Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 02:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories

Tranquil-G, GHV (4-methyl-GHB) og GVL (4-pentolide), alt sammen resultatet af en times aktiv morgensurfing før dagen brød løs,... hmm, læste derefter nogle artikler om det på Erowid, søgte her på sitet(uden resultater), og er nu nysgerrig for at høre, om nogen her på boardet har erfaring og kan rapportere noget nyt interessant om disse 2 varianter af GHB.
F.eks. i hvilke kategori af skadelighed ligger det(alkohol-BDO-GHB), og hvor lang tid det virkede(uden andres substanser indvirkning), and so on...!?

Sol, sommer og sej syre,
dEEP [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

[ 05 Juli 2003: Besked ændret af: dEEP ]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg tror at alle de navne du har fundet, dækker over GVL, eller den "åbnede" lacton af den, ligesom GBL og GHB.
Kender ingen der har prøvet det, men så vidt jeg kan læse mig frem til, skulle det vist nok blive set som en smule mere potent end GHB.
Jeg kan ikke se nogen grund til at det skulle være mere skadeligt end GHB. I hvert fald ville jeg indtage GVL med betydeligt bedre samvittighed end BDO.
Jeg tror at det er meget ækvivalent med GHB.

[ 08 Juli 2003: Besked ændret af: Prometheus ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
GHV har mere effektiv receptorbinding (Nogen skriver 15%, andre steder har jeg læst 11%), men er ikke nær så sjovt som GHB som rusmiddel har jeg læst mig til...

Jeg kunne forestille mig, at det ville være godt til HR, da det skulle have kraftigere medicinske egenskaber end GHB.

Kig evt. på Sodium 4-Hydroxyvalerate, a novel GHB analog

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]