Paul Muad Dib skrev:
What?? Tager folk kun 3 patroner pr. session???
Jeg plejer (plejer og plejer... har kun brugt det 2 gange) at bruger 30-60 patroner... suk. Hvor föler jeg mig beskidt nu.
Men er det normalt kun at suge ca. 2 patroner? Effekten holder jo knap et minut. Kunne forestille mig at det er anderledes i komnination med andre sager?
Jeg har altid synes at første gang man tager lattergas (på en aften - ikke i hele sit liv) virker det bedst, og jeg mister lidt lysten til at gøre det utrolig mange gange når man når til den 4 gang hvis det endelige skal være. Jeg har da prøvet at tage de første 20 stykker på en aften, men tilsidst var det bare som at tage en smøg.. det virker overhovedet ikke lige så fedt som normalt. Så jeg gemmer dem altid til engang hvor jeg kan få meget mere ud af dem

- og tager derfor ca. 2-3 på en aften - det er lidt et klimax.
Ja du burde virkelig tage det efter du har røget dig ordentlig skæv!! Det er en helt anden oplevelse! Jeg har kun gjort det 1 gang hvor jeg ikke var påvirket af noget, og det var ret kedeligt. Men med hash er det bare genialt. Du skal ikke være bange for at det bliver for vildt (det havde jeg nogle venner der frygtede) det kan nemlig kun gå 1 vej og det er en god vej - op ad!
Men jeg har hørt mange ikke synes om lattergas oveni ting som fx Alkohol? Jeg vil personligt sige at 7-10 genstande - 1-2 joints og en lattergas patron er den fedest kombi til en bytur

så er man godt vaklende, men også lidt tør i munden og lækkert tilpas i kroppen
Jeg synes man kan komme meget mere ud i det syret univers hvis man hammre en patron oven på fx Svampe og LSD... så jeg kunne ikke lige forestille mig så meget hvor det ikke gør det liiiige den smule federe !