Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg står i den situation at jeg i weekenden skal prøve ketamin for første gang. Vi regner med at skulle gøre det 3-4 drenge venner.

Men der er lige et lille problem for mig og min ene ven. Da vi træner og lige har startet en steroide kur ville jeg hører hvordan det påvirker kroppen. Jeg tænker på om det gør meget ved træningen. Lever nyrer skader ? forbrænding af muskler ?
Vi drikker jo ikke sprut, og tager andre stimulanser som amf. nu hvor vi er startet netop pga det har en stor faktor for træning.

er det, det samme med keta eller hvordan er tingene der ?

Mvh bassh

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ret uprofessionelt sagt så er ketamin meget bedre at indtage, når du bygger din krop op med eller uden steroider. Det slider ikke på kroppen og musklerne på samme måde som stimulanserne, og det nedsætter, så vidt jeg ved, heller ikke din hormonproduktion, som alkohol gør. Ketamin og GHB er de stoffer, jeg til enhver tid ville foretrække at tage under træningsperiode, fordi de skader træningen mindst muligt eller slet ikke.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
pas på dig selv ihvertfald. Held og lykke med kuren ellers.

Senest rettet af Darkpsyc0 11 mar 2009 15:35, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
pas nu bare på med ikke at falde i et misbrug. hvad kan man bruge store muller til hvis man skal pisse ustandseligt(http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =4&t=25321).

iøvrigt så kan en enkelt gang på et hvilket som helst stof, ikke ruinere din træning.

ikke for at moralisere, men tager du kun små, "terapeutiske" doser? når det kommer til den slags, så er HGH i terapeutiske doser et sundere alternativ. det har faktisk en række sundhedsfremmende effekter på kroppen. du bliver ikke kæmpe stor, men til gengæld får du heller ingen bivirkninger.

Medlem

Okay mange tak for svarende mini og dark. Lige hvad jeg havde brug for at hører. jaa self HCG, nolvaen skulle vidst ikke være nødvendig :)

Jeps halugen det er jeg udemærket klar over, Men det kan jo så også koste en del mere og uden lige så stort resultat.

Nej rigtig en enkel tur ikke skader så meget. Men synes det er vigtigt ikke at smadre kroppen mere end højest nødvendigt.

og der er vidst ingen farer for misbrug, skal nok passe på :)

Men nu vil jeg da bare glæde mig så :)

God weekend herfra.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Halugenlampe skrev:
iøvrigt så kan en enkelt gang på et hvilket som helst stof, ikke ruinere din træning.

Husk at der er steroider indblandet her. Det er ikke kun hvor meget det spolerer træningen der gælder, det er også de indre organer. Er du klar over hvor meget ekstra stress man påfører leveren, når man tager stoffer under en kur? Om det er en enkelt gang er fuldstændig ligegyldigt når vi snakker krudt, man har hørt om folk der har drukket og/eller taget narko imens de var på krudt, med leversmerter og andet godt til følge.

In our memories
Brugeravatar

Jeg vil godt lige indskyde, at én slem weekend kan ødelægge flere måneders træning. Man tager gerne 2-3 kilo på om måneden (ved naturlig træning), og jeg mister i hvert fald nemt adskillige flere kilo, hvis jeg har haft en rigtig ond weekend, som jeg så vidt muligt undgår.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Halose skrev:
Halugenlampe skrev:

Husk at der er steroider indblandet her. Det er ikke kun hvor meget det spolerer træningen der gælder, det er også de indre organer. Er du klar over hvor meget ekstra stress man påfører leveren, når man tager stoffer under en kur? Om det er en enkelt gang er fuldstændig ligegyldigt når vi snakker krudt, man har hørt om folk der har drukket og/eller taget narko imens de var på krudt, med leversmerter og andet godt til følge.

nej, det var jeg ikke klar over. point taken. skal vi så ikke bare blive enige om at steroider er noget hjernedødt noget at rode med.

@minimal: nu skal vi jo lige kigge på hvad det er du taber. du taber i hvert fald ikke 2-3 kg muskelmasse. væske og fedt muligvis. iøvrigt er det fysisk umuligt at tage 2-3 kg på i muskelmasse om måneden, ad naturlig vej. med undtagelse af særligt genetisk disponerede mennesker, ligger maksimal hypertrofi på ca. 3 kg om året.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
haha ... Altså man siger "generelt" det er muligt at tage omkring 5kg (ren) muskel på om året. Det ihvertfald det din læge vil fortælle dig. Men det er selvfølgelig muligt, at tage ret meget på med nogle test boosters, kreatin og weightgainer ( som alt er lovlig), men i det er en masse væske og fedt :)
i can prøve at google "Trey Brewer" eller youtube. 21 år 150kg ikke synderlig meget fedt, Det ihvertfald ikke muligt :P
Det rigtigt at stærk spiritus (eller mange øl) godt kan mærkes i leveren når man er på krudt ( specielt piller ), men syntes generelt ikke jeg ellers kan mærke det ellers. Meget vand er ofc et must.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@Darkpsyc0

I gotta tell ya, af en mand der har taget kur hundredvis af gange (som du selv så smukt formulerede det), lader du altså til at tage ret let på forholdsreglerne hvad angår krudt.
Nu kan fysiologi jo ikke diskuteres, og at leveren bliver mere stresset under påvirkning af steroider er altså altså en kendsgerning, og ikke et spørgsmål om mening. Uanset om du kan mærke en stikken eller ej.

Medlem
Brugeravatar

ingen tvivl om det :) .. modsiger jeg skam heller ikke. Jeg refererede mere til "lever smerter" og kan selvfølgelig kun tale udfra personlig erfaring.

In our memories
Brugeravatar

Jeg mente også 2-3 kilo om måneden i generel vægt... Det hele er ikke muskler, men det hele er velkomment, når du ønsker at føle dig stor, stærk og veltilpas. Det føles rart at have noget fylde på kroppen, og det føles klart bedre end at være en tynd, trimmet muskelfyr. Jeg tog fx omkring 9 kilo på i løbet af 4 måneder, da jeg begyndte at træne 3 gange om ugen og fylde mad i sækken konstant, men efter at jeg begyndte at feste mere end træne, er jeg røget ned på 75 kilo igen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

ok, vi er så bare fundamentalt uenige om hvad styrketræning skal bruges til. jeg er nemlig præcis sådan en tynd trimmet muskelfyr på 72 kg.(1,83m) jeg styrketrænede fra jeg var 16-20 år, og har siden ikke haft behov for det. følte dessuden at jeg blev for tung og langsom i det. jeg sætter funktionel muskelkraft og mobilitet over pumpetness. det gik f.eks lidt ud over min badminton. :lol:

In our memories
Brugeravatar

Jeg har så også altid været trimmet og uden noget overskydende fedt, og derfor er det ret tilfredsstillende at lige pludselig være eksploderet i volume, man kan hvile sig i. Men som du siger, søger vi nok bare ikke det samme i vores kropshåndtering.

Medlem
Brugeravatar

Altså nu jeg selv 1.95, vejer 110 med en fedt % på omkring 8. Bare fordi man er "stor" er det jo ikke ens betydende med man er langsom og "tung" i det.. Det kræver jo bare man husker, at dyrke en form for kampsport ved siden af og en masse cardio :) .. Men okai badminton er det nok ikke lige det optimale.
Men en opsumering : Ketamin er et udemærket stof at indtage i sammenligning med så mange andre stoffer -

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Pas nu på med det krudt drenge. Det kan godt være i er sunde at se på udenpå, men jeg kender desværre flere der har været i livstruende situationer efter et par år på steroider on and of.

Det er derudover almindeligt kendt i lægevidenskaben at steroider, specielt efter flere års brug, øger ricisi for åreforkalkning og andre hjertekarsygdomme.

Vil ikke lege politibetjent, og er i allerede klar over diverse livstruende bivirkninger direkte henledt af steroidebrug, vil jeg ikke sige mere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@Tyler Durden

Nåh, man har nok set Nat Geo? Hehe, det er klart at man skal passe på. Har også en ven der startede med at krudte som 18 årig, og idag har han virkelig et temperament der siger spar to, han har hårvækst de underligste steder, plus at han er blevet steril. Men hvis man husker sine pauser og husker at køre sin PCT, så har man allerede gjort sig selv en stor tjeneste.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Øh, ved ikke umiddelbart hvad Nat Geo er. Så tror mit svar er nej, men det kan da være min tjaldehjerne har glemt noget i farten. Det er da sandsynligt :) Jeg har derimod trænet meget i en periode og overvejede at booste min bulk med noget krudt. Jeg undersøgte derfor sagen, og noget tid efter begyndte de første af mine buddies at mærke bivirkninger. Jeg er derfor meget glad for nu, at jeg undersøgte sagen før jeg kastede mig ud i det projekt.

Edit; BAH, National Geographic selvfølgelig, men igen nej :) Har de kørt meget på steroider?? Så er de da kommet væk fra alle de genudsendelser af MS13 programmer og nazier i amerikanske fængsler, der tvang mig væk fra den kanal.

Medlem

Det gik godt i går, ingen problemer. Men det er da godt nok et mystisk stof må jeg indrømme :P

Vi havde det meste af aftenen bare kørt små streger, og var blevet godt lamme, synes bare det kom meget i bølger effekten.

Stregerne blev større og større som aften gik, og vi havde faktisk besluttet og tage den sidste streg. en stor en hver. og hold da helt kæft, vi blev alle meget forbavset over hvor lam man blev. og det blev ved i en 1-2 timer ret underligt.

Men vellykket aften. synes dog keta alene er lidt kedeligt. Der må gerne ske noget mere, blev lidt rastløs. Men julemix må prøves en anden gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@Tyler Durden

Hehe. Nej tror ikke de har kørt så meget på roids, det er bare fordi der har været et program om det her de seneste par dage. Har ihvertfald set det 2 forskellige dage, inden for en uge.
Der snakkede de bl.a. meget om det med åreforkalkning osv, og det var derfor jeg tog konspirationshatten på :).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]