Efter lidt grublen, er tingene ved at falde lidt mere på plads. Jeg havde ingen erindring om at have indtaget noget stof selv, og var sikker på at det var et ondsindet forsøg som nogen kørte på mig. Og forsøget fortsatte, selv om jeg råbte at jeg ikke kunne klare mere, at det skulle stoppe nu osv. Hvis jeg bare kunne have husket at jeg havde indtaget et kemikalie, var jeg aldrig blevet så fucked-up. Alt hvad jeg forestillede mig, blev 100% virkeligt for mig. Ligesom filmen "Sphere". Da jeg lå og var sprættet op, kom der endda en ambulance... Men den forsvandt igen. Forsøget skulle åbenbart køres videre. Smerten føltes også helt virkelig. Man bliver en kende desperat, når man kan se at blodet fosser ud, og man kan mærke at man hele tiden bliver svagere. Fysisk føltes det heller ikke helt sundt. Mit blodtryk føltes kraftigt hævet, men det var nok primært pga. ophidselsen. Pulsen var også farligt høj, og jeg gik i krampe-rystelser et par gange. Men et par beta-blokkere (som jeg naturligvis ikke selv anede eksisterede på det tidspunt) tog de mest faretruende fysiske effekter. Diazepam i halvstore doser var ikke så effektivt som det burde være. Fra at have været forsøgsdyr i hvad der føltes som en uendelighed, lod jeg paranoia og megalomani tage over. På det tidspunkt må jeg på et eller andet plan have fundet ud af at jeg selv havde en indflydelse på hvad der skete, og hvis jeg så mig selv som det mest mægtige væsen i universet, ville jeg ikke blive tvunget til at dø på endnu en grusom måde. Det indebar så også at jeg var nødt til at holde alle på afstand, for ingen ville mig noget godt. Jeg kunne kun stole på mig selv. Beklager gutter, men jeg var ret meget nødt til at forsvare de sidste atomiserede rester af mit ego. Hvis vi havde været i byen, havde jeg sikkert været så desperat at jeg ville have insisteret på at få en ambulance, hvilket nok ikke ville have ført noget godt med sig. Af og til dukker der snapshots fra trippet op når jeg er ved at falde i søvn. Heldigvis har min kæreste selv haft dårlige trips, og hjælper mig til at falde 100% på plads igen.
|