ja det er nu ved at være næsten 1½ år siden at jeg tog ecstasy sidst. Jeg har været utrolig glad for stoffet lige siden for første gang jeg prøvede stoffet for omkring 5 år siden.
Jeg har aftalt med en veninde at hun skal tage ecstasy her i weekenden sammen med mig, og jeg har så lyst til at springe med på vognen.
Lidt sittings.
Vi skal bare være os 2, hjemme, hygge, roligt musik, tæpper, sofa, tobak, alkohol, lækkert at drikke, evt frugt og lidt vingummi, og mon ikke om der sniger sig lidt massage olie ind. Og der bliver preloaded med lidt 5-htp b6 b12 vitamin.

Hun har taget ecstasy før i tiden, så det er ikke det som bekymre mig. Men mit spørgsmål går på, om min tolorance over for MDMA er lig 0? Og er det muligt at jeg har "ladt" gnisten op igen, da den til sidst var helt forsvundet. Det er faktisk det jeg håber på, at få det samme kick som da jeg tog det for 1. gang. Jeg ved dog at det aldrig vil blive det samme, men jeg er bange for at MDMA'en vil skuffe mig, og om mine forventninger er for store. Er der andre der har prøvet at gøre det samme? At lade være med at tage MDMA i et år eller 2, og så prøve at spise det igen? Og er det overhovedet det værd at spise det igen? Og evt doserings forslag? Jeg vil skyde på omring en 100-110 mg start dose, det bliver dog nok i pilleform,(kex) eller MDMA..