Hej allesammen.
I har sgu lige hjulpet mig godt og grundigt med et mysterium, og derfor en ros!
Jeg har selv i torsdags aften indtaget det der åbenbart er en vanvittig mængde - lige knap 2 g fra torsdag aften til fredag middag (fridagen blev nydt). Ret voldsom oplevelse, og årsagen til at jeg nu fandt denne tråd (og forum i det hele taget) er, at jeg fortsat oplever små trips og i øvrigt hallucinationer - af den mere voldsomme slags (dog ingen onde/skræmmende). Læg dertil paranoia.
Så det virker tilsyneladende stadig, og ret skræmmende at der kan gå lang tid før jeg er helt frisk igen.
Jeg har leget med MDMA før (dog ikke i denne mængde), men må indrømme at jeg har laaangt mere erfaring med coke (2-3 g om ugen). Dog har jeg intet indtaget siden fredag middag, idet jeg fornemmer at det nok ikke er bedste tidspunkt lige nu.
Hvorom alting er, vil jeg lige høre om I har erfaret jer til yderligere måder at slippe af med virkningen på, udover de i tråden allerede nævnte??
Jeg har noteret mig:
- sund kost
- motion
- noget der hedder HTP-5 (hvad er det)?
Er der yderligere I mener jeg med fordel kan gøre, og har I selv et bud på hvor lang tid jeg skal gå med det før jeg bør søge læge... Min arbejdsdag er selvsagt meget speciel, og i dag var ikke rigtig sjovt (er i øvrigt advokat - heldigvis ikke den type der er i retten hver dag), så jeg vil meget gerne - af både personlige og professionelle årsager - af med virkningen snarligt

I øvrigt tror jeg, at jeg så småt er færdig med EMMA-pigen...
Sig endelig til hvis I har gode råd til/bud på en kur!
Tak for det!