Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej. Jeg tager meget sjældent amfetamin, da jeg aldrig rigtigt har synes det var tiltrækkende. De gange jeg har taget det har det været virkelig dårlig kvalitet, og har skulle sniffe en del baner før det sparkede ordentligt igennem. Men i fredags oplevede jeg noget helt anderledes. Var i byen med en veninde, og da jeg var ved at falde i søvn, fordi jeg havde haft en utrolig hård dag, købte hun en streg til mig af en af hendes venner.
Den var ikke specielt stor, men sveg som bare fanden. Var fuld, men synes det føltes somom min næse blev lam som på cola. Jeg blev VIRKELIG blæst som aldrig oplevet før og havde ingen problemer med at holde mig vågen hele natten på den enkelte streg jeg tog der, omkring kl. 1. Da jeg kom hjem om morgenen forsøgte jeg at falde i søvn, og pludselig begynder jeg at brække mig. Brækkede mig virkelig meget og havde ekstrem diarré samt koldsved. Min kropstemperatur faldt omkring 5 grader fra normalt, og jeg følte mig MEGET svimmel hele tiden. Sådan havde jeg det mere eller mindre helt til søndag eftermiddag/aften, og fik så min appetit tilbage i løbet af mandag/tirsdag..
Mit spørgsmål, som lidt af en uerfaren, er det normalt med SÅ hæftig en virkning af EN streg eller var der ugler i mosen? Han sagde det kun kostede 100kr/g, så synes bare det er utroligt underligt hvis så godt amf kan være så billigt.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
qreax skrev:
hvis så godt amf kan være så billigt.

For mig, lyder det ikke til, at det var ret godt? Men nu ved jeg heller ikke hvordan du har det med, at have diarré.

Anyways: Kunne det tænkes, at du har drukket en masse (/endnu mere) alkohol, fordi du var så blæst? Opkast og diarré følger nogle gange med et hæftigt alkohol indtag

Senest rettet af Frugthat 22 aug 2008 17:04, rettet i alt 1 gang.

Medlem

måske flour amf? gjorder det rigtig ondt og sniffe?

Medlem

Jamen altså, virkningen var jo ekstrem god. Men jeg tænker om diarré og opkast kan ikke være en reaktion på for stor en dose? Tager somsagt næsten aldrig stoffer, og hende min veninde tager ofte amfetamin, og har ikke haft nogle af de bivirkninger her, selvom hun kørte natten på samme stof.
Og nej, tror ikke det var alkoholen, for drak ikke mere end 2-3 øl efter jeg tog stregen. Det gjorde ret ondt, ja. Mener jeg fik en anelse vand i øjnene faktisk.

MEGATRON

qreax skrev:
Min kropstemperatur faldt omkring 5 grader fra normalt

Sikker på det? Fra trygsejlads.dk: "Hvis din kropstemperatur falder til under 35 grader, er du let kuldeskadet. Så ryster du kraftigt over hele kroppen og har svært ved at tale. Falder temperaturen til 32 grader, forsvinder rystelserne, og du kan blive bevidstløs. Men du kan stadig reddes"

qreax skrev:
Mit spørgsmål, som lidt af en uerfaren, er det normalt med SÅ hæftig en virkning af EN streg eller var der ugler i mosen? Han sagde det kun kostede 100kr/g, så synes bare det er utroligt underligt hvis så godt amf kan være så billigt.
Hvis du ikke har nogen reel tolerance og du har fået noget usædvanlig god amfetamin lyder det ikke så usandsynligt at du har kunne holde dig kørende hele natten, og 100 kr/g er svjv ved at være normal pris. Dine tømmermænd lyder som om at du har drukket en hel del i løbet af natten? Det plejer nemlig at give ret slemme tømmermænd i combo med amfetamin. <- EDIT. Så ikke din 2. post, men hvis ikke alkohol er synderen har jeg ingen ide, måske du er allergisk overfor et cutmiddel, affaldsstof eller ligefrem amfetamin?

Medlem

Skal ikke kunne sige om det med temperaturen er præcist, men mener min mor sagde hun havde målt den på 34 da jeg havde det specielt dårligt, fordi hun simpelthen var så bekymret for min tilstand. De enkelte gange jeg har taget amf før har jeg også altid dårlig mave og den der meget svimlende følelse dagen efter, men har altid troet det bare var fordi amf'en var ringe, da den også gav spændte kæber osv. Men det virker da somom jeg ikke kan tåle skidtet så :O

MEGATRON

qreax skrev:
Men det virker da somom jeg ikke kan tåle skidtet så :O

Jep det lyder sådan, på den positive side så ved du at du ikke skal tage det skidt en anden gang ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Du har bare fået god amf, jo mere det virker jo ringerne for man det bagefter.

Sådan er det med Amfetamin! -Pyføj spyt spyt spyt ALDRIG MERE!

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Underlig reaktion. jeg har nu været weekendnarkoman i mange år, og har aldrig oplevet en reaktion som din, selvom jeg ikke har noget foretrukkent stof, og kvaliteten af dem der er tilgængelige, er svingende!
Jeg oplever af og til opkast, ved dosering af MDMA eller psychedeliske stoffer, men dette er altid indenfor den første time fra indtagelse.
Hvis jeg nogensinde har oplevet opkast på amfetamin, har det været grundet slim-irritation i mund/hals.
Umiddelbart vil jeg skyde på en madforgiftning eller infuenza/virus som årsag til din oplevelse.
Din reaktion er jeg sikker på ikke skyldes for stor dosis, da en sådanne i langt de fleste tilfælde vil give udslag som opkast/diarré/kræmper/øget kropstemperatur+puls/knockout/hjertestop O.A. indenfor den første halve time efter indtagelse - og rusen ville desuden ikke være behagelig.
Hvad angår selve substansen, er jeg lidt på bar bund - umiddelbart tyder prisen på at det kan være 4-flouro-amfetamin, men lige præcis den substans har jeg og samtlige af mine bekendtskaber, erfaring med at dosis bør ligge på 100-150mg, altså ikke nogen helt lille streg (alt det pFA jeg har set, har været ret fluffy).
Smerten du oplevede ved snifning, tyder dog lidt i retning af pFA.
ellers ville jeg ha skudt på rent amfetamin, eller meth, men det svarer ikke til 100kr/g
måske efedrin?
never the less - ingen af disse substanser bør udløse en sådanne reaktion. så jeg skyder altså på at alkohol og stimulanser + manglende søvn, har taget pusten af dit imumforsvar, og en eller noget har smittet dig, på en måde.
/Torben

Edit: knugende mave og konfus-hed, er ret normale sideeffekter af de fleste stimulanser, især hvis man ikke sørger for at spise og drikke ordenligt.
Mht. substansen, giver udsagnet "virkelig blæst" sammenholdt med manglende erfaring, et ret ringe grundlag for eventuelle kendere, at gætte på. - Prøv at beskrive rusen.

Hvornår indtog du stoffet? - klokken 01 er ikke hele natten, men blot aftenen. hvis du har været påvirket i 5 timer (fra 20 - 01), og følt dig klar til at sove, har det enten ikke været nogen særlig kræftig stimulering, eller noget andet har slået stimuleringen ned: evt. alkohol.
Jeg har flere gange drukket mig fra en stimulering, vågnet 5-10 timer senere, og kastet op, som konsekvens af for meget alkohol.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]