Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 09:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: BDO
Medlem

Geografisk sted: Herfølge
sidder lige og drikker BDO og kom til at tænke på hvor maget man må drikke i timen..

jeg har drukket 2ml.. for ca. 20 min sidden.... [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Medlem

Hey [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Kommer jo helt an på tollerence.
Men start altid med 2ml, det er hvertfald nok til at få det lidt sjovt. Du kan altid tage 2ml mere, når du synes virkningen er ved at være væk.

Men lad vær med at overdrive. Er du ikke vandt til det, kan det hurtigt gå galt.
Der skal ikke meget til, før du od'er og får det virkelig dårligt, hvis du ikke bare får blackout og går ud som et lys.

Et lille tip; prøv at sniffe noget poppers samtidig, så bliver man så mærkelig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 22 Juni 2003: Besked ændret af: t3ch ]

Medlem

Geografisk sted: Herfølge
ok det vil jeg så prøve

Medlem

Oki [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

og hils ham du er sammen med nu! hehe

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Speed86:
sidder lige og drikker BDO og kom til at tænke på hvor maget man må drikke i timen..

jeg har drukket 2ml.. for ca. 20 min sidden.... [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

2 ml er en fin dosis at starte med, husk blot at du skal vente minimum en halv time inden du konkluderer at det ikke virker ordentligt, og hvis du lige har spist, er det nok snarere 45 minutter. Husk også at når du "spæder dosen op", så gør det aldrig med mere en 1 ml ad gangen, og vent mindst en halv time igen.

Eksperimentér med dosen, men gør det FORSIGTIGT! Forøg højst din start-dosis med ½ ml ad gangen, så er du sikker på at du ikke får for meget; Hvis du kan klare f.eks 2½ ml uden at falde i søvn, tager du heller ikke skade af 3, selvom du måske ikke kan holde dig vågen.

Vær også opmærksom på at ikke blot latenstiden(altså den tid der går før det begynder at virke), men også virkningens styrke er påvirkelig af hvor meget eller lidt du har spist umiddelbart forinden. Hvis du lige har spist et stort måltid, går der længere tid før det virker, og det slår ikke lige så hårdt, fordi det bliver optaget i blodet langsommere, end hvis du tager det på tom mave.

Lige en sidste ting : Bland ALDRIG BDO med alkohol, dzp eller andre downere, med mindre du virkelig er sikker på hvad du gør, og hav helst nogen ved din side som lige kan holde lidt øje med dig.

Child_Inside
jeg kunne ikke have sagt det beder selv.....

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
og lige en sidste ting... hvis man kan mærke at man har fået lidt for meget og begynder at få kvalme.

så æd et måltid mad. så får man det hurtigt bedre igen

Medlem

TJiLLe>

Hele min pizza røg da op igen? Hehe.. men var nok ikke BDO'ens skyld alene.

Insane psychedelia user!

T3ch, bliver du aldrig træt af at have folk på nakken [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Vil du ikke nok gøre mig og resten af boardet en tjeneste, også holde ligegyldige informationer for dig selv ? Det gavner ikke ligefrem debatten på nogen måde at du siger at du har knækket en pizza op, efter BDO og nogle andre drugs. Det svarer til at jeg skriver i en diskussion omhandlende fx. om hash er skadeligt, og jeg så skriver "Jeg røg i går, og jeg mistede godt nok nogle hjerneceller fordi jeg drak bajere". Jeg mener, det har overhovedet ingen relevans til debatten.

Som Zionboy så godt har udtrykt det.

Tænk før du taler !

/Jensus

Medlem

Folk på nakken?
Har det fint [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Kom dog glad, fremfor altid at være så negativ! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Man kan også tage sig selv lidt for højtideligt.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jo, men det er lidt dumt at ødelægge et udmærket HR-råd ved at skabe forvirring omkring det. Det er altså rigtigt at det hjælper på ubehagen at spise når man har fået for meget BDO.

Medlem

Satori> True.. og sorry, hvis jeg har forvirret nogen. Men skal vi snakke om ligegyldige/platte indlæg, vrimler her jo med dem. Trold's indlæg gaver jo heller intet, og sådan kan man blive ved. Men hvorfor hænge sig i sådanne ting? Istedet for at starte en diskution om offtopic, etc, ville det være smartere bare at ignorerer beskeden.. ik? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg synes særligt der er behov for at eksperimentere med dosen i starten, senere finder man ligesom ud af, hvad der er en god dose og hvad der er lidt for meget - eller lidt for lidt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Det vigtigste er at man ikke redoserer for hurtigt, eller pludselig tror at man skal tage det dobbelte for at opnå ordentlig effekt.

Mvh. Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]