Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej!

Jeg havde i weekenden en mærkelig oplevelse på mdma. Det skal lige siges jeg er vant til at tage det, og har gjort det over en længere periode.
I løbet af aftenen/natten, havde jeg nok taget en pose for mig selv. I slutningen af aftenen, begynder jeg at skrige og bede min gode veninde om at gå væk fra mig. Jeg så nemlig, at hun havde 6 sprøjter hængende ud af munden, som hun skulle til at stikke i ansigtet på mig. Der gik lidt tid før at jeg opdagede, at det bare var noget jeg havde forestillet mig.
Lidt senere begynder jeg at tale om en bus vi bliver nødt til at hoppe ind i med det samme, ellers kommer vi aldrig videre i livet. Men der var ingen busser i nærheden, vi var nemlig oppe i en lejlighed.
Senere lagde jeg mig i min seng for at sove, men blev ved med at se spøgelser svæve oppe i loftet.

Nogle dage senere, hvor jeg er i skole, bliver min læreres ansigt forvandlet til min venindes ansigt med sprøjter i munden... det skal lige siges at jeg var fuldstændig normal. Jeg blev skræmt, og var helt rundt på gulvet, da jeg jo godt vidste at jeg også havde set dette i weekenden.

Det undrer mig, at jeg kan se mine hallucinationer fra en oplevelse på mdma, når jeg er helt normal?
Er der nogle der har oplevet noget ligende eller har nogle gode råd??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Først og fremmest vil jeg sige at det absolut ikke lyder behageligt. Tager du noget medicin? Vi kan ikke helt bruge din dosis angivelse til noget. "Havde nok taget en pose for mig selv?" Det kan være alt fra 1mg til 2g!!!!!!!

Junior medlem

Det var bestemt heller ikke spor behageligt!! og nej, jeg tager intet medicin.
Der var 1,4g i posen, hvor det var lysebrune krystaller.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Der har du dit svar. 1,4 gram MDMA er en fuldstændig åndsvag dose!!

viewtopic.php?f=4&t=6450
http://www.rollsafe.org/

Læs de sider her og se så om du ikke selv kan se hvorfor du fik det som du gjorde.

Velkommen til ellers, håber dine fremtidige eksperimenter med stoffer kommer til at foregå på en noget mere velovervejet måde.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
1,4g MDMA er dybt godnat at tage alene, uanset hvor erfaren du er og hvor længe du har taget det. Vær glad for det ikke var værre end det var. Få fat i 5-HTP, få noget sundt at spise, dyrk lidt motion hvis du har overskud til det. Skræmmende oplevelse må jeg dog sige, håber du klarer den mester.

Medlem
Brugeravatar

Det er sgu billigt sluppet, når du har taget 1,4g alene, det kunne meget vel være gået værre. Hallucinationer er ret normale på MDMA "overdoseringer". Jeg har selv set meget korte og små glimt af en forvrænget virkelighed. Jeg har derimod en ven, som begynder at hallucinere på MDMA comedown ligemeget om han har taget 70 eller 200mg over en aften, så jeg vil sige at det også er utrolig individuelt.
Hold dig fra det i nogle måneder, og hold dosen på maks 250mg over en aften i fremtiden:
God bedring!

Junior medlem

Tak for jeres svar!
Ja, jeg har nok været heldig, dog gav jeg en lille smule ud og det hele blev taget over 10 timer, så det var en lang nat.
Dog har jeg hallucineret før, men ikke som jeg gjorde denne gang.
Det undrer mig dog at det også sker i mens jeg er normal.. jeg ved ikke om jeg er kommet i en mindre psykose eller hvad man så kalder det?

Medlem
Brugeravatar

ved ikke om det er psykose, men med så rådne doser du tager skal du nok regne med at have det skummelt i et par uger, har for flere år siden lavet et ligene stunt og det tog over 1½ mdr at komme over.
Sund kost og motion min. hver anden dag hjalp gevaldigt for mig.
Og så vil jeg anbefale en rigtig lang pause.

Junior medlem

Buttons:
Plejer normalt at være god til at kontrollere mine doser, dog denne ene aften gik det alt for galt - hvilket jeg jo godt selv er fuldstændig klar over.
Har også haft det ret nærigt siden weekenden må jeg indrømme.. hvor jeg også kan mærke hjertebanken i hele kroppen og bliver svimmel.. dette sker mange gange i løbet af en dag.
Tænker også at en pause nok er smartest..

Junior medlem

Hej allesammen.
I har sgu lige hjulpet mig godt og grundigt med et mysterium, og derfor en ros!

Jeg har selv i torsdags aften indtaget det der åbenbart er en vanvittig mængde - lige knap 2 g fra torsdag aften til fredag middag (fridagen blev nydt). Ret voldsom oplevelse, og årsagen til at jeg nu fandt denne tråd (og forum i det hele taget) er, at jeg fortsat oplever små trips og i øvrigt hallucinationer - af den mere voldsomme slags (dog ingen onde/skræmmende). Læg dertil paranoia.
Så det virker tilsyneladende stadig, og ret skræmmende at der kan gå lang tid før jeg er helt frisk igen.

Jeg har leget med MDMA før (dog ikke i denne mængde), men må indrømme at jeg har laaangt mere erfaring med coke (2-3 g om ugen). Dog har jeg intet indtaget siden fredag middag, idet jeg fornemmer at det nok ikke er bedste tidspunkt lige nu.

Hvorom alting er, vil jeg lige høre om I har erfaret jer til yderligere måder at slippe af med virkningen på, udover de i tråden allerede nævnte??
Jeg har noteret mig:
- sund kost
- motion
- noget der hedder HTP-5 (hvad er det)?

Er der yderligere I mener jeg med fordel kan gøre, og har I selv et bud på hvor lang tid jeg skal gå med det før jeg bør søge læge... Min arbejdsdag er selvsagt meget speciel, og i dag var ikke rigtig sjovt (er i øvrigt advokat - heldigvis ikke den type der er i retten hver dag), så jeg vil meget gerne - af både personlige og professionelle årsager - af med virkningen snarligt :-)

I øvrigt tror jeg, at jeg så småt er færdig med EMMA-pigen...

Sig endelig til hvis I har gode råd til/bud på en kur!

Tak for det!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]