Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 22:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Frimærker!!!
Medlem

Geografisk sted: Århus
Hej Alle

Jeg og min kammerat er blevet de lykkelige ejere af 2stk frimærker og skal nu til at prøve lsd for første gang [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Setting skulle være perfekt da vi har lånt en sommerhus så vi er sikker på der ikke kommer uventede gæster.

Planen er at spise dem om formiddagen da jeg har læst mig til at trippet skulle vare cirka 12 timer.

desvære kender jeg ingen som har prøvet frimærker før, så jeg har et par spørgsmål jeg håber nogle med erfaring kan hjælpe med?

Først skal de sluges,suttes eller tygges?

Skal de spises på tom eller fuld mave?

Får man kvalme som ved nogle svampe og hvis det gør hvor lang tid vare det typisk?

Gode råd hvis man får det dårlig fysisk/psysisk?

Er der ting man skal undgå?

Gode ideér til griner ting man kan lave på trippet?

Jeg er klar over at det er forskelligt fra person til person, og alt efter hvor kraftigt mærket er.
Men jeg håber i kan hjælpe mig lidt på vej [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Mvh. Martin

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Tillykke med det. Der venter jer en helt fantastisk oplevelse! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Sådan plejer jeg at gøre det:
-Læg frimærket på tungen indtil i ikke gider mere eller det er gået i opløsning. Synk det så.
-Jeg synes det er rarest med en halvfuld mave. Hverken sulten eller propmæt, men et sted derimellem
-Der er ingen eller meget lidt fysisk ubehag i forbindelse med LSD indtagelse. Det meste foregår i hovedet.
-Hvis du får det psykisk dårligt, så lad være med at tænke for meget over det. Slap af og flyd med. Hvis det ikke hjælper så prøv at ændre de ydre omstændigheder. Skift musik, spil computer eller gå en tur.
-Lav de ting som du normalt kan lide. Du vil sikkert finde ud af at de er meget federe når du er på LSD [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Håber du kan bruge det til noget.
Go' tur!
/karma!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
smølfejagt er altid sjovt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
ellers så få fat på en diktafon og optage sjove orale lyde i finder på under trippet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
jeg kan kun anbefale at gå en tur!
Der er nu ikke noget som moder natur når man er blæst...

Held og lykke!

Det kan godt være I får Tryptaminmave af det, ikke noget ubehageligt, bare lidt ondt i maven.

Hyg jer!!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Ud over de fine råd Halifax kommer med, har jeg lige et par små tilføjelser/kommentarer.

Jeg har hørt, at LSD'en optages bedst hvis man lægger frimærket UNDER tungen.
Det kan ihvertfald ikke skade at gøre det.
Hold mærkerne under/på tungen i mindst 5-10 minutter før i sluger/tygger dem, så optages LSD'en mere hurtigt og effektivt (ligesom det er bedst at tygge svampe i lang tid stedet for at sluge dem).

LSD skulle virke bedst (dvs. kraftigst og hurtigst) på tom mave (som de fleste stoffer), men jeg synes tit at man glemmer at spise under trippet.
Derfor kunne i evt. tage mærket efter at have "fastet" i ca. 6 timer, og så have lidt mad parat til 20-30 min. efter at i tog mærket.
Selvom det kan være ret fedt at spise ting på syre er det dog også rart ikke lige pludselig at blive sulten og skulle til at rode rundt med mad når man er lam - hav derfor noget frugt parat.

Vil også lige tilføje, at der højst sandsynlig IKKE er noget galt hvis i bliver lidt røde i hovederne (som når man rødmer eller har drukket rødvin).
Jeg kan desværre ikke lige forklare hvorfor man tit rødmer på LSD, men jeg har selv prøvet det og har snakket med flere andre der også har oplevet det - uden at der var nogen ubehagelige allergiske reaktioner eller lignende.

Held og lykke [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

... og skriv evt. lige en kommentar om hvordan det er gået

[ 26 September 2003: Besked ændret af: Zarathustra ]

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Det er helt sikkert en god idé at gå en tur. Især hvis sommerhuset ligger i nærheden af vand. Det være sig hav, sø, å etc. - vand er smukt på syre.

Og måske lidt off topic, men nu kom snakken i de tidligere indlæg ind på mad:

Køb en masse filur is! Ikke nok med at de smager kanon, det er også en glimrende humørbooster med den smiley. Tro mig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

God fornøjelse [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus
Mange tak for de gode svar [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg poster en trip rapport når jeg engang får meget taget mig sammen til at spise dem [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Grunden til at det skal lægges under tungen er at der er slimhinde som syren kan optages igennem, tungen er ikke optimal til absorption...

Og god hygge og karma herfra!!

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Håber der kommer et indlæg om trippet(efter sommerhus turen), så nogen som jeg, som ikke har prøvet det endnu, kan blive lidt klogerrre på LSB [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
Til trods for at jeg ikke er moderator i dette forum vil jeg gerne give en Advarsel:

Hvad psychedelia.dk IKKE er til:
Anskaffelse og køb/salg af rusmidler - det er din egen hovedpine, hvor du får dine stoffer fra.

MVH SpeedyDK

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
jeg syntes at læg en under tungen og en under hvert øjenlåg så skulle du være der det virkede da for mig :D

-ingen opfordring til salg, mester. /fenriz

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
ja det virkede garanteret for dig, men ville du opfordre folk til at gøre det.. Hører fra folk der har prøvet at smide et mærke under øjenlåget at virkningen kommer efter 10 sek. Det er satme noget af en omveltning som man skal være 100% forberedt på, ellers kan det nemt gå galt :!:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
ja virkningen kommer pænt hurtigt menm som førstegangs syrehovede er det nok ikke en god ide heh med mindre du vil have et vildt trip med de mest syrede halluer

P.S sorry fenris det var ikke ment sådan :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Det med øjenlåget er en gammel and. Hornhinden tager hurtigt skade og bliver ridset, hvis du forsøger at anbringe små stykker pap under øjenlågende. Lad være med det!
Har derimod hørt om kvinder som indsætter dem vaginalt og optager LSD'en gennem skedens slimhinde.

/karma!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
ja at indtage narko analt har et par kammerater gjodt med kix, skulle efter sigende give en rigtig god effekt, men det er sku lige en tand for meget til min smag :oops:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

noname skrev:
Ja Halifaxx, jeg har også hørt om fyre der propper narko op i røven, men det er ikke ensbetydende med at jeg vil anbefale det!

Jeg har ellers hørt at det virker skidegodt! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jepper... Kix i røven giver en god virkning :D Man skal bare lige over den lidt (For de flestes vedkommende) vamle tanke om at skulle have fingeren oppe i røven på sig selv ;)

Men om det virker med syre, skal jeg ikke kunne svare på...

-- Sick-Boy

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har flyttet jeres fissesnak. Den er nu at finde i tråden "Sure fisser!", i Generel Diskussion.

mvh. Child ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Child_Inside skrev:
Jeg har flyttet jeres fissesnak. Den er nu at finde i tråden "Sure fisser!", i Generel Diskussion.

mvh. Child ;)

Hører det ikke til i Fuck-forumet?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kennaab skrev:
Hører det ikke til i Fuck-forumet?

Nope. Der bliver diskuteret seriøst om niveauet i en fisse er surt eller basisk.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]