<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose: Hvorfor tror du at Melatonin vil give du en ud-af-kroppen-oplevelse? pga. MAO-hæmmeren?
Jeg kunne dog godt forestille mig, at Melatonin blev deacetyleret i hjernen, og videre dimethyleret til 5-MeO-DMT - men umiddelbart tror jeg ikke det vil have den store effekt, ud over at fucke din døgnrytme op.
Poppers gør alting dumt, det er jo ikke nogen hemmelighed! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>
Well.. Måske er poppers ikke den bedste løsning, nok nærmere Nitrous Oxide! for lige at få det ekstra skub ud... Det med at poppers går alting dumt, det er nok meget muligt, men kun så længe man er fæstnet i sin fysiske hjerne, mit mål er at komme ud af den! Out of my (fysiske) Mind! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Well idéen var netop at få kroppen i en tilstand hvor sjælen nemt vil kunne forlade den og eftersom Melatonin netop er kommando aspektet i Pineal Kirtelen i modsætning til Maoi´en som har 6-Methoxytetrahydrobetacarboline rolle som den psykiske manifestation af Pineal Kirtelen Man kan relaterer dem til de to blade som denne lotus blomst har. (5-Meo)DMT vil jeg betegne som det som belyser det tredje øje, de bliver jo dannet af 5-hydroxytryptamin pg tryptamin og bliver stabiliseret af 6-Methoxytetrahydrobetacarboline/Maoi Melatonin bliver jo blandet andet lavet som syntese af Serotonin, og hvis man samtidig tænker på at Serotonin bliver lavet om dagen og Melatonin om natten så har man en utrolig synergi dag og nat, lys og mørke hehe.
[ 03 2003: Besked ændret af: Anima ]
|