Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 12:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg ved ikke om det har været oppe før...

Men hvordan skulle man bære sig ad hvis man i teorien ville indtage elementer som tilsammen med en maoi ville afstedkomme en naturlig DMT syntese fra Pinealkirtelen?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Død eller meditation?

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Død eller meditation?<HR></BLOCKQUOTE>

Meditation, men altså hvilke ting ville være mest gunstigt at tage, for atn stimulere syntesen, udover MElatonin og Serotonin.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Shulgin skriver noget om biosyntese af DMT i TIHKAL... i det store hele, er det MAOI + tryptophan + L-methionine (+ B12 + B6 + folic acid) = DMT.

Dvs. aminosyre + (co)enzym(?) + vitaminer + MAO-hæmmer = "Biologisk Ayahuasca"

Jeg har ingen idé om, hvor sikkert det er, eller om det overhovedet virker...

Kig her for mere information.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Shulgin skriver noget om biosyntese af DMT i TIHKAL... i det store hele, er det MAOI + tryptophan + L-methionine (+ B12 + B6 + folic acid) = DMT.

Dvs. aminosyre + (co)enzym(?) + vitaminer + MAO-hæmmer = "Biologisk Ayahuasca"

Jeg har ingen idé om, hvor sikkert det er, eller om det overhovedet virker...

Kig her for mere information.
<HR></BLOCKQUOTE>

Mit mål er naturligvis via kosten og meditation at få mere og mere kontrol over produktionen af og pinealkirtelens neurotransmittere, Ayahuasca er for mig blot et forsøg på at stimulere min pineal til selv mere effektivt, producere disse selv.

Jeg har også overvejet at prøve at afskære mig fra lys i 12-14 dage for at forcere pinealkirtelen til at producere nok DMT til et gennembrud.

Men en Bio-syntese vil nok være væsentlig nemmere og også overflødiggøre dette, men det er en interesant teori at spekulere på om pyramiderne og katakomberne har haft lignende formål, dvs. som initations faciliteter.

Men grunden til jeg stadig overhoved eksperimentere en lille smule med exogene metoder til udvidet bevidsthed, er grundet udfra at jeg stadig mangler et væsentlig rutinemæssigt præg af mine spirituelle oplevelser.

De gange jeg har haft OoBE - har været om natten eller om aftenen, et par gange tidligt om morgenen, det lader til at være tidspunkterne omkring sengetid og umidelbart efter at man er vågnet er mest gunstige iforbindelse med OoBE, men det ville være dejligt den dag man opnåede at kunne gøre det om dagen også [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

En af hemmelighederne og egentlig også det første og grundlæggende skridt; er at kunne slappe nok af til at producere passende mængder af alfa-bølger

Og til at opnå det, hva er så meget bedre end Grøn Thé!!!

[ 12 2003: Besked ændret af: Anima ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]