Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 20:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg står i en lidt svær situation...
Der er (endelig) kommet GHB til Fredericia [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Men det er kexeklapperne som sidder på lortet, så jeg vil fandme ikke fuckes...

Hvis jeg kender dem rigtigt sælger de det i "hætter", ikke i gram.

Så mit spørgsmål, vedrører jer som har købt GHB på gadeplan, har i oplevet det er blandet op?
Det må det næsten være, de cutter jo alle andre stoffer.

Lige et andet spørgsmål, som har været oppe og vende før ved jeg. Prisen på GHB, ændret på det sidste eller det samme som et års tid siden?

Alcoho|ic out [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Normalt er det vel en NaGHB opløsning der sælges.

Jeg vil tror opløsning ligger på 10ml/2g, men det kan man jo ikke vide.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jeg tvivler på at der er nogen standard for koncentrationen for det gade-GHB der engang i mellem er ude. Jeg ville personligt ikke købe af folk jeg ikke kendte godt, og jeg ville ikke betale mere end 8 kr/g.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Blandet op er nok ikke det helt rigtige ord. Hvis man laver GHB, så tror jeg nok man beslutter sig til hvilken koncentration det skal være. Mest normalt er dog 1cl/2g eller 1cl/4g. Det kan man bare ikke regne med, når man køber lortet på gaden.

Somregel vil det nok være 1cl/2g eller mindre, men du må endelig ikke tage mine ord for gode vare. Hvis du beslutter dig til at købe noget, så prøv at tage 2,5mL.
Chancen for at denne dosis er skadelig må være ret lille.

Jeg ved ikke om prisen på gadeplan er steget, men jeg tror ihvertfald ikke det er blevet dyrere for dem der laver det selv.
Det skal jeg dog ikke kunne sige, da jeg ikke gør ulovlige ting.

Mvh. Psyko

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

lige lidt HR: eftersom det er muligt at opløse over et gram GHB i 1 ml vand, så start med 1 ml og arbejd dig langsomt op hvis du ikke kender din tolerance overfor GHB.
Du må meget gerne melde tilbage når du har tjekket det, jeg kunne godt tænke mig at vide hvor rent det gade-GHB der egentlig er.

Du kunne jo også prøve at inddampe det og så afveje dosen helt præcist.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
lige lidt HR: eftersom det er muligt at opløse over et gram GHB i 1 ml vand, så start med 1 ml og arbejd dig langsomt op hvis du ikke kender din tolerance overfor GHB.
Du må meget gerne melde tilbage når du har tjekket det, jeg kunne godt tænke mig at vide hvor rent det gade-GHB der egentlig er.

Du kunne jo også prøve at inddampe det og så afveje dosen helt præcist.
<HR></BLOCKQUOTE>

- Tak for info'en Fenriz, det var rart lige at få det afklaret. Jeg var umiddelbart af den opfattelse at GHB ikke kunne blive mere potent end GBL, men dér tog jeg åbenbart fejl. Og selvom at chancen for at GHB købt på gaden er stærkere end det der normalt laves, så er det bedre at være på den sikre side.

Nu tror jeg forresten ikke det er så relevant for alco at inddampe det, han er jo trods alt ikke mat. stud. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Psyko

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
Du kunne jo også prøve at inddampe det og så afveje dosen helt præcist.<HR></BLOCKQUOTE>

Hmm jeg er en hat til kemi, jeg kan ikke engang lave ekstrakt på kodimagnyler [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men nu må vi se, jeg skal nok prøve mig forsigtigt frem.
Håber også prisen er på højest 10 kr pr/g, ellers køber jeg sq ikke noget...

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Dette er jo i det hele taget et af de største faremæssige problemer med GHB: Man kender ikke opløsningen - og aner dermed ikke hvor meget man skal have.

Så det må være et meget fornuftigt råd, at starte med 1ml - og så arbejde opad med 30 minutters interval, til man har fundet en god dose.
Men det er sjældent at de pushersvin er direkte gavmilde, så chancen for at koncentrationen af GHB i den opløsning du køber er lav, er nok en del større end chancen for at den er høj. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det har førhen været meget brugt at tilsætte GHB'en farvestof - og hvis de har købt det sådan, for derefter at fortynde det, kan du jo se det på farven...

Insane psychedelia user!

Pusherne kan jo nemt tilsætte mere farve.

Det er da for dårligt hvis de ikke kender opløsningens styrke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er aldrig stødt på GHB med farvestof i herhjemme...

Daffy > Det er altså sjældent hvis du kommer bare lidt uden for storbyen...

Medlem

Geografisk sted: København

Daffy > Det er altså sjældent hvis du kommer bare lidt uden for storbyen...[/B]<HR></BLOCKQUOTE>

Hahaha! Nu kommer Daffy jo fra et sted ret langt udenfor storbyen! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg vil også lige tilføje at alco skal være forsigtig. Det GHB jeg plejer at indtage er en opløsning hvor 5 ml svarer til 2 gram...

Insane psychedelia user!

Københavnstrup-snob! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hvis de sælger i hætter kan jeg sige dig, at der er 6.5ml i en normal coca cola hætte ... så må du selv regne det ud [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Det kan man jo ikke når man ikke kender koncentrationen woody.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jensus/woody> hvis det nu er ren BDO han får så vil det være en ret god hjælp. Og det tror jeg desværre der er god chance for.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jensus/woody> hvis det nu er ren BDO han får så vil det være en ret god hjælp. Og det tror jeg desværre der er god chance for.<HR></BLOCKQUOTE>

BDO solgt som GHB? Er der virkelig nogen som gør det? Det bliver fandme ikke med mig som køber!

Insane psychedelia user!

Hvis du aldrig før har prøvet GHB vil man da nemt kunne sælge dig BDO under påskud af det skulle være GHB?

Btw, BDO sucks i forhold til GHB!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af daffy duck:
Hvis du aldrig før har prøvet GHB vil man da nemt kunne sælge dig BDO under påskud af det skulle være GHB?<HR></BLOCKQUOTE>

Hvis ikke man har undersøgt sagen, ja. Men hvis man f.eks har læst at det smager salt, er det lidt sværere... BDO-smagen er ikke noget jeg ligefrem ville kalde salt!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Btw, BDO sucks i forhold til GHB!

HELT enig!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

BDO er blevet ret udbredt her på det sidste, og eftersom det er billigere og nemmere at lave end GHB så tror jeg sgu der er en del af det ude. Det er jo ikke alle der er så priviligerede at de kan skaffe rene stoffer.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
det er modige folk, der tør sælge stoffer under påskud om at det skulle være et andet stof...
derudover vil der være forskel at mærke på væskerne - BDO føles meget fedtet, mens en GHB opløsning er langt mere hen ad almindelig vand-fedtet (det er ihvertfald hvad jeg husker fra da jeg var i bisiddelse af GHB - ret mig, hvis i kan [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )

OG, så vil jeg give Fenriz ret, 8kr. er allerhøjeste pris du må give per g. et par kroner er mere fair....

peace, Torkild [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]