Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Hey hey (: .. ville bare høre om nogle af jer "lsd users" har prøvet at høre folks stemmer anderledes på lsd? Ligesom de nogle gange bliver forvrænget f.eks ligesom hvis man har indhaleret helium. Var sammen med en forleden som havde det meget sådan under trippet. Det har jeg personligt aldrig prøvet og kender heller ikke andre som har.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har oplevet en form for sorte huller i lydsporene. Hvor hver andet/tredje/fjerde ord bliver erstattet af en tomhed.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Nåh der kan man bare se :) .. ja fordi jeg havde sq godt nok svært ved at tro på ham. Syntes det virkede rimelig urealistisk, at lsd kunne være skyld i det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har kortvarigt mistet hørelsen på et badtrip. LSD kan mange ting

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Darkpsyc0, du undervurderer LSD (og psykedelika generelt). Der er nærmest ingen grænser for hvad man kan opleve på psykedelika, fordi stofferne blot forstærker og uddyber de processer der allerede foregår i hjernen. Du kan tage stoffet 100 gange og have nogenlunde ens oplevelser, og så gang nr. 101 have en fuldstændig anden oplevelse, der er så anderledes at du tror det er et andet stof du har taget...

Medlem
Brugeravatar

hehe :) Jeg undervurderer skam ikke lsd overhovedet. Jeg har vel ialt haft en 50+ lsd trips og jeg er udemærket klar over hvad lsd er istand til. Men det med stemmerne bliver forvrænget har jeg dog bare aldrig hørt om eller prøvet. Derfor jeg lige ville spørge herinde (:

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Darkpsyc0 skrev:
Hey hey (: .. ville bare høre om nogle af jer "lsd users" har prøvet at høre folks stemmer anderledes på lsd? Ligesom de nogle gange bliver forvrænget f.eks ligesom hvis man har indhaleret helium. Var sammen med en forleden som havde det meget sådan under trippet. Det har jeg personligt aldrig prøvet og kender heller ikke andre som har.

Ja, dog mest på svampe.

Første gang jeg tog svampe hørte jeg inde i skoven noget der lød som en and der rappede. Da jeg så vendte mig om for at se efter lyden så jeg, at det var en lille pige der grinede, og med det samme "morphede" lyden til pige-latter.

Anden gang jeg tog svampe hørte jeg nogle kinesere gå forbi mig mens de snakkede (det var fo'real), og det lød mere som sådan noget Shpongle-sprog end kinesisk.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Darkpsyc0 skrev:
hehe :) Jeg undervurderer skam ikke lsd overhovedet. Jeg har vel ialt haft en 50+ lsd trips og jeg er udemærket klar over hvad lsd er istand til. Men det med stemmerne bliver forvrænget har jeg dog bare aldrig hørt om eller prøvet. Derfor jeg lige ville spørge herinde (:

Min lidt drilske påstand vil være, at nej, selvom du har taget 50 trips er du er overhovedet ikke klar over hvad lsd er i stand til. Hvilket din skepsis overfor din vens oplevelse egentlig også illusterer.
Ikke at jeg vil påstå at jeg har oplevet vildere ting end dig, eller sådan noget. Men har du fx. prøvet at læse noget af Stanislav Grofs litteratur om LSD-oplevelser eller lignende (fx. Christopher M. Bache)? Der er beskrivelser af oplevelser så utrolige at man taber underkæben. Det er især når man vender oplevelsen indad ved brug af øjenbind, musik og høje doser at trippet kan nå helt utrolige dimensioner...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg har også mest oplevet den slags på svampe - fx hvor jeg kan sidde og snakke med en, men når personen svarer mig, lyder det som om, at lyden kommer bagfra, fra siden, skråt oppe fra osv=)

På lsd, har jeg endnu ikke haft lyd-forstyrrelser, slet ikke på samme måde som på svampe! Og der er ellers rigtig mange trips i baggagen=)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Jeg er lidt af den opfatning af man ikke rigtigt kan definere hvad der kan ske på et trip. Det afhænger af det individuelle individ, dets tanker, dets liv osv.

Og jeg tror helt sikkert på ham din makker, syre er en meget meget mærkelig ting.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Ikke at jeg nødvendigvis sammenligner det med LSD - men har da oplevet lydforvrænginger o.l. på 2c-b
Hvor musikken fx pludseligt lyder som om den bliver afspillet for hurtigt, for langsomt, går fuldstændigt i smadder, har huller af stilhed, hakker og snubler, lyder som båndsalat osv.....

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Har ikke prøvet LSD særlig mange gange, men har prøvet noget der ligner det, havde taget et enkelt hjerte-frimærke og omkring 50 mg amfetamin. Amfetaminen gjorde umiddelbart ikke så meget ved syren, lige indtil jeg lagde mig ned for at sove, pludselig væltede det rundt med stemmer i mit hovede, ikke stemmer som irriterede mig, men bare en masse volapyk, mundgejl, pitches som jeg ikke tror er mulige at lave med sin egen stemme, det var dog rimelig kortvarigt da trippet var ved at være slut.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg kom engang hjem fra et ret ubehageligt trip, med en ustoppelig tænkestrøm omkring ikke at have nået noget i livet, andet end at bruge af folks ressourcer. jeg havde indtaget en solid dosis lsd, lidt amfetamin og noget hash, og havde hele aftenen haft en sær fornemmelse af lyd. Mine fodtrin knitrede, og mere konstante lyde blev ligsom pitched tilfældigt.
however - kom hjem og satte mig i min seng, og sugede en patron med lattergas. Hele min bevidsthed bliver sort, med små lysende prikker i, og frem toner lyden af en messeklokke og en dyb faderlig stemme, som snakker noget jeg ikke længere kan huske. men jeg kan tydeligt huske fornemmelsen af at have været meget tæt på the gud.

Siden har jeg stort set kun oplevet normale lyde og musik, også på lsd

Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
synes jeg har prøvet opleve hvor stemmerne kom for sent.. lidt underligt..

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
du skal heller ik gå efter at høre forvrænget stemmer eller prøve at forstå det, alle har hver sit trip intet er ens specielt, ud over ens hjerne er maksimum twisted.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]