Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Hej.

Jeg har så købt en flaske Benylan (2,8 mg/ml), til at trippe på..
Og det er Diphenhydraminhydrochlorid, men gør det nogen forskel i doseringerne? (dem fra Erowid) :)

/twisted

Senest rettet af twisted 29 mar 2009 20:38, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
undskyld men jeg forstår virkelig ikke dit spørgsmål.
- vil du vide om det er ligemeget om man ´tager lidt eller meget, eller?

Medlem
Brugeravatar

Vil bare høre om det "hydrochlorid" gør nogen forskel :)
Altså, diphenhydramin kan ikke fåes i pilleform i Danmark (afaik) :roll:

Beklager mine spasser-formuleringer :D

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Doseringerne på Erowid er sandsynligvis for hydrochlorid-formen - den slags stoffer forefindes sjældent som freebase i lægemidler.
Hvorfor har du lyst til at prøve en høj dosis diphenhydramin? Det er en deliriant (ligesom natskygger), som er ret modbydeligt og farligt ved overdosering. De færreste som har forsøgt at bruge det stof til at opnå en rus, har meldt tilbage at det var behageligt eller interessant.

Medlem
Brugeravatar

Har bare læst om trippene, og jeg synes de virker meget interessante, og den "type" rus som jeg synes virker interessant :)

Men det med doseringen.. hvis jeg nu vil have et "Common" trip på 250mg ifølge Erowid, skal jeg så drikke ca. 90 ml Benylan, hvis der 2,8 mg per ml?

Medlem

Geografisk sted: ja
89ml eller 90ml... du har jo selv lige regnet det ud :rocking:

Hvad er det som tilträkker dig ved just denne type rus? Oftest virker det som om at folk baserer deres antagelser på impuls research, og derfor egentligt söger noget markant anderledes end delerianter.

Da jeg selv var helt grön, flirtede jeg med ideen om at pröve datura etc. men kom heldigvis på andre tanker.

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes bare det lyder fedt det der lidt spooky trip :)

Men oki, så er jeg ikke helt gal med doseringen.. men venter lidt med at prøve det, skal først undersøge det lidt mere :)

Men der er stadig lige det med.. altså, de kan fåes i pilleform med f.eks. 25mg diphenhydramin i udlandet, men i Danmark kan det kun fåes i flydende form. Betyder det noget at det er i flydende form, eller det præcis det samme, også selvom det er en hydrochlorid?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Badebolden skrev:
Jeg synes bare det lyder fedt det der lidt spooky trip :)

Mange oplever slet ikke at de tripper - de får bare en korttidshukommelse som en si, og taler muligvis med folk som ikke er til stede. Hvis du gerne vil opleve hvordan det er at have Alzheimer's før det bliver din tid, er det nok ikke en helt forkert måde at gøre det på...

Badebolden skrev:
Men oki, så er jeg ikke helt gal med doseringen.. men venter lidt med at prøve det, skal først undersøge det lidt mere :)

Lyder godt, håber du finder ud af HVOR mange erfarne brugere af alle mulige psykoaktiver som fraråder at man eksperimenterer med delirianter.

Badebolden skrev:
Men der er stadig lige det med.. altså, de kan fåes i pilleform med f.eks. 25mg diphenhydramin i udlandet, men i Danmark kan det kun fåes i flydende form. Betyder det noget at det er i flydende form, eller det præcis det samme, også selvom det er en hydrochlorid?

Tabletterne man kan købe visse steder i udlandet indeholder også stoffet på hydrochlorid-form - jeg købte dem til at have ved hånden som allround antihistamin på en tur til USA, og det var i hvert fald på HCl-form.

Medlem
Brugeravatar

Tak for svar :)

- Men har ikke helt forstået hvad en hydrochlorid er? og hydrobromid, og alt det der.. er der noget specielt sammenhæng? :i

Medlem

Et salt.

Hvad med at smide lortet ud/bruge det efter hensigten, og så köbe noget LSD eller plukke nogle svampe?
Läs evt. rundt på sitet. De fleste (jeg har ikke set andet) fortryder deres ture på natskygger etc. og jeg mindes en som fik nogle grimme ar på själen. Pas nu på.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Ja, delerianter er nok noget nær det dummeste rusmiddel at benytte sig af. Det går næsten altid galt, og er stærkt ubehageligt - hvilket du også kan se hvis du læser lidt rundt i Erowids trip rapporter om stoffet. Hermed en seriøs opfordring til at finde dig et andet rusmiddel at lamme dig i.

Medlem
Brugeravatar

Problemet er bare at jeg ikke kender nogen som kan skaffe f.eks. LSD :(

Medlem
Brugeravatar

Gode ting kommer til dem der venter!

jeg vil slutte mig til de andre og sige lad være med at trippe på det skidt, der er flere det er gået galt for og delerium er sku ikke noget at spøge med.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan ikke finde et job for tiden og mangler sådan set de ekstra penge, men derfor er der jo ingen grund til at røve en bank bare fordi jeg er utålmodig.

(Jeg slutter mig til dem der fraråder)

Medlem
Brugeravatar

Hmm.. 8D
I hvilket prisniveau ligger LSD?

MEGATRON

Jeg vil anbefale dig at du skiller dig af med det skidt, tror ikke du har sat dig ind i hvad et "spooky" trip er, det er ikke ligesom en gyserfilm du kan sætte på pause, du risikerer et 12 timer langt helvede(!) der kan give dig nogle mentale ar der ikke er sådan lige til at ryste af sig.

Hvis du meget gerne vil prøve et psykedelisk trip synes jeg du skal prøve at søge på "hawaiian baby woodrose seeds", og læse om dem her: http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Hawaiian_baby_woodrose og her: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.phpf=1&t=21110&start=0&st=0&sk=t&sd=a før du køber/indtager dem.

Senest rettet af dopemax 11 dec 2008 21:57, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

På et niveau alle kan klare, det er bestemt ikke der du skal bekymre dig

MEGATRON

Btw. har du læst denne side: http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Antihistaminer ?

Medlem
Brugeravatar

Ja, har selvfølgelig læst godt og grundigt om stoffet :)

Medlem

Hvis du ikke har råd/kontakter til LSD, så kan du ganske let, lovligt og billigt anskaffe dig tragtsnerlefrö/Morning glory eller Hawaian baby woodrose, som för nävnt. De indeholder begge LSA, som er närt beslägtet med LSD. Så kan du opleve et "sikkert", og for det meste, langt mere behageligt trip.

Hvis du ikke selv kan finde ovenstående, så bör du formentligt vente lidt med psykedelika. Det er trodsalt ikke legetöj. Det kan gå galt.

Men igen, dette er et HR-board, og det bedste HR-råd er IKKE at lege med den type stoffer som du har stövet op. Der findes massere af alternativer som er langt sjovere og sundere.

Google er din ven.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]