Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 01:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Jeg er blevet kontaktet af Dr. Otling, som bad mig indsætte følgende i denne post:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Understående indlæg er skrevet i harme, med et bredt ondskabsfuldt smil på læben, og var ment som en sarkastisk kommentar til den efter min mening latterlige diskution i emnet "halluer og cannabis" i canabis forumet.
Jeg vil gerne undskylde over for de folk der deltog, med en seriøs indgangsvinkel til debatten, og de der i øvrigt måtte have haft besvær, i forbindelse med at jeg har posted et useriøst indlæg i et seriøst forum.

M.V.H Dr. Otling<HR></BLOCKQUOTE>

mvh. Child_Inside

Jeg har hørt mange påstå, at de får hallucinationer, eller ligefrem udvidede mentale evner, efter de har intaget LSD. Jeg har imidlertid aldrig set nogle beviser, og tro mig jeg har ædt mange frimærker. Så sent som i går åd jeg 20, og der skete intet, intet!
LSD er noget opreklameret fis, i bliver snydt drenge, det er jeres egen borderline psykotiske hovder der laver trik med jer.
Det hele er et trik fra LSD mafiens altomfattende magtstruktur, der gennemsyre eventyrlystne teenage hjerner, og tvinger dem til at tro de oplever ting, som de i virkeligheden ikke gør.
LSD blev i sin tid fremstillet, med henblik på at forbedre dårligt blodomløb, men mafien i USA, købte rettighederne og startede en masiv kampange, der åbenbart har virket. Hold kæft hvor er i dumme at i tror på det.
Ok, hvis du har småkolde fingre om vinteren er det måske meget godt, men hallucinationer, sikke en gang pis! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 25 Oktober 2003: Besked ændret af: Child_Inside ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Enten har der ikke været LSD på de mærker, eller også har du jordens stærkeste psykologiske forsvar.

LSD virker som det er beskrevet i litteraturen, det er der overhovedet ingen tvivl om. Hvordan vil du ellers forklare at folk som har fået det uden at vide det, har fået stærke oplevelser af det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, men det beviser jo kun min pointe. Mafian har brugt milliner af $, på at fabrikere disse "videnskabelige" undersøgelser, og forfattere er enten blevet betalt for at lyve, eller er selv hoppet på limpinden.
Jeg kan bare sige stakkels dig, tror du også på Harry Potter!

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Enig med Child.

Der var en artikel om LSD i Politiken forleden... den handlede om hvordan Albert H. opdagede LSD. Han sad og rodede med noget som skulle stimulere blodomløbet eller sådan noget... Han fik så det syre på sig, og det gik igennem huden. Da han var på vej hjem så han syner og verden omkring ham lavede sig fuldstændigt om.

Noget tid efter tog han tilbage til sin arbejdsplads og tog en ordentlig dosis under nøje overvågning af hans kollega. Og der beskriver han også hallucinationer osv.

Så tror ikke der var noget på de mærker.

/Edit: Og forresten, så viste INGEN om LSD den gang. Og det var også et uheld at han fik det på sig... det tog ham flere dage før han fandt ud af hvad det var der fik ham i den nye tilstand, hvor han troede at han ville gå fra forstanden. Og det var først flere dage senere, at han tog den dosis LSD.

[ 07 Oktober 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Og hvem tror du, mafiaen fik formlen til LSD fra, tror du ikke han havde interesse i at fremstille sin "opdagelse" som noget enestående.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Denne her post er for åndssvag, hvis du ikke kan føre noget bevis for dine påstande så synes jeg vi skal lukke det her.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg bliver ved, indtil i allesammen indrømmer, at i aldrig har haft hullucinationer på LSD og at psychedelia.dk er styret af LSD-mafiaen. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
hej hej!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dr. Otling:
Ja, men det beviser jo kun min pointe. Mafian har brugt milliner af $, på at fabrikere disse "videnskabelige" undersøgelser, og forfattere er enten blevet betalt for at lyve, eller er selv hoppet på limpinden.
Jeg kan bare sige stakkels dig, tror du også på Harry Potter!
<HR></BLOCKQUOTE>

Okay, så mine egne oplevelser med LSD er ren fantasi? HAHAHA, det er den mest langt ude konspirationsteori jeg længe har hørt! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Oprindeligt postet af aliaarhus:
Der var en artikel om LSD i Politiken forleden... den handlede om hvordan Albert H. opdagede LSD. Han sad og rodede med noget som skulle stimulere blodomløbet eller sådan noget... Han fik så det syre på sig, og det gik igennem huden. Da han var på vej hjem så han syner og verden omkring ham lavede sig fuldstændigt om.<HR></BLOCKQUOTE>

Ham fra politikken er lidt forkert på den. Hofmann fik det mærkeligt, tog hjem, og lå så på sin sofa og havde CEV's i 2 timer. Det var først da han tog det bevidst at det blev rigtigt kraftigt, med syner og det hele.

Fenriz, jeg er enig, vi lukker tråden, den fører jo ingen steder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]