Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 23:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg faldt lige over et par tråde på shroomery.org, jeg tror der er mange herinde der vil finde det interessant. Tilsyneladende nogle folk med forbindelser til højeste sted!

LSD-Crystal to blotter

The Status of LSD-25 Development

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og lige en shroomery-tråd mere :

The "THUMBPRINT"

Medlem

Geografisk sted: Kbh
"Double and triple dip acid is a sales pitch.
It`s a myth. Diping it again in the solution would do nothing to increase potency."

Hmmm.. Smart nok, så ved man da det..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Husk, Der kan stadig være forskellig styrke på forskellige frimærker. Det der er afgørende for styrken, er ikke om de er dyppet flere gange, men produktets renhed og koncentrationen af opløsningen.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Yderst interessant læsning. Hr. Chinacat lader til at vide hvad han snakker om. Sjovt at høre at distributørerne (i hvert fald i hans omkreds) er så religiøst overbeviste om at LSD er "LØSNINGEN"...
Trist at cirklen er gået i opløsning... Verden mangler syre.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
En helt klar anbefaler at læse!! Og især til dem derude, der bruger lsd/svampe som partydrugs... læs og lær fra en EKSTREMT erfaren mand...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Han lyder da til at have styr på det, men...

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>TYPES OF CRYSTAL

Needlepoint-very pure(95%) white powerdery crystal.
was available in small amount`s. The best of the best

White Fluff-Very pure(95%) white light flakes of crystal.
Still around and the most sought after. very pure

Silver-Good and clean(85-90%)-light greyish crystal.
Was an unbelievable amount of this around in the late eighty`s and early nineties. Very good stuff. My first thumbprint was this kind. If you ate acid in the 80-90`s you probably sampled some silver.

Amber-Decent(70%?)
This crystal varied from a light amber color to an almost dark brown color.Was always available.One batch called quadricept amber was the color of light honey and was very good. Lot`s a people worked with this crystal but i always would use silver instead since it was better and the same price.

Lavender-(60-70%?) light purple to almost black colored crystal.
Like amber it varied batch to batch.

TJ(tornado juice) - purity unknown.
I seen this shit in about four different colors and it always scared me. no experiance with it.

Champagne-(50-60%) black crystal, nasty stuff IMHO. I worked with it once and swore to never touch it again.<HR></BLOCKQUOTE>

...er det bare mig, eller lyder hans kvalitetsbeskrivelser lidt som noget "old hippie BS" ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Han lyder da til at have styr på det, men...

...er det bare mig, eller lyder hans kvalitetsbeskrivelser lidt som noget "old hippie BS" ?
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvorfor synes du det? Han lyder da helt klart som en gammel hippie, men jeg tror ikke det er BS han lukker ud.

Det lyder mere som om det er dig der ikke kan klare det hvis folk ikke lige udtrykker sig 100% i korrekt kemisk nomenklatur. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Riiiigtig god læsning!

Bare trist at flere og flere bare bruger det som et partydrug og intet andet, spild af god syre. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Tissø
Nemlig korrekt, - det ER hippiesnak; - og som jeg før har tilladt mig at nævne:

LSD er et SANSEsttof, ikke et DANSEstof.

Og BS, - min bare røv, - næ rigtig tale, bare synd ikke flere stadig besidder den viden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Also you have to do a thumbprint(eat it) there are no exeptions to this rule.The reason is to make sure your Karma is clean enough to handle this sacred work.

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Child_Inside:
Hvorfor synes du det? Han lyder da helt klart som en gammel hippie, men jeg tror ikke det er BS han lukker ud.

Det lyder mere som om det er dig der ikke kan klare det hvis folk ikke lige udtrykker sig 100% i korrekt kemisk nomenklatur. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Egentligt ikke, men jeg syntes det er underligt den måde han beskriver de forskellige kvaliteter på, nærmest som om at de allesammen kommer fra det samme batch.

Hvis en kemiker lavede LSD, så ville han vel lave det hele så rent som muligt, og ikke ende med at få fler-farvede "kvaliteter" ud.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Egentligt ikke, men jeg syntes det er underligt den måde han beskriver de forskellige kvaliteter på, nærmest som om at de allesammen kommer fra det samme batch.

Hvis en kemiker lavede LSD, så ville han vel lave det hele så rent som muligt, og ikke ende med at få fler-farvede "kvaliteter" ud.
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvis du havde læst hele tråden(Eller begge de to første tråde(ja, jeg ved de er lange, det tog mig et par timer at læse det hele igennem)), ville du vide at det er forskellige folk der laver(lavede?) de forskellige kvaliteter.

In our memories
Brugeravatar

Jaja... men så er det fandme nogle ringe kemikere, der laver 50-60% ren SORT LSD, og tillader sig at kalde det for "champagne"...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jaja... men så er det fandme nogle ringe kemikere, der laver 50-60% ren SORT LSD, og tillader sig at kalde det for "champagne"...<HR></BLOCKQUOTE>

Haha [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Det kan der være noget om!

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg synes vi mangler diskussionen om urenheder i LSD virkelig kan have en effekt på trippet. Hvis en produktion LSD er 50% rent, og man tager et 200 mcg trip, så indtager man altså også 200 mcg urenheder.
Men - findes der overhovedet stoffer udover LSD der er aktive i så små doser? Så vidt jeg ved, gør der ikke. Måske med undtagelse af Salvinorin A, men det stof finder man naturligvis aldrig i en produktion LSD.

In our memories
Brugeravatar

Der findes en håndfuld LSD-analoger, der er omtrent så potente... og så velnok et par phenethylaminer, der i teorien skulle være lige så potente.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Halløj:
Jeg synes vi mangler diskussionen om urenheder i LSD virkelig kan have en effekt på trippet. Hvis en produktion LSD er 50% rent, og man tager et 200 mcg trip, så indtager man altså også 200 mcg urenheder.
Men - findes der overhovedet stoffer udover LSD der er aktive i så små doser? Så vidt jeg ved, gør der ikke. Måske med undtagelse af Salvinorin A, men det stof finder man naturligvis aldrig i en produktion LSD.
<HR></BLOCKQUOTE>

Du må huske at når du er under indflydelse af LSD, er du mange gange mere følsom overfor alle former for stimuli, hvilket betyder at hvis der kommer nogle urenheder fra produktionen med på papiret, er det slet ikke umuligt at du vil kunne mærke en forskel i trippet. Jeg har i hvert fald oplevet at forskellige mærker har givet forskellig slags effekt.

Der er en diskussion på lycaeum.org om netop dette emne HER!

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
ja der er helt sikkert forskel på visse mærker.

har før oplevet hvor at jeg altid blev meget øm i kroppen af bestemte mærker.. hvor f.eks. flydende og Aum mærker aldrig har påvirket kroppen synderligt meget

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TJiLLe|idle:
flydende<HR></BLOCKQUOTE>

SVIN! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]