige)... Det virkede efter hensigten, men jeg var påvirket af Diazepamen indtil mandag aften - hvilket måske ikke er det fedeste hvis man har vigtige ting at lave. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det hænger nok sammen med at Diazepam er et anxiolytikum - dvs. det bliver brugt primært mod angsttilstande, men kan også bruges til at få en til at sove (ved højere doser).

Hvis man har mulighed for det, så er det bedre at bruge et hypnotikum, som f.eks. Nitrazepam (Apodorm, Mogadon, Pacisyn), Flunitrazepam (Rohypnol, Ronal, Flunipam) eller Triazolam (Halcion, Rilamir)...

Disse er en gruppe af benzodiazepinerne, der primært bliver brugt imod søvnløshed.
Navnene i parantes, er nogle af de handelsnavne de respektive benzoer kan have.

Jeg skal hilse og sige fra mit alter-ego, at Clonazepam (Rivotril) også er ganske udemærket til at få en til at sove.

...så sku' det vist være på plads! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus
tak for svarene alle sammen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Esbon:
hehe, eller man kan bare lære sig at sove på amf [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] - det er slet ikke så svært.. eller.. jeg kan [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Du lader til at være stolt af, at dit speed er så dårligt, at du kan sove på det? *g* Der var også for noget tid siden en sælger, der pralede med, at han sagtens kunne sove, hvis han havde lyst. Da jeg fik prøvet hans amf, forstod jeg pludselig hvorfor. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]