Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 19:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Hejsa.

Jeg ville bare hører om man overhovedet kan sammenligne disse to stoffer i effekt? Hvordan adskeller effekten sig for hinanden? Og minder effekten overhovedet om hinanden?

Mvh.

daffy duck

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
I intensitet, ja...
I effekt - ikke helt...

DMT er for mit vedkommende voldsommere end 5-MeO-DMT.

Hvor 5-MeO-DMT er tæt på ren og skær ekstase (hvorfor helvede kaldte de MDMA for ecstasy?), giver pæne mønstre/farve-visuals - er de første par minutter på DMT, som at have et psykisk IC3-tog bragende gennem hjernen...

Hallucinationerne på DMT, går desuden sindssygt stærkt - jeg ved ikke hvor mange tusinde scenerier/ansigter/mennesker/objekter/fraktaler jeg har set morphe ind i hinanden i sekundet, men det er satme mange!

Betragt og behandl' begge substanser med dybeste respekt!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg vil give dex ret.
5-Meo-DMT er bestemt voldsomt og gansk "flot", men DMT og harmalin blandingen er uden tvivl den mest spektakulærer af alle de psychotropper jeg har indtaget i min tid [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Det skal lige siges, at jeg snakker om rygningen af begge substanser, som er væsentligt mere intenst end oral konsumering! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Hmmm jeg har prøvet at ryge både 5-meo-DMT og buffotenin, men ingen af disse kom bare tæt på en voldsom dose aya... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Har du røget ren Bufotenin ??? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Jeg tror du skal øve dig lidt i freebase-rygning, hvis du ikke har fået nogen kraftig effekt ud af 5-MeO-DMT! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
uha.. kan der komme mere fart på halluerne end ved 5-meo-dmt :P

havde forresten mit 1. rigtige genmembrud for nogle dage siden :P

helt ubeskriveligt

og ja.. hvorfor bliver mdma kaldt for ecstasy.. 5-meo-dmt er mdma * 1000 i kropsorgasme

synes dog at de første ca 30 sekunder noget ubehageligt.. derefter er det bare intenst. ja jeg ved ikke lige hvordan jeg kan beskrive det med ord, tror det er noget som skal opleves for at forstå det

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Har du røget ren Bufotenin ??? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Jeg tror du skal øve dig lidt i freebase-rygning, hvis du ikke har fået nogen kraftig effekt ud af 5-MeO-DMT! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Han siger jo ikke noget om at han ikke har fået nogen kraftig effekt ud af at ryge 5-Meo-DMT...

Jeg holder også på at Ayahuasca er mere intens end at ryge 5-Meo-DMT selv om man naturligvis ikke kommer ligeså hurtigt til et climax...

Tjille>Vil du gerne have 5-Meo-DMT til at kører endnu hurtigere?

Prøv at blande Kokain freebase sammen med 5-Meo-DMT, jeg har ikke selv prøvet... Men jeg har hørt at det skulle være meget meget vildt...

In our memories
Brugeravatar

Jojo jeg får en ganske kraftig virkning ud af 5-meo-DMT, men den slår bare ikke en voldsom dose aya, Thats all...

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
tjoo.. nu er det bare det at min puls ryger kraftigt i vejret på 5-meo-dmt, og jeg vil tro at hvis jeg smed en portion freebase coke oveni, ville det blive direkte ubehageligt

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Prøv at blande Kokain freebase sammen med 5-Meo-DMT, jeg har ikke selv prøvet... Men jeg har hørt at det skulle være meget meget vildt...<HR></BLOCKQUOTE>

GOOOOOD harm reduction, Anima !!! [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Jeg har endnu ikke prøvet oral DMT eller 5-MeO-DMT, men så snart jeg får fat i noget Harmalin, laver jeg en pharmahuasca med 5-MeO-DMT... Hvis den ekstatiske kropslige orgasme-følelse er bibeholdt ved oral indtagelse, kan jeg kun forestille mig det er lækkert!

Men alt i alt... DMT er helt klart et kraftigt spirituelt værktøj, og jeg kan tydeligt se et terapeutisk vindue i 5-MeO-DMT.
- Den fornemmelse jeg har af at være blevet kysset af universet, ville være en værdifuld oplevelse for f.eks. folk med depressioner, uden at de skulle pumpes med SSRI'ere og benzo'er.

In our memories
Brugeravatar

hvorfor ik bruge N,N-DMT istedet for 5-meo-DMT? Jeg mener selv at kunne mærke forskel på de 2 substanser...

In our memories
Brugeravatar

Det kommer, det kommer... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Den fornemmelse jeg har af at være blevet kysset af universet, ville være en værdifuld oplevelse for f.eks. folk med depressioner, uden at de skulle pumpes med SSRI'ere og benzo'er.<HR></BLOCKQUOTE>

Pas nu på ! Mange mener jo at psykedeliske stoffer forstærker følelser, tanker, sanseoplevelser osv., så grunden til at du har så positive oplevelser på 5-MeO-DMT er nok ikke kun pga. selve stoffet men også pga. dit eget positive humør.
Hvis man gav kraftige psykedeliske stoffer til deprimerede eller angste folk, kunne det højst sandsynlig resultere i nogle heftige badtrips. Med mindre de var klar til at "stirre ned i afgrunden" og leve med det de så.

Min pointe er, at psykedeliske stoffer er meget krævende, i modsætning til de "nemme" stoffer som f.ex. kokain og MDMA der med 99% sikkerhed giver brugeren en behagelig oplevelse.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Prøv at blande Kokain freebase sammen med 5-Meo-DMT, jeg har ikke selv prøvet...<HR></BLOCKQUOTE>

Erhm kokain freebase er det ikke crack?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
It sure is!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Erhm kokain freebase er det ikke crack?

Det produkt, som normalt kaldes Crack er et mindre rent gadeprodukt, som er nemmere at fremstille end freebase. Men ellers jo, det er sådan cirka det samme...rygekokain.

Junior medlem

Geografisk sted: Hovedstaden i Jylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Syntese:
Det produkt, som normalt kaldes Crack er et mindre rent gadeprodukt, som er nemmere at fremstille end freebase. Men ellers jo, det er sådan cirka det samme...rygekokain.<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg syntes nu der er relativt stor forskel på de to.... Hvis freebase er lavet rigtigt, med æter og hele molevitten....

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
me suck all las knownledge [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Site Admin

PsyGoa> Næh... Jeg prøvede et skidtlad ren MDMA på en festival, som blev min første -rigtigt- MDMA omgang, hvor jeg fik det fulde spektre af virkninger. Det virkede bare som en irriterende lyserød sky af blød vat som gør en forelsket i alt. Ret generende faktisk. Det var da meget sjovt etcetc, men jeg ville nu heller kalde MDMA for fake-love eller noget i den dur. 5-meo-DMT giver derimod ægte ekstase hvor man mere føler der er en grund til at elske ting/kosmos. MDMA er alt for påduttet ekstase. Man bliver som en røv irriterende 13 årig der er forelsket i sin åndssvage klasselærer for første gang.

næh tak, giv mig nogle stoffer der giver ORDENLIGT ekstase!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]