Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 15:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

hej, sidder og tænker på om hvor god/dålig idé det er at kombinere, ved godt amf er noget lortenarko, sidst jeg prøvede lsd, var jeg rimeligt træt, og sad og stenede på det, hvorefter jeg tog en streg amf og blev ved med at stene [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Er nu lidt træt igen, så jeg tror bare jeg venter til en dag hvor jeg er frisk, da jeg nødigt vil ødelægge det, det ville jo være surt...

Så mit spørgsmål er, Ødelægger amfetamin virkningen af lsd ?
Og er det bedst at være helt udvilet ?

* er rimeligt noob inden for psykedeliske stoffer *

/Edit: Gider sku heller ikke amf, det er for trist

[ 27 September 2003: Besked ændret af: Schotty ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har haft nogle af mine bedste trips på en kombination af amf og LSD. Det skal dog siges at jeg tog amf'en IV, umiddelbart før LSD'en, og det var dengang jeg ikke havde IV'et særligt meget, så jeg havde en overdrevet fed amfsus-følelse med mig ind i trippet, hvilket var helt suverænt. Generelt kan man sige at amf gør trippet kraftigere, men samtidig er der en tendens til at det bliver mere positivt ladet. Det er i hvert fald min erfaring.
Dog skal det siges at de gange jeg har trippet med ovennævnte kombi, har jeg følt mig en anelse "beskidt" efter trippet, hvorimod jeg ofte har oplevet en fantastisk "ren" følelse efter et trip udelukkende på LSD.

Under alle omstændigheder vil jeg ikke anbefale at man gør det til en vane at tage amf hver gang man skal trippe. Det er alt for usundt i længden.

[ 27 September 2003: Besked ændret af: Child_Inside ]

Medlem

ok, det lyder da interessant, har eller hørt det modstatte. Men det kan vel virke forskelligt så, eller har jeg hørt forkert ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det modsatte af hvad? Du skal nok ikke regne med at trippet bliver svagere, det har jeg aldrig oplevet. Det er dog muligt at hvis man kun tager små doser syre, kan amfen måske overskygge trippet... ved det ikke, har altid taget høje doser når jeg har kombineret det med amf. Og dér har det i hvert fald forstærket trippet, og givet en ekstra glød.

Medlem

oki, havde hørt det kunne modvirke trippet, men ok, det jo derfor jeg spørger [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
jeg havde taget et ie mærke og 1 streg amf..
Har kun prøvet lsd den ene gang...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Som jeg skrev ovenfor, så kan jeg godt forestille mig at hvis ikke du når en bestemt tærskel, så vil amfen til dels overskygge trippet, fordi det vil styrke den "ikke-trippende" del af dig. Men overskrider den tærskel(når jeg siger tærskel, mener jeg trippets styrke/dybde), vil den del som amfen virker på, være med i trippet, og det vil blive forstærket.

Iøvrigt er det en god regel at når man skal prøve et nyt stof for første gang, skal der ikke være andre stoffer indblandet. Den har jeg altid selv fulgt, og jeg synes det gør at man lærer hvert enkelt stof bedre at kende. Dette er altid en fordel, men særligt ved psykedeliske stoffer.

Jeg vil i hvert fald anbefale at du dropper amfen hvis du en anden gang vil tage LSD, så kan du altid lave kombi'en senere, og gøre dine egne erfaringer med den(den er ikke så tosset, men man skal sgu være forsigtig med at blande amf og psykedelika).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Min erfaring er at det forstærker trippet lidt, men at det kan give et lidt mere "skarpt" trip. Jeg tror det er bedre til udavendte trips hvor man går rundt og laver ting og sager, end til "ligge-ned-trips".

Medlem

ok, det lyder jo meget godt.
hvis amfetaminen forstærker trippet, så må grunden til at jeg ikke fik det som jeg gerne skulle sidst, vel være mangel på søvn ? ( havde ikke sovet særligt meget og var træt )
eller noget andet måske ?

Men jeg spiste lsd'en her igår aftes alligevel, og denne gang en smule mere end sidst (ca. 200mics), og der blev trippet helt anderledes, meget kræftigere, mere markeret, jeg var i bedre humør og jeg var friskere.

nu vi lige er omkring emnet ; Er der andre stoffer som det ville være en dårlig idé at blande det med ? eller måske være direkte farligt ?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har haft et rigtig fedt trip på hawaiisvampe (ikke LSD, men ikke langt fra) sammen med amf. Rettere sagt havde jeg været på amf i et par dage, og så spiste jeg svampene den ene morgen. De virkede næsten lige med det samme, fordi jeg ikke havde spist noget i lang tid, og de virkede rigtig kraftigt. Trippet var ikke så sjovt, fordi amf gør én dyster i stemningen efter et par dage, men det var vildt, og amf'enm overskyggede absolut ikke svampene. Jeg synes, det er en ting, man skal prøve.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
en meget vigtig ting ved at kombinere amf og LSD er at have amf nok, hvis man som mange (dette gør jeg ikke selv) lider af nedtur efter amfetamin, så skal man have nok til at kunne holde den kørende, for en amf nedtur på syre bliver i den grad forstærket, og kan nemt udvikle sig til paranoia og andre grimme ting i den retning - så et råd din pusher bliver glad for er: Køb nok.

Glade triptanker herfra.

Medlem

harj prøvet at blande amf og svampe en enkelt gang før, og synes da egentligt det var sjovt. men desværre gør amfen at jeg får udefjæs efter en dags tid [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
TU-DE-FJÆ-S! TU-DE-FJÆ-S!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]