Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 11:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg vil lige hurtigt advare mod en ny pille nemlig Bacardi.

Pillen har en del større diameter end de fleste andre piller, er hvid med brunlige prikker.

Selve indholdet af MDMA er faktisk utrolig stort, men men jeg har efterhånden set en del gange folk som får det utrolig dårligt i starten af trippet på dem. Så overvej lige en ekstra gang til om i kun måske vil have en dårlig trip start.

Håber ikke folk blir oprørte over denne post da vi blev enige om at vi godt måtte advare mod piller.

Insane psychedelia user!

Jeg bliver ikke oprørt, men vil nok ikke kalde MDMA-rusen for et decideret trip.

Udover det så vil jeg påstå at det er et lidt groft udsagn at komme med at "indholdet af MDMA er faktisk utroligt stort" da jeg nægter at tro på at du kan føle hvor stort indholdet er. Det vil jeg mene at du er for newbie til (no offence), jeg ville føle mig lidt mere tryg ved at høre det fra en 1337 KIX-HAPSER som Dex for eksempel [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

/Jensus

Medlem

@jensus: Du siger altså at Dex også lige skal se om han får det dårligt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg har ofte oplevet at folk får kvalme når en ecstasy-pille begynder at virke. Det er der ikke noget nyt i.

Det er vel kun i 5-10 min de har haft det skidt, og så var de på toppen igen ?..

Insane psychedelia user!

Fenriz, det er da vigtigt ! Hvis man ikke kan definere rusen ordentligt, så kan man heller ikke tale om effekten af stoffet.

Vi kan godt blive enige om at trip betyder rejse, og jeg vil ikke kalde det for en psykisk rejse at være "blæst". Når man så til gengæld æder en massiv stor dose MDMA så kan man måske tale om at trippe, men MDMA's typiske virkning vil jeg ikke kalde for et trip.

[ 21 April 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]

Insane psychedelia user!

En følelse af man svæver rundt i en lykkelig boble kan da godt kaldes et trip?

Anyway, alco, kan du ikke beskriver pillen lidt mere? Har i evt. testet den?

Dedikeret medlem

Hmmm jeg vil nu godt definere MDMA som trip hvis man er lam nok...

TM>>> Det er desværre ikke kun 5-10 min men mere 30-60 min.

Daffy>>> Hmmm jamen som sagt før har pillen en del større diameter end andre piller, er hvid med brunlige prikker... Logoet er rimelig godt "tegnet"...Det er tydeligt at det er Bacardi ihvertfald...

Btw vi har desværre ik udstyret til at teste pillen.

[ 21 April 2003: Besked ændret af: Alcoholic ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Det er vel, som TM skriver, ikke underligt at nogle - måske relativt uerfarne ecstasy-brugere, får det dårligt af en stor dose MDMA.
Jeg kan huske da Daffy beskrev dersens Scooby piller, ikke ligefrem den mest positive beskrivelse (såvidt jeg erindrer), men der var immervæk en god dose MDMA i dem.

Dedikeret medlem

N|DK>>> Hvor ved du fra hvorvidt de andre som har fået det dårligt er relativt uerfarede brugere?

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg har nu oplevet 5 personer, blæst på disse Bacardi-kix, og kun 1 har haft fysiske kvaler, som følge deraf, og det var den mest uerfarne af personerne. han fik kvalme, og kastede op, og den episode tog omkring 10 min. Så lagde han sig på en madra, og lå bare stille i ½ time... havde det fint, men bare mest lyst til at ligge...

jeg har ikke selv prøvet dem, men vil udfra det test-personerne har fortalt mig og det jeg har set, give et solidt skud på at det er MDMA der er i... og en god røvfuld

Edit: jeg har også kastet op, 3. eller 4. gang jeg prøvede E - som følge af en ganske potent kix

[ 21 April 2003: Besked ændret af: T^T ]

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Jeg har flere gange prøvet bacardi og har aldrig haft det dårligt.. Det har dem jeg kender, som har ædt pillen heller ikke. Sååå.. ingen grundt til alarm imo.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jensus > jeg er enig i at man ikke kan beskrive rusen som et trip, jeg synes bare at det er trælst at flere poster kører offtopic fordi folk begynder at gå op i den slags.

Dedikeret medlem

Alco; læs at jeg skriver "måske relativt uerfarne"

med vægt på "måske" - Det skrev jeg grundet mit, ringe, kendskab til din omgangskreds!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Tror det var dem jeg fik i lørdags. De er ret fede. Fik det lige lidt underligt i starten, men det gik hurtigt over.

De er fede [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Barnerøve... det er jo bare et ordentligt MDMA-smæk! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Det er meget normalt at førstegangs-brugere eller uerfarne brugere får kvalme eller brækker sig af det.

Anyway, jeg spiser ikke piller mere (lige med undtagelse af smiley'erne), jeg er sgu blevet ret træt af ækstasi...

Nu er sommeren snart kommet, så skal der sgu hardcore hallucinogener til! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ~Jensus~:
Jeg bliver ikke oprørt, men vil nok ikke kalde MDMA-rusen for et decideret trip.

Udover det så vil jeg påstå at det er et lidt groft udsagn at komme med at "indholdet af MDMA er faktisk utroligt stort" da jeg nægter at tro på at du kan føle hvor stort indholdet er. Det vil jeg mene at du er for newbie til (no offence), jeg ville føle mig lidt mere tryg ved at høre det fra en 1337 KIX-HAPSER som Dex for eksempel [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

/Jensus
<HR></BLOCKQUOTE>

Indholdet af MDMA i pillen er jo heller ikke det væsentlige, det væsentlige er at han har set flere få det dårligt af den, og så er der måske god grund til at advare. Men alcoholic du må godt lige skrive hvordan dårligt, er det rysteture, opkastninger eller hvordan? og hvor lang tid varer det?

Og så drop da de kommentarer om at man ikke tripper på MDMA, det pisser mig virkelig af for det er SÅ ligegyldigt. Ordkløvere [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Har heller ikke set/hørt om nogen ha det dårligt på dem. Synes det er en af de bedre kix der er på markedet lige nu.

Dedikeret medlem

N|DK>>> Sorry, mig som læste for hurtigt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Ja når virkningen indtræder er det klart en fed kex, men det come up har sq fået mig til at jeg helst ikke vil æde flere af dem... Næ de double rolex der er i omløb er der sq vildere smæk på en smiley'erne [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Hvorfor vil du ikke æde flere? bare æd en halv af gangen, så slår de ikke nær så hårdt i starten, det er jo åbenbart det som "du/i ikke kan klare/lide"?

Dedikeret medlem

Nej jeg siger bare der er blevet oplevet en del ubehag på de biller... Jeg kan sq godt lide at blive ordentlig ristet på lortet, men den her post er ved at blive kørt langt ud så bare prøv og æd en om døm selv i stedet..

JEG sagde bare jeg ikke kunne lide dem....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]