Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 04:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

har lige ligget indlagt hele weekenden pga. en tilsyneladende enorm overdosis ephedrin, koffein, og andet stads.
til en druk fest blev jeg åbenbart helt ude af den, og har indtaget 17 therma power kapsler i håb om en kraftig amfetamin rus som min ven sagde det skulle give. jeg blev indlagt 5 timer efter med blod opkastninger og åndedræt besvær samt 130+ hvilepuls og helt vildt blodtryk.
også blodsamlinger ved pulsåren i håndledene og smertefulde kramper i benene non stop. :shock:

hold jer væk fra therma power, dette er blot en advarsel og ikke et forsøg på at få sympati. hvem fanden prøver også at få det over nettet alligevel.

pas på jer selv derude! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det lyder eddersprøjteme som en hæftig omgang - tak fordi, at du delte den!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
Det var da alligvel også en ordentlig portion kapsler du fik presset ned!

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Jeg mener det er 8 % procent af dit normale ephedrin niveau der er i en kapsel, så at spise 17 på en aften er også helt hen i vejret ?

For et par år siden, var der også en del debat om pillen da der var nogle der døde af den! Therma Power er beregnet til at vægttab, ikke til at blæse på som et substitut for Amf! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Tak for info'en, den er satme lært på den hårde måde..
Hvordan har du det idag med kroppen, kan du stadig mærke det i kroppen?

Dedikeret medlem

woooder skrev:
hold jer væk fra therma power, dette er blot en advarsel og ikke et forsøg på at få sympati.
Lad da være med at skyde skylden på pillerne. Du overdoserede, det var ikke for smart, lesson learned :wink:

Håber i øvrigt at du har det godt igen :)

Dedikeret medlem

Blargh.. Dobbeltpost

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Er der ikke noget med at komboen efedring+koffein kan give hjertestop? Og man kan ikke sige hvor følsom individdet er.

Så thermapower og alt andet der kombinerer efedrin og koffein er ikke det smarteste at indtage - heller ikke når man f.eks træner - da koffein disrupter kroppens evne til at bruge kreatin - så kan musklerne ikke vokse ordentligt... Thermapower er IMO noget skidt og heldigvis er der endnu en der har fundet ud af det.
Desværre på den kedelige måde - glad for du lever:)

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
TicTac skrev:
Jeg mener det er 8 % procent af dit normale ephedrin niveau der er i en kapsel, så at spise 17 på en aften er også helt hen i vejret ?

For et par år siden, var der også en del debat om pillen da der var nogle der døde af den! Therma Power er beregnet til at vægttab, ikke til at blæse på som et substitut for Amf! :)

Therma power er for den sags skyld heller ikke til vægttab. Det er alt for farligt! Folk er døde af dem .. Og man får det generelt dårligt af dem!

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Sådan som jeg har forstået therma powers virkning, gør pillen det at den nærmest forbrænder kalorierne i maden man indtager. Det skulle gøre sådan man fik et boost af energi når man havde spist. Det må jo så betyde, at kaloriemængden fra maden er brændt af og man derfor ikke tager på! Da man så har en masse energi fra pillen (og man højst sandsynligt har et ønske om at tabe sig :) ) føler man sig mere frisk til at dyrke motion - heraf katagoriseret slankepille eller er det mig der er helt galt på den? :p

Kilde: http://www.thermapower.com/dk/contents/therma_power

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TicTac skrev:
Sådan som jeg har forstået therma powers virkning, gør pillen det at den nærmest forbrænder kalorierne i maden man indtager. Det skulle gøre sådan man fik et boost af energi når man havde spist. Det må jo så betyde, at kaloriemængden fra maden er brændt af og man derfor ikke tager på! Da man så har en masse energi fra pillen (og man højst sandsynligt har et ønske om at tabe sig :) ) føler man sig mere frisk til at dyrke motion - heraf katagoriseret slankepille eller er det mig der er helt galt på den? :p

Kilde: http://www.thermapower.com/dk/contents/therma_power

Hvis du hentyder til mit svar? - Så jo, det er en "Slankepille" men JEG vil ikke råde folk til at bruge den som "slankepille". Da de simpelthen er for farlige for kroppen. Jeg taler selv af erfaring her. De ødelægger dig.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Jeg har da guffet en enkelt af de røde et par gange, for lidt bedre at kunne holde mig vågen, hvis der blev røget til, de gir en rus om end en meget subtil én af slagsen. På ethanol, vil brænderten klar overdøve ephedrin effekten, så det kan ikke betale sig og det fandt du jo så ud af.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Snoezel skrev:
Jeg har da guffet en enkelt af de røde et par gange, for lidt bedre at kunne holde mig vågen, hvis der blev røget til, de gir en rus om end en meget subtil én af slagsen. På ethanol, vil brænderten klar overdøve ephedrin effekten, så det kan ikke betale sig og det fandt du jo så ud af.

Jeg kan ikke se, at dit svar på nogen måde hjælper på det. Det ødelægger jo stadig kroppen meget, og er rigtig usundt. Jeg skal skam ikke blande mig i hvad du du gør. Jeg informere bare.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Bl0dpump skrev:
Snoezel skrev:

Jeg kan ikke se, at dit svar på nogen måde hjælper på det. Det ødelægger jo stadig kroppen meget, og er rigtig usundt. Jeg skal skam ikke blande mig i hvad du du gør. Jeg informere bare.

Hvordan kan jeg sige noget her som hjælper, det burde da sige sig selv at man ikke spise 17 piller med ephedrin, kan sgu ikke rigtig finde min empati frem for woooder, han ligger som han har redt. Jeg tør æde min illusionære hat på at ephedrin ikke er så fandens meget mere skadeligt end amf eller coke. Mange af de ting vi, her på boardet, gør ved vores kroppe er der sgu ødelæggende aspekter af, min kommentar var mere en reminder til folk om, at det ikke er stoffets skyld at han har været igennem den tur der og at man godt kan bruge det forsvarligt, usundt eller ej. :hm:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay. Tror vi snakker lidt forbi hinanden. Jeg snakker bare om hvor ubehageligt jeg finder therma power generelt. Uanset 2 piller eller 17. Det var det eneste jeg ville informere omkring i denne sammenhæng. :wink:

Medlem
Brugeravatar

efedrin er ikke super farligt. idioti er farligt. man burde advare langt mere mod idioti end man gør i dag. jeg vil se vejskilte der læser "er du en IDIOT? hvis ja, stop bilen og GÅ hjem".

Medlem

Du har også fået en heftig dosis aspirin med i hatten, det skulle også være røvubehageligt at overdosere. Det er også noian med så højt blodtryk og så den blodfortyndende effekt fra aspirin samtidigt.... klamt.

Medlem

En aften prøvede jeg og en ven at tage 6 Therma Power hver, med det resultat at jeg dagen efter havde ondt i maven og en lidt ubehagelig kropsfølelse. Om det gav en amfetaminligende virkning? På ingen måde. Jeg kunne måske føle en minimal effekt, men det kan snildt ha' været placebo.

Anbefales? På ingen måde :)

MEGATRON

Child of Aum skrev:
heller ikke når man f.eks træner - da koffein disrupter kroppens evne til at bruge kreatin - så kan musklerne ikke vokse ordentligt

OT men er du sikker på den? Hverken mig eller Ronnie Coleman(:P) har da problemer med at vokse på trods af at vi begge nyder kaffe dagligt.'

Tilbage til topic: lyder ikke som rar tur du har haft dig, godt det ikke endte helt galt!

Har selv meget dårlige erfaringer med TP/Efedrin + alkohol, det hjælper ikke meget på trætheden eller branderten men til gengæld gør det mig ret aggressiv :(

Senest rettet af dopemax 23 sep 2009 23:52, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

TicTac skrev:

8% af dit normale efedrin niveau??
Kroppen har normalt ikke efedrin flydende rundt inde i sig, og skulle jeg tage fejl fordi et naturligtstof omdannes midlertidligt til efedrin in vivo, er jeg ret sikker på at det aldrig vil komme op i nærheden af 8 % ... hvad det så end skulle betyde.

Therma Power er ulovlige slankepiller, og da efedrine (eller ephedra) har vist sig at være så skadeligt for kredsløbet, som det nu har (se ref i bunden), så vil jeg absolut ikke anbefale at indtage det - hverken til dagligt slankebrug, eller i store (!!) doser til festbrug. Hverken ren efedrin eller blandet med koffein.

ref på skadelige effekter: http://en.wikipedia.org/wiki/Ephedrine#Adverse_effects

ps. Kreatin bruges hovedsageligt til at gøre dine musker bedre i sprintløb og lign., da KreatinFosfat benyttes i de anaerobe processer som benyttes inden iltforsyningen kan følge med. Koffein har, såvidt jeg ved, ingen effekt på hvorvidt dine muskler kan optage kreatin.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]