Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 14:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem

Okay først jeg har før taget stoffer, amfetamin, kokain, ketamin

Igår skulle jeg så prøve MDMA for første gang
(det skal lige siges at jeg bor i spanien hvor tingene gerne skulle være lidt stærkere)

jeg får så mit stof som er 1 gram små og mellemstore krystaller da jeg ikke har prøvet mdma før så starter jeg småt ud efter en times tid og der intet var sket eller noget så tager jeg samme størrelse som jeg startede med (meget lille dosis af gangen da det er første gang;) ) heller intet denne gang
da der efter 2 timer intet skete så tog jeg en liiidt større en mg hmm 200 300 ?
Der gik en 10 15 min så begyndte jeg at svede ikke voldsomt meget bare så det kunne mærkes i hænderne
og jeg fik lidt gangbesvær og blev måske 10% ekstra glad eller noget i den stil

mit spørgsmål findes der mennesker som mdma ikke virker på ligesom med kokain eller skal jeg bare have mere :/ (da jeg intet får ud af at tage kokain da jeg ikke kan føle det og har hørt om andre med samme problemer)

det skal lige siges at da klokken blev 0500 om morgene havde jeg taget ca et halvt gram vi var 2 omkring 1 G

Jeg vil faktisk sige at hvis jeg tager amfetamin så bliver jeg mere glad og føler mig rigtigt godt tilpas end da jeg gjorde dette mdma

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Der er forskel på fisk, som man siger. Stoffer kan virke forskelligt på visse personer. Nu skriver du jo ikke om nogen der har prøvet det samme MDMA som har fået den virkning de burde , så det kunne jo være du har været uheldig med dit køb. Jeg mener også at amfetamin kan skabe tolerance for MDMA (Correct me if im wrong)

Medlem

tak for svaret :) vi var 2 om det ene gram der og min kammerat sagde at han kunne mærke det fint nok altså jeg kan også huske at jeg en overgang på 1 eller timer var oppe at køre (have det godt)
Det skal lige siges at jeg har et meget behageligt forhold til stoffer det er kun engang i mellem sidst jeg tog noget er vel 6 måneder siden og det var amfetamin

jeg er en ret stor fyr omkring 100 kg kan det være derfor og at jeg så skal lidt højere op i MG før mon ?
Jeg har overvejet tanken om at jeg havde været uheldig med mit køb men jeg tror det ikke da det stofferne er ret rene her på øen :) og ret så cheap :P maen måske :) :peace:

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvorfor skulle MDMA være stærkere i Spanien?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Frugthat skrev:
Hvorfor skulle MDMA være stærkere i Spanien?

Ja det ved jeg heller ikke lige.

Jeg kan maks spise 200mg MDMA på en aften, har før kunne tage ekstreme mængder, men nu skal jeg næsten intet have for at være max kogt - det passer mig fint, det billigt og et eller andet sted skåner jeg mig selv.

Men du er en stor gut, min bror, MDMA har aldrig rigtig virket på ham, kun i ekstreme mængder - derfor han aldrig rører det.

Medlem

Jeg skulle mene at tingene er en del renere her da mange ting bliver fremstillet her hvor jeg befinder mig...
og hvis jeg bare kigger på amfetamin her nede så koger jeg i 2 dage i DK så skal der dælme meget for at få mig op at køre ligesom her :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MDMA krystallers stærkheds margin skulle gerne være ganske lille..

Der skal kun 120mg MDMA krystaller til, så har jeg det rigtig godt hele aftenen og natten, så synes det lyder underligt at du ikke får noget ud af 400mg.

Jeg tror du er blevet snydt ved handlen, men jeg skal ikke kunne sige hvad du så har fået ? :?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Selvom du vejer 100kg, burde du have fået en rus af de mdma krystaller. Første gang jeg indtog mdma var ecstasy piller. Jeg tog 1 pille, og på det tidspunkt vejede jeg omkring 95kg og blæsede rundt i ca 4-6 timer på blot en pille. Så jeg vil stærkt mene du kan få en virkning. Dit stof har blot været urent!

:D

Medlem

Krystallerne i posen var mellem store nogle helt hvide en enkelt eller 2 en lille smule brune i det jeg har fået af vide af min ven at jeg faktisk virkede meget brændt :/ og jeg kan huske at da jeg skulle tage bane 3 fik jeg en lille smule kvalme og ved bane 4 så fik jeg faktisk en del kvalme men det skulle jo væk så fik da også den 5 ned :P hehe men med en del kvalme og når jeg tænker tilbage kan jeg faktisk huske at jeg blev påvirket af det især da min balance evne var ret dårlige og faldt ned af en trappe hehe

jeg får 4 gram imorgen som jeg så skal dele med en ven over en 2 5 måneder (nej jeg vil ikke koge min hjerne)

det skal lige siges at jeg arbejder fuldtid som deejay og at jeg gjorde det på arbejdet så var nok en del koncentrert om musikken den aften nok derfor jeg ikke lagde så meget mærke til at jeg nok kogte :p

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg prøvede MDMA for første gang for nyligt. Effekten var meget mere subtil end jeg havde forventet, jeg regnede med et død-og-helvede scenarie i kærlighed og berøring - det blev lidt mere afdæmpet. :)
Men stadig et lækkert stof :D

Du har sikkert ret i, at du faktisk var temmelig påvirket, men bare ikke lagde mærke til det. Jeg kunne godt forestille mig, at jeg selv ville ha' haft svært ved rigtig at bide mærke i effekten, hvis jeg havde arbejdet og koncentreret mig om noget andet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
tror også bare du skal tage det i nogle lidt mere stille og rolige omgivelser, det lyder lidt vildt at tage det på arbejdet som dj.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lyder altså som om i ikke får rent mdma...

Det jeg kan få for tiden er brungult og så er der en klar. Den brungule giver klart mest loveeffekt, jeg ligger helt og crasher på den, stener derud af og har det bare ufattelig dejligt.

Den klare giver lidt mere ryk på og en ufattelig nice bodyhigh og en del loveeffekt.

Begge typer mdma er meget aktive i doser ned til 80mg.

Men måske i skulle overveje ikke at sniffe skidtet, men spise det, MDMA er meget mere aktivt når det spises.

Ja det bliver lavet i spanien, overvejet at det ikke bliver mere urent af at blive kørt fra f.eks spanien til DK?
Den med amfetaminen, måske det fordi at næsten alle der sidder og sælger speed i DK, får det af en eller anden lam rocker, der skamcutter sit lort fordi det har han lært han skal..... Måske findes der faktisk lige så gode stoffer i DK som der gør i udlandet, måske ligger landet sig bare sådan at den lille kerne af mennesker med de gode stoffer, det lille miljø, bare ikke gider dele med de andre, fordi de andre alligevel bare laver problemer i narkomiljøet.

Men lad være med at sniffe det en anden gang - spis det og hvis du ikke kunne mærke 2-300mg, så er der ihvertfald noget i vejen med din spanske supermdma.

Medlem

Geografisk sted: ..
Hm uanset hvor meget du koncentrerer dig om dit arbejde burde du tydeligt kunne mærke 500mg MDMA, og højst sandsynligt få det meget dårligt. Jeg tror desværre ikke dit MDMA har været særlig god kvalitet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Jeg må også sige hvis du har taget et halvt gram MDMA og fået minimal virkning så er dit MDMA højst tænkeligt ikke rent.
Normalt når jeg får ren MDMA, så spiser jeg en bombe på ca. 150mg, og så er jeg også helt væk.
(medmindre jeg selfølgelig har spist meget MDMA optil, men nu spiser jeg heldighvis ikke MDMA så tit som jeg ellers har gjordt).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Det er dårlig kvalitet. Eller det kan være det bare slet ikke virker første gang på dig.

Første gang jeg prøvede det virkede det heller ikke ordenligt på mig, derimod hvor mine venner der havde prøvet det før sad og var helt kogt. Der imod anden gang, HELT kogt. Prøv igen.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jeg har mødt mange folk der var så sprøde på mdma at de sagde at de ikke kunne mærke det :S..

Udover det, så får jeg ikke særlig meget effekt af at tage mdma nasalt (sniffe det). Første gang jeg prøvede det, sniffede jeg 2x125 mg på ca. 1 time uden effekt, så spiste jeg 150 mg oralt - så virkede det!. - dårlig HR, kan på ingen måde anbefales

Så læg ud med at spise 120 - 150 mg. Det er IMO også smart lige kort at få pulsen op ved at lave armbøjninger eller sådan noget (efter 30 min).

IMO skal man maks redosere én gang med mdma. Den tredje, fjerde osv giver ikke ordentlig virkning, giver let hovedpine (påmig).

Men hvis du ikkke har prøvet det før, så kender du ikke virkningen. Altså, du ved ikke hvad du skal "lede" efter. Hvis I så har sniffet det (som efter min mening ikke rigtig virker). og redoseret mange gange (så har de sidste 2 doser ikke rigtig virket). og du ikke har aktiveret dig (fået pulsen op, for at booste virkningen), eventuelt har haft fuld mave eller at mdma'en har været af dårlig kval. osv osv. Der er mange faktorer der spiller ind. Men et er sikkert. - 500 mg mdma burde give en én syg aften.

Medlem

Det ligger mig meget fjernt at sige at virkningen er subtil. Det er det hårdeste narko, fysisk set, jeg har prøvet og synes ikke selv jeg har været kræsen. Jeg tager sgu hatten af for hvis nogen har kørt et halvt gram gennem næsen, fuck det må gøre ondt som bare helvede.
Enten er der gået et eller andet galt ved indtagelsen eller også er det noget møg du har købt. Tror godt man kan regne med at gadenarko er gadenarko om du er i Spaninen eller Danmark. 150 mg i oralt burde kunne mærkes ret så hissigt for en førstegangs bruger.

Mvh.
Anarkrig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Anarkrig skrev:
Det ligger mig meget fjernt at sige at virkningen er subtil. Det er det hårdeste narko, fysisk set, jeg har prøvet og synes ikke selv jeg har været kræsen. Jeg tager sgu hatten af for hvis nogen har kørt et halvt gram gennem næsen, fuck det må gøre ondt som bare helvede.
Enten er der gået et eller andet galt ved indtagelsen eller også er det noget møg du har købt. Tror godt man kan regne med at gadenarko er gadenarko om du er i Spaninen eller Danmark. 150 mg i oralt burde kunne mærkes ret så hissigt for en førstegangs bruger.

Mvh.
Anarkrig

MDMA gør ikke ondt når man sniffer det - det stikker lidt i næsen og det er hvad det er.
Men spis det istedet for at sniffe det - oral indtagelse har altid været meningen med MDMA - deraf E-piller. Ellers havde de jo nok solgt det i pulver fra starten af.....

Synes personligt at amfetamin er det som er hårdest ved kroppen, man er så død af det dagene efter, slet ikke som MDMA, der er man bare lidt kedelig og har det træls.

Medlem

CoA det er din mening, jeg er ret sikker på at mange synes det gør ondt at sniffe rent MDMA. Har set dine posts og du kører lidt for kraftigt på, måske derfor DU ikke har det slemt.

Medlem
Brugeravatar

basssher skrev:
CoA det er din mening, jeg er ret sikker på at mange synes det gør ondt at sniffe rent MDMA. Har set dine posts og du kører lidt for kraftigt på, måske derfor DU ikke har det slemt.

Hvis du har læst flere af hans posts må du da også vide at han ikke er den store (mis)bruger af MDMA.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]