Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 04:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia i har hjulpet mig før og takker, har fået en del gode oplevelser, men nu har jeg lige et hurtigt spørgsmål. Tilgiv mig hvis det allerede står et sted herinde, syntes umiddelbart ikke at jeg kunne finde præcis det jeg søgte :eyes:

Mit spørgsmål er om Lsd har så hurtig en tolerance at man efter cirka 45-75 minutter ikke får specielt meget ud af at redosere? har noget erfaring med at redosere, men har hørt tale om det er bedre at tage den planlagte dosis på en gang, da man får mere ud af det? har tænkt lidt over det da mit sidste trip ikke var særligt kraftigt i forhold til mine venner, selvom jeg tog en kraftigere dose samlet set. Er det bare mig der er fucked :? eller er der noget i det, med at tage det samlet på én gang?

I må alle have en god dag :peace: -Pax

Insane psychedelia user!

Tag din dosis samlet fra start, det andet forlænger bare trippet på en fesen måde er min oplevelse.

Min erfaring er, at man sagtens kan redosere 1-1,5 time efter første dosering, uden den helt store tolerance. Det giver et blidt comeup, som jeg selv er glad for. Jeg plejer at dosere den store dose først, og så redosere med halvdelen af den første dosering. F.eks. 150µg til start, og 75µg senere, eller 300µg til start, og 150µg senere alt efter set & settings. Men hvis jeg venter længere, får jeg intet ud af at redosere.

Medlem

Det blide comeup ved 1st. redosering af LSD synes jeg også godt om, min gode herre Ø-tripper.
Alligevel synes jeg at der er en kolosal forskel i intensitet af en tage én dosis kontra redoseringer.
Er man ikke særlig erfaren og into det psykedeliske - er man på en eller anden vis mindre udsat. I min bog tager jeg altid kun én samlet dosis. Bygger min idé på en dosis for mit vedkommende udfra andres udvekslinger af deres oplevelser. Bliver jeg skuffet af potensen af mærket, så er det bare ærgeligt, og jeg må vente til en anden gang. Skyder jeg en identisk dosis af yder end ikke nok power til lign effekter

Har lige læst lidt af mit indlæg men jeg tror altså, det bliver et andet stidspunkt at svare videre på;D

Jeg er ikke helt sikker på, om jeg forstår hele din post E.B.E, andet end at du er mere for at tage det hele på engang, hvilket jo er smag og behag. Hvad mener du med, at hvis man ikke er så erfaren med psykedelika, så er man mindre udsat? Udsat for hvad?
Jo comeup bliver mere intenst, og peaket bliver kraftigere, hvis du doserer det hele på engang, tilgengæld bliver peaket meget kort. Men det har ikke så meget med tolerance at gøre, det er mere fordi at dosen er fordelt ud på flere omgange.
Hvis jeg tager LSD udenfor terapi sammenhæng, søger jeg et langt og kraftigt peak, som jeg kan få ved en redosering. Intensiteten kan jeg altid få ved bare at indtage rigeligt.
I forbindelse med terapi, så er en dosering at foretrække, da det ellers vil tage for lang tid. Og der skal intensiteten bare være i top for mit vedkommende.

Jeg oplever i hvertfald ikke nogen nævneværdig tolerance, ved en redosering efter en times tid, og jeg har taget riiiimelig meget syre :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Et par gange har jeg redoseret liquid 8-10 gange på en dag :P

Der blevet trippet intensiveret

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]