Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
ja det er nu ved at være næsten 1½ år siden at jeg tog ecstasy sidst. Jeg har været utrolig glad for stoffet lige siden for første gang jeg prøvede stoffet for omkring 5 år siden.

Jeg har aftalt med en veninde at hun skal tage ecstasy her i weekenden sammen med mig, og jeg har så lyst til at springe med på vognen.
Lidt sittings.
Vi skal bare være os 2, hjemme, hygge, roligt musik, tæpper, sofa, tobak, alkohol, lækkert at drikke, evt frugt og lidt vingummi, og mon ikke om der sniger sig lidt massage olie ind. Og der bliver preloaded med lidt 5-htp b6 b12 vitamin. :)

Hun har taget ecstasy før i tiden, så det er ikke det som bekymre mig. Men mit spørgsmål går på, om min tolorance over for MDMA er lig 0? Og er det muligt at jeg har "ladt" gnisten op igen, da den til sidst var helt forsvundet. Det er faktisk det jeg håber på, at få det samme kick som da jeg tog det for 1. gang. Jeg ved dog at det aldrig vil blive det samme, men jeg er bange for at MDMA'en vil skuffe mig, og om mine forventninger er for store. Er der andre der har prøvet at gøre det samme? At lade være med at tage MDMA i et år eller 2, og så prøve at spise det igen? Og er det overhovedet det værd at spise det igen? Og evt doserings forslag? Jeg vil skyde på omring en 100-110 mg start dose, det bliver dog nok i pilleform,(kex) eller MDMA..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Jeg holdte en "pause" på 4-5 år, da jeg til sidst tog alt alt for meget. Kan det "betale" sig at tag det igen? IMO kan det godt, men der er kun en første gang. Efter 1½ år kan du roligt regne med at din tolerance er 0 (så ikke noget med helte doser :wink: ) Ud over det virke det som om du har rimlig styr på det men pas nu på med alkohollen, da det jo er vand drivende. Dosis forslag? Et sted mellem 100 - 130mg.
Godt trip her fra. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg spiste ikke MDMA i 4 år. Spiste så omkring 100mg og havde en oplevelse der havde samme styrke som første gang, men overraskelsen over en ny effekt var der selvfølgelig ikke. Men man bliver så glad når man gør det for første gang i lang lang tid.

Virkelig en super følelse, især hvis der er en tøs der. Havde en tøs til at sidde og nusse mig og holde om osv de første par timer jeg var blæst. Det var så behageligt, totalt super dejligt;)

Go tur der.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Child of Aum skrev:
Virkelig en super følelse, især hvis der er en tøs der. Havde en tøs til at sidde og nusse mig og holde om osv de første par timer jeg var blæst. Det var så behageligt, totalt super dejligt;)

Go tur der.

Vil jeg gerne skrive under på :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Atna skrev:
Ud over det virke det som om du har rimlig styr på det men pas nu på med alkohollen, da det jo er vand drivende. Dosis forslag? Et sted mellem 100 - 130mg.
Godt trip her fra. :)

Jeg skal bare lige have et par genstande ned inden jeg tager MDMA'en, synes at alkoholen er god til at tage det hurtige lidt hårdre bodyload der ofte er ved MDMA.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg synes du skal holde dig fra k3x, hvis du har MDMA til rådighed.

Junior medlem

Frugthat skrev:

Enig med Frugthatten :P
Lyder da som et dejligt trip, du kommer til at få dig :D

Go' tur

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

KongBong skrev:
Frugthat skrev:

Enig med Frugthatten :P
Lyder da som et dejligt trip, du kommer til at få dig :D

Go' tur

Ja tager det jeg har til rådighed. Eller også hopper jeg over, og tager lidt methylon istedet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nogen har misbrugt MDMA så meget at de aldrig får magien tilstrækkeligt tilbage.

Omend pauser på dusinvis af måneder kan gøre vidundere. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg fik desværre fandt i nogle lorte kiks. Men det er man jo selv uden om.

Aftenen blev ikke som håbet pga lorte kisksene, så istedet prøver vi at gentage det, bare med methylon.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

FlæmMing skrev:

Ja tager det jeg har til rådighed. Eller også hopper jeg over, og tager lidt methylon istedet.

FlæmMing skrev:
Jeg fik desværre fandt i nogle lorte kiks. Men det er man jo selv uden om.

Aftenen blev ikke som håbet pga lorte kisksene, så istedet prøver vi at gentage det, bare med methylon.

Det taler for sig selv 8)
Mit råd er at springe over hvis der kun er det næstbedste og kun at tage sig til takke med de fineste råvarer! Men sådan er det jo i en verden hvor man nægter at kontrollere substanserne og sikre sig at folk spæder hovedet med ordentlige kemikalier.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]