Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 00:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa.

Et lille spørgsmål jeg har tænkt lidt på.

Hvordan finder man ud af om den kokain man har købt er i god kvalitet og hvilken kvalitet det er i?

Det skal lige siges jeg ikke har prøvet coke som sådan før. Jeg har smagt på det og det var lidt bittert og det føles som om min tunge og læber blev lokalt bedøvet. Er det så prima eller det værste skod coke? og er det coke? hehe

Hvordan kan man kende kvaliteten på de forskellige stoffer der findes :-)

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Smagen indikere en masse.
Jeg er ikke selv hverken fan eller bruger af stimulanser, men siden du oplevede den lokal bedøvende effekt kan vi hermed konstatere, at det er coke. Det er som regel cuttet med kreatin, som ikke rigtig smager af noget og er meget vandopløseligt og iøvrigt godt for musklerne.

Medlem

Du bør også lige fortælle os hvad det kostede, hvad det angiveligt skulle være for en kvalitet osv. ellers bliver det svært at hjælpe dig.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
TheRagingPussy skrev:
Smagen indikere en masse.
Jeg er ikke selv hverken fan eller bruger af stimulanser, men siden du oplevede den lokal bedøvende effekt kan vi hermed konstatere, at det er coke. Det er som regel cuttet med kreatin, som ikke rigtig smager af noget og er meget vandopløseligt og iøvrigt godt for musklerne.

Ah, det er vidst noget vrøvl. =)

Han kunne ligeså godt have givet 600 kr. for andre lokalbedøvende stoffer som lidokain, prokain, el. lign. - den lokalbedøvende effekt har intet med effekten af kokainen at gøre.

En Bluelight.ru bruger har beskrevet en god vare sådan her:
Citat:
Contrary to what most new users may think, cocaine that has not been cut with an "active" cut is a mild, relaxing stimulant that produces an immediate euphoria in about 2 minutes. The high is very subtle. In fact, many first time users, including myself the very first time, may not even realize they're high at all.

After the initial euphoria hits, it will be accompanied by a general feeling of well being and contentment. You will feel as though you are at the center of the universe. Confidence will be at a level you never thought you were capable of possessing. Depression is wiped away within minutes and replaced with a feeling of though you can do no wrong. Conversation begins to flow very easily. In fact, it will bring many of those, usually the introverted type, out of their so called shells. Unactively cut cocaine is one of the most sexual drugs there is, too. You feel as though you've become an instant Casanova. Everything you say is the right thing, and you'll most likely find yourself playing way out of your league, as well.

To compare unactively cut cocaine to any other drug is to compare it almost identically to the plateau stage of pure MDMA. The plateau stage of pure MDMA is when the eye shakes stop and the heavy rolling ceases. It's at that point that things mellow out and you just feel great. That is just like cocaine. Hard to believe, huh?

Hard to believe for most new users, I know. Most people trying cocaine for the first time in the last 5-10 years think cocaine is an extremely hard hitting, ampy, edgy, non-conversational, non-sexual, hard to communicate, paranoid type of drug. In fact, that is exactly what it has become nowdays. Why anyone trying cocaine for the first time nowdays would ever go back for more is beyond me. But I guess most people really don't care about the effects of the drug, rather just the escape from reality it offers. Apparentely, regardless of how awful it makes you feel as well.

Ironically, "real" cocaine is not a very feinding type of drug. There is usually little craving or feinding to have to do more and more of the drug. In fact, with real, unactive cut coke, you'll find that you actually do less. The funny thing is that as awful as it makes you feel nowdays, you keep going back for more and more, and much more often, too. With good coke, you might even forget your high is deminishing, and will then go back for two more lines about every hour or so. Instead of consuming an 8 ball in one night with the bad shit, you'll most likely consume only a gram of the pure stuff.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg gir ole_finland citering ret.

cola er sku et underligt drug.

Junior medlem

okay, men det er vel mere hvordan stoffet virker.

Ham jeg købte det af var en som kender en osv... jeg vil bare ikke taget noget som jeg ikke ved hvad er... og om det overhovedet er coke... Man stoler jo blindt på sådan en satan :D

Medlem

Jeg undskylder min upræcise kommentar. selvfølgelig er det at det er lokalbedøvende ikke ens betydende med at det er coke. Men det er det højst sandsynligt, og næppe atrap coke i form af amfetamin eller lignende.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Du kan anskaffe dig et EZ Test White kit, den skulle kunne teste renheden af dit coke... :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]