Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 maj 2024 08:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel: Sove piller
Indlæg: 01 jun 2003 15:10 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Ja, jeg er enig med T^T... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg turde næsten heller ikke i går, efter hvad der var blevet sagt herinde, men man bliver simpelthen bare nødt til det, når man ikke har flere streger tilbage. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Man bliver så LIDERLIG, at det gør helt ondt - bagefter.


Top
 Profil  
 
 Titel: Sove piller
Indlæg: 01 jun 2003 15:26 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 694
Geografisk sted: Danmark
Øhm det har jeg fandme aldrig oplevet... Når man sidder der med sin skrumpe pik hvordan er det så lige sex kommer ind i billedet....?


Top
 Profil  
 
 Titel: Sove piller
Indlæg: 01 jun 2003 15:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2002 01:01
Indlæg: 221
Geografisk sted: nordjylland
Word alco!

hvordan kan i tænke på sex med den skrumpe pik? det eneste jeg tænker på når jeg er på amf er mere amf - ærligt talt.

anima gider du evt. uddybe det med kirtlerne?


Top
 Profil  
 
 Titel: Sove piller
Indlæg: 01 jun 2003 16:03 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Såvidt jeg har forstået på dankdawg (ret mig om jeg ta'r fejl) så virker meth-amf faktisk potens forøgende. Normal gade amf har dog - på undertegnede - en potensnedsættende effekt.

Mvh. Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel: Sove piller
Indlæg: 01 jun 2003 17:45 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Det kommer jo også meget an på, hvor meget man har taget. Hvis jeg har taget så meget, at min pik er fuldstændig indskrumpet, gider jeg da heller ikke. Men ved mindre doser, fx en enkel lille streg til en fest, er det en helt anden snak. Og DN, selvfølgelig vil man hellere have en streg til, men når der ikke er mere, må man jo tænke på noget andet. Det er desuden også først, når rusen er ved at være væk, at jeg får lyst. Når opturen står på, koncentrerer jeg mig da også kun om at nyde dén.

[ 01 Juni 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Sove piller
Indlæg: 01 jun 2003 18:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2002 01:01
Indlæg: 362
Geografisk sted: Utopia
Ku ik ha sagt det selv PsychadelicGoAhead...


Top
 Profil  
 
 Titel: Sove piller
Indlæg: 01 jun 2003 18:34 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Cobz:
Ku ik ha sagt det selv PsychadelicGoAhead...<HR></BLOCKQUOTE>

Det er jo trods alt også én af livets store sandheder, hvad angår speed. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Sove piller
Indlæg: 01 jun 2003 21:26 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af DN:
Word alco!

hvordan kan i tænke på sex med den skrumpe pik? det eneste jeg tænker på når jeg er på amf er mere amf - ærligt talt.

anima gider du evt. uddybe det med kirtlerne?
<HR></BLOCKQUOTE>

Jo altså når man tager stoffer, så bliver energien i kirtlerne omfordelt og nogen vil højest sandsynligt ikke fungerer optimalt, når man ejakulerer så presser prostata en masse energi ud fra kønskirtlerne, så kommer der endnu mere ubalance i kirtelsystemet og de i forvejen ubalancerede kirtler andre steder i kroppen begynder at forsøge at balancere energitabet fra kønskirtlerne, dette kan overbelaste kroppen i den grad, at den simpelthen går i stykker af det...


Top
 Profil  
 
 Titel: Sove piller
Indlæg: 01 jun 2003 22:24 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Et eller andet sted kunne jeg ikke tænke mig at vide det dér.


Top
 Profil  
 
 Titel: Sove piller
Indlæg: 01 jun 2003 22:43 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Anima, har du en reference til det?

Jeg har haft sex/wanket mange gange på amf (man bliver jo fucking liderlig af det), og jeg har som de fleste andre her, allerhøjest fået slidsår af det... haha! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Sove piller
Indlæg: 02 jun 2003 11:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2002 01:01
Indlæg: 362
Geografisk sted: Utopia
Word Dex! Jeg kan på INGEN måde mærke at jeg har taget skade af det endnu´...

Men alligevel; <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Jo altså når man tager stoffer, så bliver energien i kirtlerne omfordelt og nogen vil højest sandsynligt ikke fungerer optimalt, når man ejakulerer så presser prostata en masse energi ud fra kønskirtlerne, så kommer der endnu mere ubalance i kirtelsystemet og de i forvejen ubalancerede kirtler andre steder i kroppen begynder at forsøge at balancere energitabet fra kønskirtlerne, dette kan overbelaste kroppen i den grad, at den simpelthen går i stykker af det...
<HR></BLOCKQUOTE>

*tænke tænke tænke* /me tager siger en spiller [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 02 Juni 2003: Besked ændret af: Cobz ]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team