Homo Superior skrev:
MDMA og LSD har så godt som intet til fælles, så du er altså stadig fuldstændig nybegynder indenfor LSD, selvom du har taget nok så meget ecstacy.
Det lyder overordnet ikke til, at du rigtig har nogen idé om hvad et LSD-trip indebærer: Jeg synes du skal tjekke triprapporterne ud - der ka' du få en idé om, hvad det indebærer.
Hvorfor har du lyst til at prøve LSD?
Selvom det ikke rigtig har noget med din lyst til at prøve LSD at gøre, så synes jeg egentlig, du ska' få kontrol over (stoppe) dit misbrug af ecstacy, før du kaster dig ud i LSD. Hvis du tager ecstacy hver weekend, og i de doser, så har det uden tvivl en negativ indvirknig på dit liv.
Prøv at kigge lidt rundt på siden, der er mange historie om MDMA/ecstacy misbrug.
Altså jeg har læst næsten alle LSD trip rapporter, og det lyder bare som noget nyt, spændende...
Mere en slags oplevelse.. Som fx rejse til udlandet og møde en ny kultur eller sådan noget...
Jeg er dog ikke så meget inde i det med, hvor meget LSD og MDMA adskiller sig sådan kemisk, og derfor kunne det jo være det havde en sammenhæng selvom virkningen er en hel del anderledes...
Jeg er også igang med at stoppe tag pillerne(ikke fordi jeg har tænkt mig stoppe helt).. Jeg har været stoffri fra piller i 3 uger nu, og føler egentlig ikke nogen trang som sådan, men det er også mere fordi jeg ikke fester hver weekend mere nu... det som om vennerne også er blevet lidt udkørt og trætte af at tag på diskotek konstan og det samme med mig... Men jeg må sige, at weekenderne dog er ret kedelige og savner at have det sjovt på den vilde måde hehe.....
Men kunne nu godt tænke mig prøve noget helt andet.. Og ikke bare gå rundt på diskoteker konstant... Har jeg jo prøvet tusind gange nu...
Og synes ikke MDMA egner sig til at bare gå rundt med i hverdagen... Så skulle det måske være for at få den der happy feeling... Men altså.. jeg er jo ikke deprimeret hehe.. Så hvorfor skulle jeg det