Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej :) ...
Vil gerne ha synsvinklet fra en person der har prøvet ayahuasca & 2CB som kan forklare den nogen lunde forskel på påvirkningen da jeg godt kunne tænke mig at ta til cermoni og prøve Ayahuasca engang :)
Men nu er det sådan at jeg ik var så glad for at ens krop var total ude af kontrol på 2CB .. & har så læst om at man stadig er i fuld kontrol under et ayahuasca trip. Men det kunne jeg godt tænke mig en mere uddybene forklaring på :)

På Forhånd tak.
Hilsen Jessica :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har ingen erfaring med Aya, derimod meget erfaring med 2C-B og jeg kan kun fortælle dig at jeg altid har haft mest kontrol over mig selv på 2c-b en noget andet psykedelisk stof jeg har taget.

Junior medlem

Det havde jeg godt nok ikke..
men tror det var pga. omstændighederne
da jeg kun havde prøvet det cuttet op med mdma.
så trode ik det ville være så slemt at tage rent til en skovfest ....Og ja.. der ku jeg ik mærke min krop i 8 timer så havde bare vænnet mig til at have det dårligt til sidst.... Det var noget af en ude-af-kroppen situation og det brydes jeg mig ik rigtig om, selvom jeg godt ka li at hallisionere :D
Så synes det her virker fedt, hvis man ik får den der følelse af at man ik har nogen kontrol men bar kan se syner :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Tror ikke ayahuasca er noget for dig da det lyder lidt somom det er fest og farver du søger. Jeg har ikke selv erfaring med aya men af hvad jeg ved er det ikke bare "hallucinationer", men et "rigtigt trip" der kræver meget erfaring, forberedelse og at man virkelig er i balance for ikke at få badtrip.

Btw godt at se du fulgte mit råd og fandt siden her :)

Junior medlem

Ik bare fest og farver jeg søger,
synes faktisk de der messer lyder meget sygt at prøve :b
Plus. at man ka stoppe trippet igen hvis man får det dårligt.
Det ihvertfald sådan jeg har opfattet det :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Siqa skrev:
Ik bare fest og farver jeg søger,
synes faktisk de der messer lyder meget sygt at prøve :b
Plus. at man ka stoppe trippet igen hvis man får det dårligt.
Det ihvertfald sådan jeg har opfattet det :)

Hvis det ikke er fest og farver, hvad er det så?

Du skal gerne være klar til at fortsætte trippet selvom du for det dårligt, det får du mere ud af istedet for at stoppe det.

Junior medlem

Jeg vil gerne prøve det der med at opleve en anden dimension rigtigt
for tror det er begrænset hvor meget "fest" man ka få ud af det når det kun virker når man lukker øjnene i et par timer. Man kan jo finde ud af nogen ud af nogen underlige ting der sikkert gir en masse mening på en eller anden måde når man er i den tilstand , som man kan tænke på bagefter :D og jeg elsker at filosofere...

og det synes jeg ik rigtig jeg har prøvet på hverken kiks, mdma, keta eller 2CB på en rigtig måde :P

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
sniffede du 2c-b´en de 2 gange du har indtaget det?
jeg har sniffet 2c-b et par gange, og er mest tilhænger af at spise det, da jeg får ekstrem kvalme og irritation i form af slim-fornemmelse i halsen, af at sniffe det. Jeg oplever også større generel uro i kroppen ved snifning - formodentlig grundet det meget hurtigere come-up. Oral effekt har en meget blødere effekt på mig - også i store doser (30-50mg)..

men jeg er tilbøjlig til at give Portuz ret, især oralt, er 2c-b et meget mildt stof, og jeg vil tro du kan forvente stor kvalme og kropslig "mærkelighed" på ayahuasca. jeg er aldrig selv nået længere end til at drikke MAOI´en og har brækket mig i stride strømme derpå:)

det med at stoppe trippet, ved jeg ikke hvordan du vil gøre? - med valium?

udover det, lyder det som om du har en meget god indstilling til emnet - men prv at finde ud af med dig selv, hvilken side af dit sind, du kunne tænke dig at udforske..

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Citat:
har så læst om at man stadig er i fuld kontrol under et ayahuasca trip

jeg har prøvet aya og 2-cb. Og du har ingen kontrol under et aya trip. du skal være ydmyg overfor aya ånden. det er hendes verden du træder ind i og hun bestemmer

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ayahuasca er ikke nødvendigvis et voldsomt dybt trip, hvor du ingen kontrol har. I en tilsvarende dosis vil du lige så vel kunne fjolle rundt og have det sjovt på ayahuasca som på 2C-B. Sådan har jeg i hvert fald oplevet det. Men hvis det kun er sjov og ballade, du søger, må 2C-B være det foretrukne, da det virker i lidt længere tid og er nemmere at redosere og generelt dosere (fordi ayahuasca er så ulideligt klamt). Jeg synes, 2C-B er mere stimulerende og derfor også lidt mere stressende og go-go end ayahuasca, som er mere sofa-agtigt (det kan også have haft noget at gøre med, at jeg i langt de fleste tilfælde har taget 2C-B nasalt).

Vil dog alligevel også sige, at ayahuasca/DMT har mere potentiale for at dykke dybt ned i noget spirituelt bevidsthed, og jeg synes helt klart, at det er mere spændende og samtidig føles federe (undtagen kvalmen) end et 2C-B-trip. Den gode oplevelse af DMT kan være ekstremt behagelig, men til gengæld kan den sikkert også være endnu mere ubehagelig, hvis man får mere, end man kan tåle.

Junior medlem

TATP skrev:
sniffede du 2c-b´en de 2 gange du har indtaget det?
..

Ja jeg åbnede kapslen og sniffet det til en Skovfest.
Og fik det pænt underligt, ved ik hvordan man ka forklare det,
men det føltes som om min krop & hoved var lammet.
jeg vænnede mig til sidst til at have det sådan at jeg efter
5 timer prøvede at nyde det "trip" som ellers ikke var særlig godt. xD
men man må jo prøve at få det bedste ud af et dårligt trip.

Orange
- hmm kan du forklarer nærmere om hvordan det føles? (:

Minimal
- Hvor længe varer sådan et trip ca. ?
2CB tog jeg kun til fest og farver...
må dog sige jeg fik ik så meget fest ud af det, mest farver
& så slanger på en bil :D .. det var fedt nok ....
men jeg følte mig ik tryg, nok fordi jeg sad udenfor
og tror det var med til at påvirke det til at blive dårligt måske.
Aya havde jeg tænkt mig at evt. prøve til en cermoni hvor der er under fuld kontrol :) men vil gerne snakke med nogen folk der har prøvet det først og kan forklare hva der skete præcis under dette forløb =)
så hvis du har lysten så må du gerne kontakte mig på
msn > Jessic@get2net.dk :]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Siqa: Jeg vil råde dig til at søge rundt på siden, jeg ved mange af dine spørgsmål er besvaret herinde, der findes en tråd omkring aya ceremoni som foregik i brasilien, det er hvertfald mennesker som har styr på det.

Junior medlem

synes ik rigtig jeg ku finde den om ceremonien? :(

Medlem

Geografisk sted: På flugt
Søg under Santo Daime.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]