Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 18:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Hovedstaden i Jylland
Hejsa folkens.

Har fulgt med i jeres hyggelige lille forum i et stykke tid fra sidelinjen, nu syntes jeg det var omkring tid at jeg selv bidrog med lidt :-)

Det er rart at læse at der er folk der har en fornuftig holdning til psykoaktive sager, og ikke mindst Harm Reduction.

Jeg er selv relativt erfaren på de forskellige ting man kan berige sit sind med, men har lært mange (utroligt værdifulde) ting af at læse med på sidelinjen. Så thumbs up til jer !

Nåh, nok kiss ass ;-)

Jeg har også et lille spørgsmål vedr. dette hersens 5-MeO-DMT. Jeg har nemlig på fornemmelsen at det er næste punkt på min dagsorden :-)

Er der specielle ting man skal tænke på med håndteringen af selve stoffet ? Jeg tænker på om det f.eks. skal ligge i lyd & luftfri emballering.

Iøvrigt, har fulgt hele sagen om den skamløse møgunge af en EB medarbejder, så jeg har været lidt vægelsindet om at lave første post nu her, og så om det slemme DMT :-) > Håber i tager godt imod mig :-)

hilsner
enlight

Junior medlem

Hovsa,

Glemte det helt i min første post.

Jeg søgte boardet igennem for info omkring 5-MeO-DMT, og fandt denne tråd. http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=5&t=000056

Der var et indlæg i som jeg ikke syntes harmonerede med hvad jeg ellers har læst af board-policy. Jeps, ved godt at linket i indlægget i ovennævnte tråd ikke virker længere, men hvis jeg finder det, finder andre det sikkert også, og nogle kunne måske endda finde på at spørge om andre links :-(

hilsen
enlight

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Af og til sniger der sig noget ind der ikke passer med sidens politik, men de hårde og kyniske moderatorer plejer at slå ned på det. Anyways, velkommen til boardet enlight, du skal nok få en god tid her, så længe du ikke træder de hærdede medlemmer alt for meget over tæerne. En god ide er at være en anelse ydmyg i starten (ikke fordi du skal slikke arse på nogen) og derudover prøve søgemaskinen før du spørger løs.

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig angående
5-Meo-DMT, da jeg ikke aner noget om dette stof, udover den smule jeg har læst herinde.

Mvh. Psyko

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Jammen velkommen til.. Jeg er glad for du spørger om der er nogle særlige foranstaltninger man skal foretage sig når man vil opbevare meo-dmt, og at du her nævner lyd. Det er nemlig et ikke særligt kendt faktum, at det virksomme i 5-MeO-DMT, ikke er selve den kemiske substans, men de små DMT alfer der lever mellem krystallernes struktur. De er ekstremt følsomme over for ændringer i krystalstrukturen og lyd. Derfor er det vigtigt at opbevare 5-MeO-DMT i en beholder, der reducere lyde, især spektreet 5-11 khz er kritisk, og radiobølger omkring de 100 mhz, her er specielt "the voice" og "radio krishna" særlig skadelige, for DMT alfernes helbred. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
....Nej, undskyld håber ikke at du opfatter det forkert, jeg synes bare det var temmelig syret at spørge om hvorvidt et stof skulle lydisoleres (selvom jeg er klar over, at du sikkert mente lys)...Og da jeg ikke har en skid forstand på DMT, har jeg ikke engang et svar, der kunne beretige mit lille sidespring (jeg kunne bare ikke dy mig [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] )
Men held og lykke [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Psyko -> Jeg træder som regel ikke folk over tæerne medmindre de har ualmindeligt store fødder, eller stikker deres tæer ind under min fod :-) Så det skal nu nok gå.

Dr. Otling -> Dough ! Så den lige selv, haha. Lyd og luftfrit... Mente selvfølgelig lys ;-)

regards
enlight

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hehe, nu skal vi ikke mobbe de nye for meget [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] DMT-lydalfer er btw ret nUzEr.

Ang. posten med de links der, så er det en ret gammel post, fra dengang reglerne ikke blev taget så tungt fordi der var ret få brugere på boardet. Men du har ret, den burde ikke være der.

Anyways, velkommen til, det er rart med sådan et engagement fra et nyt medlem. Mht. opbevaring af 5-MeO-DMT så tror jeg ikke du behøver at tage nogen særlige forholdsregler, det er vist et ret stabilt molekyle. Men i en lufttæt pose i fryseren er nok det sikreste, ligesom med (næsten) alt andet narko.

sorry for stavefejl osv. er lettere påvirket (som du nok kunne høre, psyko, da du ringede til mig kl. lort i nat [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Velkommen til.
Ja, den post du udpeger er en svipser. I starten var det en ret "privat" side, som meget få kendte til, så der var ikke opstillet (eller blev i hvert fald ikke håndhævet) noget særligt regelsæt.
5-MeO-DMT er, som de andre tryptaminer, nogenlunde skrøbeligt. Hold det i en luft- og fugttæt beholder, godt gemt væk fra sollys. Ved disse forhold tror jeg godt at det kan holde sig ret pænt ved stuetemperatur.
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Og jeg håber at du er nogenlunde erfaren med andre ting før du kaster dig ud i denne substans. Trippet varer ikke længe - but it's one Hell of a ride!

Junior medlem

Prometheus ->

Takker :-)

Jeg nævnte kun posten i den ovenstående tråd for at give en hånd med på vejen ;-) Der skal jo ikke meget til før vores "venner" i tabloidpressen kan skrive "Dansk hjemmeside handler ulovligt med dødsnarko" ;-)

M.h.t 5-MeO-DMT (5-Methoxy-N - N-Dimethyltryptamine, right sp ?) så regnede jeg også med at opbevare det som man f.eks. opbevarer LSD. I en tonet glasbøtte, gemt godt væk fra lys & lyd ;-) Så vidt jeg kan læse mig til er LSD et betydeligt mere skrøbeligt kemikalie end 5-MeO-DMT, så det regner jeg med nok skal do the trick.

Takker for advarslen om brugen. Er temmelig erfaren (selvom man jo aldrig bliver "færdig") inden for psykoaktive substanser primært LSD-25 og Psilocybin. Har godt hørt/læst stygge/vidunderlige ting om selve trippet på 5-MeO-DMT, men jeg har altid haft indgangsvinklen "better safe than sorry" så det bliver noget med en uges meditation for at have styr på knolden, og så ellers starte med 5mg røget, og så gå opad i 2,5mg trin hvis de 5mg ikke giver det forventede resultat.

regards
enlight
- Som snart får oversøisk Methoxy. Er der nogen der ved om det skulle være et problem ? Regner absolut ikke med noget ballade.[pm]

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Velkommen til [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]