Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 jul 2025 22:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Relativistisk båthorn

Hvad sker der med sådan nogle, når de bli'r for gamle? Jeg har et glas stående med nogle der er snart 2 år overskredet sidste brugs-dato. Ka' de blive farlige at spise på noget tidspunkt? (min kodymagnyl indtagelses-frekvens er ret lav, som i nok ka' forstå, hehe)

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg kan ikke umiddelbart se noget farligt i det, det værste der kan ske - såvidt jeg kan vurdere - er at de ikke virker.

Mvh. Psyko

Medlem

Geografisk sted: Danmark
Vil oxo give Psyko ret i at det nok er er noget i vejen for at spised em, selvom de måske ikke er så effektive mere.

Medlem

Geografisk sted: Månen
kodymagnyler er altid farlige at spise, hold dig fra dem! medmindre det selvfølgelig bare er til at lindre en hovedpine, men ellers så gå ud og køb dig noet ordentligt!
Selvom det er dyrere er det vel bedre end at dø fordi man bare skal have sig en billig rus! Og du ville vidst heller ik være den første til at forlade dette board p.g.a en overdosis kodymagnyler, hvis d da skulle gå så galt!

[ 09 2003: Besked ændret af: Bonghovedet ]

Medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg tror nu heller ikke på at han kan finde på at lamme sig i kodymagnyler. Han er vel ikke så taberagtig at han ikke har nogle venner der kan skaffe noget mere fornuftigt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Relativistisk båthorn

Tak ska' i ha' [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Nej, jeg ska' ikke lamme mig i dem. Jeg har bare haft det her kæmpe-glas stående siden før der var noget der hed psy-dk [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] men jeg spiser aldrig af dem, og så kom jeg til at tænke på om de ku' risikere at blive farlige med tiden.

Dedikeret medlem

Tror, i så fald, at det ville være markeret på æsken at de blev farlige med tiden.. Men kan nu ikke forestille mig det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]