Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
jeg har nogle spørgsmål angående lsd kapsler ! kan man få lsd på kapsler , eller er det en der prøver at snyde mig jeg har ikke kunne finde nogen billeder af lsd kapsler så håber i kan hjælpe mig har ikke købt dem endnu men vil meget gerne se nogle billeder af hvordan sådan en pille former sig når der er lsd i ( i forstår hva jeg mener ) er det en god eller dårlig ide at indtage lsd som kapsel gir det en anden virkning end træk papir eller mærker :D håber i sider med nogle gode svar :D tak. evt. erfaringer med denne slags lsd kapsler er meget velkomne :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Højst usandsynligt det er syre vil jeg mene. Det ville selvfølgelig være muligt, at lave det via knuste microdots, men hvorfor søren ville man dog gøre det :S
Jeg har aldrig hørt om det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hvad med flydende/dråbeform?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

flydende dråber i gelatine kapsel ?? er det det du mener halose ? er det ik lidt dumt og putte det i gelatine kapsler eller ??

Medlem
Brugeravatar

Måake en der prøver og skubbe dig 2c af en eller anden art og passe det som acid.. ?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Ja, tror sku nok nærmere at det er 2c-b, eller et andet RC. Kender nemlig flere der kalder alt psykedelisk for syre :S.

For hvis det er LSD-kapsler - altså krystaller i kapsler, skal det jo være uhyrre præcist vejet af (100 - 200 mics / 0,1 - 0,2 mg).

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

2c-b er et hallucinerende stof , men er det til samlining med svampe eller lsd ? er det kraftig og hvor lang tid vare rusen evt. link til dose og viden om 2c-b ? Bromo Mescaline , har bromo dragonfly og mescalin noget som helst med 2c-b =? The effects of 2C-B have been described as a cross between the effects of LSD and MDMA, but that it is nothing like a combination of the two. It is mildly psychedelic, much less mind-expanding or disassociative than mushrooms or LSD, but much less directed than MDMA . lyder da meget godt !

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Budha du kunne jo evt starte med at bruge vores søgefunktion selv hvis du leder efter information om 2c-b.

Chancen for at det rent faktisk er LSD i de omtalte kapsler er meget lille vil jeg mene.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
http://www.erowid.org er er rigtigt godt sted at hente informationer om doser og effekt.

2c-b er et dejligt stof, men ikke det samme som LSD, som de selv citerer: less mind expanding, men masser af farve-pløre.

hvis det er en gelatine-kapsel, hvor du rent faktisk kan se pulveret, er det sikkert ikke LSD. 0.2mg er ca hvad et enkelt korn sukker vejer. så hvis du får en kapsel, halv fuld af pulver, er det endten ikke lsd, eller cuttet med et eller andet (hvilket ikke er så smart, da det let bliver ujævnt fordelt)

der er et par tråde om microdots, med billeder, her på siden. måske er det det han snakker om?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

ku godt tænkes

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]