Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 06:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 5-meo-dmt
Medlem

Geografisk sted: Kbh
Jeg er så heldig snart at være i besiddelse af 100mg 5-meo-dmt om en uges tid, så derfor ville jeg gerne høre lidt fra folk der har prøvet det ( har læst trip rapporter og UTFSE ), såeh er der nogle gode råd til set`n`setting, dose, bedste måde at indtage det på (jeg får det på freebase form) eller bare andre gode råd med på vejen?

[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Set & Setting: I trygge omgivelser, siddende, med mulighed for at ligge ned.

Dosis: 5-10 mg. - sørg nu for at veje det ordentligt ud!

Indtagelse: Rygning... Vaporize det i et reagensglas, som jeg tidligere har beskrevet i plante-forummet.

Godt råd: Lad være med at prøve på at kontrollere det... Ryg det, læg dig ned, luk øjnene, og forhold dig passiv... det er ikke muligt at kontrollere så kraftigt et trip, så du kan virkelig få dig et spirituelt rap over nalderne hvis du prøver på det.

5-MeO-DMT er for mit vedkommende meget ekstatisk - Det får en lidt til at tænke over hvorfor MDMA bliver kaldt ecstasy! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu skriver du det er fribase.Jeg er ikke rigtig klar over hvor stærkt(%) det er.Men hvis det er ligeså stærkt som HCL(rent),skal du måske prøve 3-5mg først,og lige se hvor meget røv det sparker.
Jeg har set nogle på et sted mellem 5-7mg,i nogen ret fucked up situationer,så..caution. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Og som Dex skriver,pas på når du vejer det ud.Et par mg gør hele forskellen mellem et godt,og et MEGET stærkt trip. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Et freebase-molekyle vejer generelt mindre end saltet af selvsamme stof... af den simple årsag, at der ikke er HCl hægtet på.

Dvs. dosen er mindre.

De doseringsforslag jeg skrev, er efter mine personlige erfaringer med freebase-formen.

Jeg får en god kraftig oplevelse af 6-7 mg. - personligt ville jeg nok ikke gå over 10 mg.

Læs også mere om det i TIHKAL #38

Medlem

Geografisk sted: Vejle
Det kan godt være jeg sprøger latterligt, men jeg har altså ikke kunne finde ud af det.

Hvad er 5-meo-dmt? Jeg ved at Mimosa og div. rodbarker osv. indeholder DMT, men hvad er 5-meo-dmt? Kan det købes, eller skal man krystalisere DMT'en fra f.eks. Mimosa?

Jeg har brugt søgemaskinen og Erowid osv. men jeg kan altså ikke finde ud af hvad det præcist er.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Du spørger dumt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]: http://www.erowid.org/chemicals/5meo_dmt/5meo_dmt.shtml

du kan jo f.ex. starte med at kigge i "Basics"-sektionen for at få en hurtig gennemgang.

Medlem

Geografisk sted: Vejle
Nåååh, nu er jeg med.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Nu læste jeg lige Liquids liste over ting han havde prøvet, hvor han skriver han tager 5-MeO-DMT nasalt (det betyder gennem næsen - right?)

Er det aktivt den vej, eller ja det er det vel når han tager det den vej, men er det så lige så aktivt?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Det er da utroligt så dovne folk er [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]: http://www.erowid.org/chemicals/5meo_dmt/5meo_dmt_dose.shtml

("Insufflated" betyder "sniffet" på engelsk)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af AoD:
Nu læste jeg lige Liquids liste over ting han havde prøvet, hvor han skriver han tager 5-MeO-DMT nasalt (det betyder gennem næsen - right?)

Er det aktivt den vej, eller ja det er det vel når han tager det den vej, men er det så lige så aktivt?
<HR></BLOCKQUOTE>

Nu har jeg kun prøvet at ryge det, men jo det er også aktivt ved at sniffe det - der skal dog større doser til. Hvad jeg har fået at vide virker det ikke så kraftigt som at ryge det - men stadig et kraftigt trip.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Hr. Regnvand:
Jeg er så heldig snart at være i besiddelse af 100mg 5-meo-dmt om en uges tid, så derfor ville jeg gerne høre lidt fra folk der har prøvet det ( har læst trip rapporter og UTFSE ), såeh er der nogle gode råd til set`n`setting, dose, bedste måde at indtage det på (jeg får det på freebase form) eller bare andre gode råd med på vejen?

[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg havde god success med 3-5mg første gang, det var pænt kraftigt! Nu har du jo læst triprapporterne, så du ved hvad du går ind for ... lige meget hvad, så får du dig et chock hehe men når du har 100mg, så del det op og prøv små doser af først.

HR - lad vær [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] hehe

Insane psychedelia user!

Ja, husk at vej det op. Ingen eyeballing her!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hey dér wOODY

Vil bare lige gøre opmærksom på at han jo nok har taget sit stof forlængst. Hvis du kigger på datoen for den første post i denne tråd, vil du se at den er startet den 30. marts.... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Næh, det syntes jeg ikke... det har den karakteristiske tryptamin-"aroma" som er lidt speciel, men jeg syntes ikke at det gør ondt at sniffe freebasen - især ikke, da det er ret små mængder der er tale om.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Gør det ondt at sniffe 5-MeO-DMT?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja okay, jeg ser sgu aldrig på dato'en ... men jeg prøvede at sniffe et minimum af 5-meo-dmt her i fredags, det kunne slet ikke mærkes overhovedet. Men dex har ret, man kan virkelig nemt mærke den tryptamin i kroppen

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
vær opmærksom på at snifning af 5-meo-dmt ofte fremprovokerer opkast. hav en spand klar, da' bræk er nok så rart at komme af med når man er lam (og så sætter det i DEN grad gang i halluerne!!) så er det derimod ikke så fedt at skulle til at gøre rent undervejs.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]