Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 04:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ketamin oralt
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hej,

Jeg synes virkelig det er ubehageligt at sniffe ketamin. Derfor leder jeg efter alternativer. Jeg indtog ("drak") forleden 400 mg. i en vand-opløsning, og ramte k-hole efter 10-15 minutter, og rusen varede i cirka 30 minutter (k-hole).

Come-up var super behageligt, og ikke for voldsomt og hurtigt. Om jeg var længere i k-hole end normalt, kan jeg endnu ikke helt vurdere.

Mit spørgsmål, går på hvor hårdt det er for mave/tarm og lever, og andre organer denne indtagelsesmetode går ud over? Er det meget hårdt for kroppen at skulle udskille 4-500 mg. ketamin ad den vej?

Jeg læste et andet sted at man også kan ryge ketamin... Jeg går ud fra der menes på samme måde som kokain? Nogen der har prøvet at ryge ketamin?

Vh.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg kan ikke fortaelle dig, hvor haard det tager paa dine organer at tage det oralt, men det er direkte fraraadet paa udenlandske sider at ryge ketamin. Jeg ville soege lidt paa det paa engelsk

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Ved hverken hvor hårdt det er for tamene eller om det er godt og ryge. Men tror næppe det er et problem med tarmene, så længe du ikke har et overdrevent forbrug.

Her er hva wiki'en siger.
Methods of use
It is also possible to smoke the drug in a joint or pipe, usually mixed with marijuana and tobacco. The smoke has a distinctive bitter taste but the effects of the high hit much faster than when insufflated, ingested or injected intramuscularly. Oral use usually requires more material, but results in a longer trip. However, when administered orally, ketamine is rapidly metabolised to norketamine, which possesses sedating effects; this route of administration is unlikely to produce a dissociative state characteristic of ketamine unless very high doses (500mg+) are ingested.

Dog har jeg heller aldrig fundet andet positivt materiale om rygning af ketamin andre steder end wikien :roll:
Men har en gang prøvet og ryge en meget lille dose keta. Men det var umuligt og ryge sys' jeg, min hals lukkede sig bare sammen så snart røgen ramte.

Minimal :arrow: Kan du ikke lave Æ, Ø & Å :lol:

Nogle der ved hvor meget man skal øge dosen hvis man indtager det oralt ?

Medlem

Geografisk sted: ..
http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... dose.shtml

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Erowid er din ven :wink:

http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... dose.shtml

//Edit - ahh Møgsvinn kom sku først :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Jeg eksperimenterede på et tidspunkt med ketamin oralt, men gik fra det igen. Dels fordi dosen ligger meget højere end for andre administrationsveje og dels fordi ketamin ret hurtigt bliver metaboliseret til nor-ketamin ved den orale rute, så på trods af det virker længere (btw, har du en høj tolerans for ketamin? ellers lyder 30 min. ikke af meget ved en oral dosering, min erfaring var mere henaf 80-90min.), virker det også mere som anæstesering end den dissociative effekt man er ude efter. Jeg har ikke rigitg nogen bud på hvor hårdt det er for organerne.

Mht. at ryge ketamin, har jeg også forsøgt mig med dette et par gange, og det kan ikke anbefales, udover jeg tror det er temmelig usundt for lungerne, tvivler jeg også kraftigt på at nogen er i stand til at ryge sig selv i k-hole, jeg er ved at knække mig efter at have indhaleret ~100mg og efter ganske få hiv får man sværere og sværere ved at overtale hals og luftveje til at fortsætte forsøget. Det smager af brændt plastik eller værre, IMO sammenligneligt med smagen af 5-meo-DMT røget. Der er meget hurtigt onset, men effekten minder mere om cannabis el. et meget svagt LSD-trip med svage OEV's men langt fra i nærheden af k-hole.

Junior medlem

Du skal have en meget større dose hvis du indtager det oralt. Cirka 3 gange så meget så vidt jeg ved

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]