Ja, lad os se at komme tilbage til topic.
Det originale spørgsmål var:
ExobiT skrev:
Igår tog jeg mdma "torsdag" det er ca en måned siden sidst jeg gjorde det her idag fredag og indtil nu har jeg haft en kraftig hovedpine, Jeg har prøvet at drikke en del juice plus spise noget frugt for at få nogle vitaminer i mig. noget jeg plejer at gøre når jeg har taget stoffer generelt men ja er det mdma'ens skyld at jeg har hovedpine eller bare tilfældigt at det kommer idag?
@ExobiT: Det er svært at sige, men hvis du har været oppe til langt ud på natten/morgenen, har indtaget en god dosis rent MDMA og har bevæget dig en del så er der en risiko for at du får visse bivirkninger dagen efter.
Det kunne fx. være hovedpine, svimmelhed, kvalme, nedtrykthed, appetitløshed, kuldegysninger, tør mund og i visse tilfælde er det også muligt at besvime hvis kroppen virkelig er udkørt - det har jeg ihvertfald prøvet en enkelt gang hvor jeg kun havde fået sovet 2-3 timer og så var blevet ringet og tvunget til at komme på arbejde pga. en akut-sag.
Jeg sad og arbejde ved et skrivebord hele dagen og da jeg rejste mig op og strækte mig på et tidspunkt, mistede jeg så meget ilt til hjernen pga. blodtilførslen, at jeg blev ekstremt hurtigt svimmel og før jeg nåede at gøre noget var jeg væltet om på gulvet.
Det sidste jeg husker er at jeg lige nåede at tænke "woaw, det går stærkt!" - og så blev alt sort.
Et minuts tid senere (eller 5 sekunder, jeg ved det ikke) vågnede jeg op på gulvet med en gevaldig hovedpine og undrede mig over hvad jeg lavede der, indtil jeg fik regnet ud hvad der var sket...
I faldet havde jeg desværre smadret mit højre knæ mod skuffemodulet i det skrivebord jeg sad ved så kraftigt at hængslet der holdt det fast i en ene side var blevet smadret, og skufferne hang helt skævt og sad kun fast i den anden side...
Ik´sjaw...
Heldigvis fik jeg lov at tage hjem, (mange tak, på en lørdag...) da jeg gik ovenpå til chefen og fortalte hvad der var sket, viste skrivebordet, mit knæ og en kæmpebule i baghovedet - var alligevel stortset færdig så jeg var blevet udnyttet nok den dag.

Jeg lærte ihvertfald af det at man virkelig skal passe på at man ikke overanstrenger kroppen, dagen/dagene efter man har taget MDMA, den er tit mere udkørt end man tror og end den giver udtryk for.
Mvh Jonas!