Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej jeg købte 5 piller af en bekendt jeg stoler meget på, han gav mig et navn som jeg self ikke kan huske da det var det danske navn for pillen som den ville hedde på medicin.dk og alt det men det startede med T

Det var en meget meget bette pille med delekærv jeg kunne se noget af teksten på indpakningen at der stod noget med "0,4" eller "0,40" mg eller ngoet i den stil og så kunne jeg tyde at der stod at den ikke måtte knuses eller smeltes under tungen

Men what so ever mig en en mate købte 5 stk af dem og vi knuste en hver og sniffede, gutten sagde at der gik en halv times tid før det virkede

så da der var gået 40 min så gjorde vi det med en hel hver igen og efter ca 15 mins tid blev vi ret fucked. Vi kunne ikke gå eller snakke normalt og alt tullede rundt inde i hovedet på os

Igennem hele aftenen var vi ikke trætte men sådan her oplevde jeg aftenen

Jeg faldt i søvn men kun min krop sov men ikke min hjerne fordi at hver gang jeg faldt i søvn så blev jeg "vækket" af min snorken og åbnede øjnene igen der gik ca 10 min mellem hver gang

Kan også huske da det var ved at være morgen tid begyndte jeg at blive "bange" for at sove og tænke negativt og er der noget jeg ikke vil være er det negativ eller bange på stoffer så jeg satte en super funny movie på for ligesom at holde humøret lidt oppe

pillen var helt hvid og meget meget bette med dele kærv på

Junior medlem

Geografisk sted: grøfthøj
Temgesic (buprenorphin). Et temmelig kraftigt syntetisk opioid.

Junior medlem

Geografisk sted: grøfthøj
Billede
Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Selvom det er en Bekendt, burde du da nok alligevel vide hvad det er inden du tager det :)
Bare et godt råd, havde det bare væ�t nogle lidt stær�re piller ku det jo være�ået �get være�

Medlem

Han siger de hed temgesic som skrevet længere oppe, men vist på billedet så var der altså ikke mærke eller noget i dem

De var nu meget sjove foruden lige det med sovningen;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]