Funky fungus skrev:
Med hensyn til din metode/teori vedr. muskelspändingerne, så kan jeg ikke helt genkende det fra mine egne oplevelser. Min krop bliver afslappet, men det er derimod den sindsmässige afslappelse som virker for mig.
Det er nok bare fordi min psykosomatiske struktur er anderledes end din. Det er helt sikkert meget individuelt fra person til person. Mine issues sidder fx. af en eller anden grund primært i maven.
Funky fungus skrev:
Man skal dog ikke tillägge disse stoffer for mange egenskaber, da det dybest set handler om ens egen tilgang til emnet.
Meget enig! Det er et værktøj der kan bruges på mange forskellige måder.
Funky fungus skrev:
Hvordan doserer du iövrigt? Jeg redoserer som udgangspunkt aldrig, da det resulterer i den ubehagelige stimulering efter "trippet". Ved 1 enkelt dosering plejer jeg ikke at opleve nävnevärdigt fysisk ubehag dagen efter eller lignende.
Har ikke rigtig fundet en favoritdosis endnu. Havde et rigtigt godt trip på 120mg, mens 120mg en anden gang knapt havde nogen virkning (der skulle en lille nasal booster til for at sparke det igang). Jeg har også prøvet 180mg men syntes måske det var lige i overkanten. Jeg oplever markant efterstimulation nærmest uanset hvilken dosis jeg har taget, men det er klart jo højere dosis jo mere stimulerende.
Det virker til at dosis er ekstremt individuelt med methylon.
Jeg kan i øvrigt generelt godt finde på at tage små nasale doser hvis jeg ønsker at forlænge virkningen lidt. Men prøver at begrænse det.
Anarkrig skrev:
Drupe: I forbindelse med MDMA er genialt til at tage den brændte fornemmelse og man kan flyve ind i søvnen når man vil. Plus at man kan ligge og arbejde videre hvis ikke man er for dristig med dosen.
Endelig én der har konkret erfaring med kratom efter et empatogen

. Du skal have tusind tak for dit svar!