Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 09:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Heya Psyche brugere :D

Jeg har længe villet prøve LSD, men har aldrig rigtig haft lyst til at gå rundt og spørger efter den slags..
Jeg har dog taget en del Piller (Blue number 1,blå/hvide Damer,røde/lyserøde Chanel,kirsebær og nogen få andre)
For det meste Blue nr 1... Jeg har sådan været inde i et ret seriøst weekend forbrug, og er nu helt oppe på 10 blå piller hver weekend.. Nogen gange lidt mere...
Men jeg er blevet lidt træt af at gå rundt på IN, Picca og diverse diskoteker, og konstant være på piller.. Jeg synes det hele er blevet en løkke og intet ændrer sig :(

Jeg har så spurgt en ven om han kan skaffe de der mærker, og det kan han muligvis...
Men mit egentlige spørgsmål her er.. Hvor mange mærker skal jeg fx bruge..
(for at få en fed oplevelse) ;D

Fordi som i kan se har jeg været inde i et pille forbrug som jeg regner med er mdma og muligvis selvfølgelig også blandet med andre kemikalier..
Og jeg kan langt fra føle det der Voldsomme kick på piller længere som jeg plejede at føle for mange måneder siden...
Så tænker på om jeg skal bruge større doser LSD(end komplet drugs nybegyndere) for at få en god virkning pga mit forbrug med piller?

Senest rettet af NSjælland Dude 18 nov 2008 22:11, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
start med at mærke, de to ting liggger så langt fra hinanden.

Medlem

galskabens-gardner skrev:
start med at mærke, de to ting liggger så langt fra hinanden.

Tjah kunne jo være nogen havde lidt erfaring eller vidste noget om det :)
Inden jeg selv hopper ud i Hullicinationer ..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dårlige ecstasy-tabletter er langt fra LSD. Start med et halvt mærke for en sikkerheds skyld.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MDMA og LSD har så godt som intet til fælles, så du er altså stadig fuldstændig nybegynder indenfor LSD, selvom du har taget nok så meget ecstacy.
Det lyder overordnet ikke til, at du rigtig har nogen idé om hvad et LSD-trip indebærer: Jeg synes du skal tjekke triprapporterne ud - der ka' du få en idé om, hvad det indebærer.

Hvorfor har du lyst til at prøve LSD?

Selvom det ikke rigtig har noget med din lyst til at prøve LSD at gøre, så synes jeg egentlig, du ska' få kontrol over (stoppe) dit misbrug af ecstacy, før du kaster dig ud i LSD. Hvis du tager ecstacy hver weekend, og i de doser, så har det uden tvivl en negativ indvirknig på dit liv.
Prøv at kigge lidt rundt på siden, der er mange historie om MDMA/ecstacy misbrug.

Medlem

Homo Superior skrev:
MDMA og LSD har så godt som intet til fælles, så du er altså stadig fuldstændig nybegynder indenfor LSD, selvom du har taget nok så meget ecstacy.
Det lyder overordnet ikke til, at du rigtig har nogen idé om hvad et LSD-trip indebærer: Jeg synes du skal tjekke triprapporterne ud - der ka' du få en idé om, hvad det indebærer.

Hvorfor har du lyst til at prøve LSD?

Selvom det ikke rigtig har noget med din lyst til at prøve LSD at gøre, så synes jeg egentlig, du ska' få kontrol over (stoppe) dit misbrug af ecstacy, før du kaster dig ud i LSD. Hvis du tager ecstacy hver weekend, og i de doser, så har det uden tvivl en negativ indvirknig på dit liv.
Prøv at kigge lidt rundt på siden, der er mange historie om MDMA/ecstacy misbrug.

Altså jeg har læst næsten alle LSD trip rapporter, og det lyder bare som noget nyt, spændende...
Mere en slags oplevelse.. Som fx rejse til udlandet og møde en ny kultur eller sådan noget...
Jeg er dog ikke så meget inde i det med, hvor meget LSD og MDMA adskiller sig sådan kemisk, og derfor kunne det jo være det havde en sammenhæng selvom virkningen er en hel del anderledes...

Jeg er også igang med at stoppe tag pillerne(ikke fordi jeg har tænkt mig stoppe helt).. Jeg har været stoffri fra piller i 3 uger nu, og føler egentlig ikke nogen trang som sådan, men det er også mere fordi jeg ikke fester hver weekend mere nu... det som om vennerne også er blevet lidt udkørt og trætte af at tag på diskotek konstan og det samme med mig... Men jeg må sige, at weekenderne dog er ret kedelige og savner at have det sjovt på den vilde måde hehe.....
Men kunne nu godt tænke mig prøve noget helt andet.. Og ikke bare gå rundt på diskoteker konstant... Har jeg jo prøvet tusind gange nu...
Og synes ikke MDMA egner sig til at bare gå rundt med i hverdagen... Så skulle det måske være for at få den der happy feeling... Men altså.. jeg er jo ikke deprimeret hehe.. Så hvorfor skulle jeg det :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Start for guds skyld med ½ og se hvordan det er. En ting af hvad man ser af halluer, noget andet ( kan være ) alle de mærkelige følselser inde i kroppen samt din tankegang. Der er bare mennesker som ikke har psyken til lsd og du kan stadig sagtens få bad trip på ½... Meen hey :D jeg syntes det verdens fedeste stof, skal selvfølgelig tages med måde.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hvis du vil bruge LSD som et gå-i-byen-drug, især når det er første gang.. Så synes jeg du skulle udsætte ideen i noget tid, og læse meget mere på lektien.

Har du overhovedet nogen form for psykedelisk erfaring? Ligemeget hvor stort et kiksmonster du har været/stadig er, vil du aldrig vide hvordan du reagerer på psykedelika, hvis alt du har gjort er at stoppe skuffen fuld med piller.

Læs for guds skyld om set&settings! Og overvej at der findes mildere psykedelika til at starte på. :) Og det er altså ikke en tur i byen, når det er første gang. Sagt i HR-regi!

Medlem

Halose skrev:
Hvis du vil bruge LSD som et gå-i-byen-drug, især når det er første gang.. Så synes jeg du skulle udsætte ideen i noget tid, og læse meget mere på lektien.

Har du overhovedet nogen form for psykedelisk erfaring? Ligemeget hvor stort et kiksmonster du har været/stadig er, vil du aldrig vide hvordan du reagerer på psykedelika, hvis alt du har gjort er at stoppe skuffen fuld med piller.

Læs for guds skyld om set&settings! Og overvej at der findes mildere psykedelika til at starte på. :) Og det er altså ikke en tur i byen, når det er første gang. Sagt i HR-regi!

Sagde jo også jeg er lidt træt af diskoteker hehe.. Og havde heller ikke tænkt mig gå i byen på det ;D
Seriøst :D Tænk hvis jeg så noget mærkeligt og sagde en masse underlige ting, og mine bekendte så det HAHA :D
Det skal ikke ske,... Men nej jeg har ingen Psykedelisk erfaring overhovedet...
Jeg har røget lidt hash men stoppede fordi jeg synes ikke godt om røg :)
Jeg har taget lidt cola og amf når pillerne ikke lige var til at få fat i...
Men eller har jeg bare taget hundredvis af piller gennem det sidste års tid..

Så nej jeg har ingen erfaring med psyche hehe, men gad da godt have erfaring med det :)
OG nej jeg ved ikke hvad der er mildere end LSD eller whatever hehe :D Har intet kendskab til halu og det har mine nære venner heller ikke..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Så vil jeg anbefale dig at starte med at mærke effekten af svampe!

Et mildere psykedelikum, der heller ikke varer over 10 timer. Hellere start ud med dem, og se hvordan du reagerer på dem. I stille og rolige omgivelser, i et fortroligt selskab :).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Pacman19 skrev:
Halose skrev:

Læs for guds skyld om set&settings! Og overvej at der findes mildere psykedelika til at starte på. Og det er altså ikke en tur i byen, når det er første gang. Sagt i HR-regi!

Sagde jo også jeg er lidt træt af diskoteker hehe.. Og havde heller ikke tænkt mig gå i byen på det.
Seriøst, Tænk hvis jeg så noget mærkeligt og sagde en masse underlige ting, og mine bekendte så det HAHA

Ja det ville sør'me være forrykt.

[quote="Pacman19

Så nej jeg har ingen erfaring med psyche hehe, men gad da godt have erfaring med det
OG nej jeg ved ikke hvad der er mildere end LSD eller whatever hehe :D Har intet kendskab til halu og det har mine nære venner heller ikke..[/quote]

Hvis du åbner vinduet én gang vil du aldrig kunne lukke det helt igen . Men det lyder på mig som om du gerne vil blæses væk.

:joint: :joint: :tnx: :tnx: :joint: :joint:

:cheers: :arrow: :idea: :mrgreen: :evil: :mrgreen:

:whogives:

Medlem

heheh moonage ;D
Jeg tænker dag og nat på frimærker -.-
Tænker konstant på endelig, at købe det og prøve hehe...

Fandme ligesom dengang man var lille, og man ventede på endelig komme til BonBonland eller andet park som man ikke har prøvet være i endnu :D

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg synes personligt, at det er fedt, at alarmerne ringer i dig og fortæller dig, at det er ved at blive for intetsigende at følge det samme mønster hver weekend.

LSD er det fedeste stof, der findes, men det er også en fuldstændig anden oplevelse og er alt det, som kiks ikke er, og samtidig giver det dig ikke, hvad kiks giver dig. Du skal slet ikke tage over et mærke til at starte med. Rigtig mange prøver et halvt første gang og bliver imponerede over oplevelsen og får respekt for stoffet fra start af, og de fleste får en sjov tur. Et helt mærke kan virkelig flippe folk ud, hvis de ikke kender forskellen på LSD og ecstasy - og bare helt generelt. Korte af det lange er: Lad være med at være nervøs for, at et halvt mærke er kedeligt. Et halvt mærke er en oplevelse, og der er større sandsynlighed for, at du får en sjov tur, end hvis du starter ud med et helt, vil jeg vove at påstå. Et mærke kan være temmelig voldsomt, og det er ikke på den dér "hvor mange tæsk kan jeg tage"-måde, det er mere som at blive kastet nøgen ud foran en scene, hvor 1000 mennesker står og kigger igennem din sjæl, og du ser din egen sjæl blottet, når det er rigtig voldsomt.

Medlem

Minimal skrev:
Jeg synes personligt, at det er fedt, at alarmerne ringer i dig og fortæller dig, at det er ved at blive for intetsigende at følge det samme mønster hver weekend.

LSD er det fedeste stof, der findes, men det er også en fuldstændig anden oplevelse og er alt det, som kiks ikke er, og samtidig giver det dig ikke, hvad kiks giver dig. Du skal slet ikke tage over et mærke til at starte med. Rigtig mange prøver et halvt første gang og bliver imponerede over oplevelsen og får respekt for stoffet fra start af, og de fleste får en sjov tur. Et helt mærke kan virkelig flippe folk ud, hvis de ikke kender forskellen på LSD og ecstasy - og bare helt generelt. Korte af det lange er: Lad være med at være nervøs for, at et halvt mærke er kedeligt. Et halvt mærke er en oplevelse, og der er større sandsynlighed for, at du får en sjov tur, end hvis du starter ud med et helt, vil jeg vove at påstå. Et mærke kan være temmelig voldsomt, og det er ikke på den dér "hvor mange tæsk kan jeg tage"-måde, det er mere som at blive kastet nøgen ud foran en scene, hvor 1000 mennesker står og kigger igennem din sjæl, og du ser din egen sjæl blottet, når det er rigtig voldsomt.

Tak for informationen :D
Skal nok huske bare at tag et halvt mærke den dag jeg får fat i dem... :gud:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Pacman19: En rigtig god ide vil være at læse dette emne igennem inden du indtager noget:

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=9540

Så har du i hvert fald en ide om hvad du laver.

Læs også gerne om LSD på erowid.org, der er link til det i DR-D's indlæg(linket ovenfor).

In our memories
Brugeravatar

I DR-D's guide står der dog, at et mærke/en dråbe svarer nogenlunde til 100 micrograms og er en god dosis, derfor skal du bare lige være opmærksom på, at et mærke lige så godt kan indeholde 150, 200 eller 350 mcs. Faktisk tror jeg slet ikke, at der har været mærker på under 125 mcs i årevis, men en del på over 150. :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Minimal skrev:
I DR-D's guide står der dog, at et mærke/en dråbe svarer nogenlunde til 100 micrograms og er en god dosis, derfor skal du bare lige være opmærksom på, at et mærke lige så godt kan indeholde 150, 200 eller 350 mcs. Faktisk tror jeg slet ikke, at der har været mærker på under 125 mcs i årevis, men en del på over 150. :wink:

Det er jeg også næsten 100% sikker på :) .. Det har sq været ganske gode mærker det har været i omløb.

In our memories
Brugeravatar

Jamen der tager i så helt fejl, for jeg ved ud fra retskemiske analyser at mærkerne typisk er på 120 mikrogram, MEGET sjældent på 150 eller mere.

Det er bare jer der undervurderer HVOR potent ren LSD er... ;)

Medlem

Geografisk sted: Rodnet
hvad er Hoffman jubilæums 100 års mærkerne ca. på ?

In our memories
Brugeravatar

Alright, Dex... men det er i hvert fald gode mærker, der har floreret længe, har slet ikke spist nogle, der har været svage, og hvor et halvt ikke har været nok eller decideret rigeligt for en førstegangsbruger. Nogle hofmann-mærker har desuden skamskudt folk, der kun tog et halvt, så de aldrig har prøvet noget lignende trip. :evil: Hvor er den twisted evil blevet af??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]