Så vidt jeg kan se, så er du netop én af dem, der bekræfter medierne, i det de siger, ved at fortsætte samme stil. Man kan opnå en masse positive ting igennem brugen af stoffer, men det handler sgu om at bruge dem med omtanke, for ellers så får medierne ret.
Hey, selv den "bedste" kan komme for langt ud, men så er det bare med at finde hesten og komme op igen, men det kan altså være rigtig svært uden hjælp.
stimorol91 skrev:
de vil lytte efter hvad medierne og lægerne siger og så vil de sende mig på en eller anden afvenningscenter , og jeg vil jo heller ikk skuffe/gøre dem kede af det med at fortælle dem alt det jeg har taget og røget osv ...
Hvad er det værste der kan ske? At du får en stor skideballe af dine forældre, at du kommer til at holde dig fra stoffer i en længere periode og kommer ovenpå igen, og at du forhåbentligt har lært noget - at bruge stoffer med omtanke.
Det er oftest ikke så slemt, som man kunne gå og tro. Dine forældre skærer vel næppe hånden af dig og propper dig ned i en stor kasse og sender dig væk. Men det er jo trods alt dine forældre, og selvfølgelig er de som dine forældre bekymrede for dig.
Men jeg kender dig jo ikke, og ved jo ikke hvordan du i realiteten har det, udover det jeg tolker, igennem det du skriver. Men jeg vil da håbe for dig selv, at du i det mindste holder en meget lang pause fra alle stoffer, og at du kommer ovenpå igen.