Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Halløjtaler.

Jeg var på et rigtig dejligt syretrip natten til søndag og ud på søndag morgen, og alt forløb planmæssigt. Det var et af de rigtig bedre af slagsen, godt nok ikke de vilde visuals, men jeg blev totalt opslugt af musikken på en måde jeg aldrig har prøvet det før. Ubeskriveligt nice!

Anyways, da jeg så kommer hjem til min kammerat der boede i nærheden, for at smide mig på sofaen i et par timer, kan jeg slet ikke sove. Er rastløs, har stadig lidt tankemylder og kan ikke rigtig falde til ro. Sådan har jeg også haft det de andre gange, og det er ikke fordi det er ubehageligt som sådan, men det er lidt irreterende når man bare gerne vil slappe helt af, og evt. falde i søvn.

Jeg gik ud på vejen for at løbe en lang tur, men da jeg kom tilbage var jeg kun udmattet, følte mig på ingen måde træt, og jeg kunne stadigvæk ikke falde til ro. Tankerne fløj stadig rundt!
Og så var det jeg tænkte på hvad folk herinde plejer at give sig til, dagen derpå efter en dans med Lucy? Motion? Ryger i tjald? Spiser i lammepiller?
Jeg havde ingen tjald ved hånden i søndags, så det var ikke en mulighed.
Men kunne godt tænke mig at høre hvad folk plejer at gøre, fordi at for mig er det så godt som umuligt at falde til ro 'naturligt', og det er pænt irreterende! Og har aldrig haft andre muligheder end motion, og det har som nævnt aldrig virket på mig i den sammenhæng. Kunne godt tænke mig at have et par tricks i baghånden næste gang.

Lad mig høre!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Jeg har det præcist som dig efter et syrertrip og en ting som virker på mig er øl, det begrænser tankemylderet og det gør en søvnig.
Personligt synes jeg dog at denne tilstand er en del af trippet og det er også her at jeg lærer mest, i den tilstand er man nemlig mere klar i hovedet end under selve trippet og er derfor bedere i stand til at kontrolere tankemylderet og bruge det til noget konstruktivt. Der for prøver jeg så vidt som muligt at undgå alkohol.
Det kan selvfølgelig godt blivet træls i længden og til sidst vil man bare sove, men jeg er ikke tilhænger af at bruge andrer stoffer til at slå et syrertrip ned med, hvis man har brug for det synes jeg ikke man er værdig til at tage LSD :-D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Valium :) . tager en kvart det er rigeligt til mig for at falde i søvn og så man ikke helt bombet dagen efter ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alt Ædende Ateist skrev:
men jeg er ikke tilhænger af at bruge andrer stoffer til at slå et syrertrip ned med, hvis man har brug for det synes jeg ikke man er værdig til at tage LSD :-D

Øh. Jeg havde trippet hele natten og morgenen, og da jeg ikke trippede længere, gik jeg som nævnt ned til min kammerat for at smide mig på sofaen.
Jeg havde fået det ud af trippet jeg skulle, og var nogenlunde klar i hovedet, men tankerne fløj stadig rundt.
Forstår på ingen måde at du kan sammenligne det jeg efterspørger, med at slå sit syretrip ned. Jeg havde jo trippet hele natten, og skulle bare hjem og slappe af!

Det der var tilbage af trippet var bare mine tanker der eksploderede og jeg var rastløs, hvilket ikke var værd at være vågen under imo.

@Gartnersvinet

Nemlig også det jeg tænkte. Et par benzoer i baghånden næste gang ville ikke være helt dårligt.

Medlem
Brugeravatar

Plejer at lave en mild pind, smide mig i sengen og så ryge det jeg kan indtil jeg falder i søvn :)

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
En anden mulighed kan være ketamin, som jeg synes er dejligt efter lsd, eller meditation hvis man vil undgå at indtage flere substanser. Meditationen er nok i sidste ende bedst for dig, fordi du får mere kontrol over tankerne istedet for bare at dulme dem med et nyt stof.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hvis jeg har taget meget syre kan jeg heller ikke sove, men jeg plejer faktisk at kunne sove 1-3 timer, men det blir aldrig det samme som en rigtig søvn. Jeg "vågner" stort set op og har enormt meget energi, efter trippet. Så rydder jeg for meste op og laver panderkager og brunch. Det er altid den bedste måde at slutte et trip af med brunch, så man får dækket alle sine fysiske behov.

Medlem
Brugeravatar

Halose skrev:
@Gartnersvinet

Nemlig også det jeg tænkte. Et par benzoer i baghånden næste gang ville ikke være helt dårligt.

Plejer at have så meget uro i mine ben at det er umuligt at ligge stille men så lidt som en kvart valium plejer at være nok . De fleste jeg kender mener ikke så lav en dosis virker og æder gerne nogen stykker, men så syntes jeg bare dagen efter er ødelagt. Nogen gange er jeg heldig og 1 pind kan slå mig ud nogen gange får den mig bare til at trippe lidt igen så det er ikke altid en god ide ;) .

Medlem

Jeg syntes også alkohol hiver mig helt ned på jorden igen efter et trip. Mit sidste syretrip varede en hel lørdag, og da det var stilnede af og vi havde røget nogle fede smuttede jeg ud til en kollegie-fest. Men der havde jeg det lidt som trådstarter - tankemyller og sådan, det forsvandt dog fulstændig da jeg blev lidt snalret (og der skulle ikke så meget til).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vil både have hash og en enkelt benzo eller to ved hånden næste gang.
Det kunne være rigtig lækkert at sidde og nyde en pind dagen efter, men tænker bare på om det overhovedet vil afhjælpe tankemylderet.

Der tror jeg nemlig at eksempelvis en Valium eller lignende ville være bedre.

Medlem

Lad vær med at tage LSD hvis det medfører i skal tage benzoer? :oops:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Arreats skrev:

Det er vel okay at tage et par metoder i brug, hvis man trænger til at sove ovenpå sådan en tur.

Synes du også at man skal lade være med gøre noget hvis man sidder på 2. eller 3. dagen på amfetamin, og virkelig ikke kan sove?

Medlem
Brugeravatar

Arreats skrev:

Er det ikke fuldstændig op til personen selv ? Hvad i alverden skulle der være galt i at snuppe 5-10 mg diazepam for at falde ned igen ;) ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
til halose:

jeg plejer at vende min tanker væk fra søvnen, når de alligevel vælter så meget rundt.
i stedet for at prøve at kører dig træt, hvorfor så ikke får det sidste ud af trippet og gå en tur i parken.
eller som eedeolla skriver, - lav noget god mad og hyg dig...

hvorfor sove når man ikke er træt?
forstår godt din lyst til søvn, men det er nemt (for mig ihvertfald) at vende det om til noget posetivt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Arreats skrev:

Ja det syntes jeg da også er noget mærkeligt noget at sige.
Er det fordi at rambo'en i dig siger at du skal sidde/ligge og vente på at falde i søvn.
Hvad er problemet i at nogle gerne lige vil have en hjælper til at slappe af efter en kanon hård tur - det ser jeg sgu intet problem i.

Personligt tror jeg dog godt nok også at jeg ville vente til trippet var helt ovre, og derefter ryge en joint..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg følte ikke at der var mere at hente i trippet, jeg havde trippet godt igennem hele natten og ud på morgenen.
Jeg følte mig udkørt, og mit tankemylder var bestemt ikke underholdende på en sådan måde, at jeg følte at jeg var nødt til at have det med, da jeg havde fået en masse ud af trippet, og hvis ikke det var fordi at jeg sad for meget det samme sted under hele trippet og lavede det samme, havde jeg ikke tøvet med at skrive en triprapport!

Da jeg gik derfra om morgenen følte jeg mig rimeligt frisk, men som sagt sad jeg tilbage med et virvar af tanker og rastløshed, og det kunne jeg sgu sagtens undvære, da jeg havde haft det fedeste trip natten over.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
[quote="Halose"
Forstår på ingen måde at du kan sammenligne det jeg efterspørger, med at slå sit syretrip ned. Jeg havde jo trippet hele natten, og skulle bare hjem og slappe af[/quote]

Det er meget normalt at hvis man har været vågen hele natten uden indtagelse af noget, er det eneste man skal gøre for at falde i søvn at lukke øjene. Når man har trippet hele natten kan det være svært at falde i søvn, det ser jeg som ensbetydende med at man stadig tripper, få under normale omstændigheder ville man jo falde i søvn uden problemer.
Hvis du gerne vil slutte af med nogen benzoér gør du da bare det :-D
no harm done.

Medlem

Min erfaring med benzoer er at de tager en del af hukommelsen og erkendelserne fra trippet. 5 mg morfin kan sagtens gøre det for mig, har prøvet med keta, men det er simpelthen ikke stærkt nok til at ligge resterne af lucy i seng. Da jeg nåede 110 mg(som normalt ligger mig fuldstændig ubevægelig) efter 3 redoseringer i 14. time opgav jeg at sove.
Hvis man springer ud i at tage morfin på syre skal man dog være så bekendt med morfen at man ikke bliver parnoid over at have OD'et pga. ekstra sensitivitet eller fejldosering pga. midlertidig mangel på fatteevne. Det var virkelig ikke en morsom morgen, men efterhånden en morsom historie.

Mvh
Anarkrig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]