Jeg er blevet kontaktet af Dr. Otling, som bad mig indsætte følgende i denne post:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Understående indlæg er skrevet i harme, med et bredt ondskabsfuldt smil på læben, og var ment som en sarkastisk kommentar til den efter min mening latterlige diskution i emnet "halluer og cannabis" i canabis forumet. Jeg vil gerne undskylde over for de folk der deltog, med en seriøs indgangsvinkel til debatten, og de der i øvrigt måtte have haft besvær, i forbindelse med at jeg har posted et useriøst indlæg i et seriøst forum.
M.V.H Dr. Otling<HR></BLOCKQUOTE>
mvh. Child_Inside
Jeg har hørt mange påstå, at de får hallucinationer, eller ligefrem udvidede mentale evner, efter de har intaget LSD. Jeg har imidlertid aldrig set nogle beviser, og tro mig jeg har ædt mange frimærker. Så sent som i går åd jeg 20, og der skete intet, intet! LSD er noget opreklameret fis, i bliver snydt drenge, det er jeres egen borderline psykotiske hovder der laver trik med jer. Det hele er et trik fra LSD mafiens altomfattende magtstruktur, der gennemsyre eventyrlystne teenage hjerner, og tvinger dem til at tro de oplever ting, som de i virkeligheden ikke gør. LSD blev i sin tid fremstillet, med henblik på at forbedre dårligt blodomløb, men mafien i USA, købte rettighederne og startede en masiv kampange, der åbenbart har virket. Hold kæft hvor er i dumme at i tror på det. Ok, hvis du har småkolde fingre om vinteren er det måske meget godt, men hallucinationer, sikke en gang pis! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
[ 25 Oktober 2003: Besked ændret af: Child_Inside ]
|