Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

God aften ! :)

Vi er 2 danskere som der befinder os på færøerne, et meget koldt sted.
Derfor er der ikke så mange muligheder for at få en lille "hygger" på.
Jeg overvejede kræftigt at putte en masse weed i numsen, men var alt for bange for at blive taget i flykontrollen ..
Så vores muligheder er enten at betale rigtig, rigtig mange penge for formentlig dårligt dope.
Vi har kigget lidt i farmors gemmer, men vi ved ikke helt hvad vi kan få ud af hendes medicin.
Vores muligheder er:

- sovepiller af navnet "imozop"
- smertestillende Pinex "halvkraftive" tror vi, eftersom de er på reccept.
- bonus info, der er også en masse afførings midler, samt et rigtig godt udvalg af vitaminpiller. :D

Vores problem er enlig at vi gerne vil være lidt væk i weekenden, eftersom at alle ting koster en del heromkring.
Vi overvejer at bestille nogle hampefrø fra danmark. Da det er lovligt, hvorefter vi så selv planter osv.

Har i nogle ideer til andre methoder hvor man kunne få lidt sjov i hovedet ? og Nej opløsnings midler som benzin og lighter gas er sgu udelukket...
Evt. hvis i kender til noget medicin der er let at få fat på som giver en god chillern effekt.

VI har prøvet os lidt frem med sovepillerne, men det er sgu ikke rigtig lige den chiller vi går efter.. Hvis i kender en måde man kan peppe den lidt op, må i også meget gerne skrive :)

btw. rigtig godt forum :)

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Nej hvor er i sørgelige, sådan at rode rundt i og sjæle fra jeres egen farmors medicinskab. Tag jer sammen!

Mit forslag: Dyrk jeres egen cannabis og få jer lidt anstændighed i livet.

Junior medlem
Brugeravatar

Rolig nu, vi har bare kigget ildt rundt i skabet. og lånt lidt af hendes sovepiller som hun faktisk ikke selv bruger.
Vi har på ingen måde gjordt noget galt mod hende.
Se det fra vores perspektiv, vi vil gerne have en eller anden form for rus/trip. Det er ikke så meget at lave omkring her og derfor vil vi gerne have lidt sjov i weekenderne.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Tingene koster nemlig det hvide ud af øjnene deroppe, er selv født i Thorshavn :).

Kan ikke lige hjælpe med det du efterspørger, men må man spørge hvad anledningen var til at i tog derop?

Junior medlem
Brugeravatar

vi er to drenge som blev færdige med gymnasie i sommers, den ene af os er færing og den anden er dansk. Vi tog herop for at få noget fast arbejde og for at prøve noget nyt :).

Junior medlem
Brugeravatar

Men det er da godt at møde en fra selve landet, hvad gjorde du dengang du var på færøerne ? hvis du altså brugte stimulanser?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Ja okay.

Jamen jeg flyttede til Danmark da jeg var omkring halvandet år, så har ikke boet der i ret lang tid. Men har været deroppe mange gange siden, og der har jeg erfaret at tingene er i ret høj kurs deroppe!

Jeg har én gang selv taget noget med derop, og ellers har jeg røget et sug på en joint hvis jeg faldt over nogen der var igang med en. Men det er lidt specielle tilstande, når folk kan tage så meget for hash og stimulanser.

Så det er ikke noget jeg har gjort ret meget i deroppe.

Junior medlem
Brugeravatar

Ja, det er nemlig også vores problem, vi har dog snakket lidt rundt omkring med nogle folk der gerne ville sælge ting men de priser vi fik er helt urealistisk.
Derfor var en af vores tanker at vi kunne få tilsendt et brev med nogle hamp frø også se hvad vi kan få ud af det :)
Men er faktisk ikke hel sikker på loven heromkring.. Men går ud fra at det er som idanmark hvor man gerne må have frø, bare ikke bruge dem til noget :).
Men igen, så skal vi til at lave et helt skab til det osv.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Glem i hvert fald Pinex'en. Det er helt almindelig paracetamol, ikke-receptpligtigt NSAID/svagt smertestillende. Imozop / zopiclon er effektiv sovemedicin, men de færreste synes det er rigtig sjovt. Og så ER det altså dårlig stil at gå på rov i medicinskabe.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Maybe kodeinekstraktion for dummies! :?:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Nu kan jeg ikke lige helt huske hvordan der med klimaet deroppe, men så vidt jeg kan regne ud fra folk der har forklaret om det, burde det da også være muligt at samle SN deroppe. Ved ikke hvor slem frost i har haft den vinter her, men hvis det har været mildt skulle der vist være muligheder.

Junior medlem

Nu kan det godt være jeg har missede nogle ting i din tråd. Men hvorfor køber i ikke bare nogle HWBR frø, men det er måske en dårlig ide, hvis i ikke har prøvet noget psychedelisk før. Men da frøen stadig er lovlige(hvis de altså stadig er) er de jo nemme at få med i flyveren.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
I kunne jo også prøve at finde en RC forhandler på nettet og bestille "lidt sjov"... :)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Hvis det første I tænker på efter at være taget derop er at lamme jer i farmors panodiler og proppe hash op i røven, så burde I måske overveje at flytte hjem igen? Det lyder ikke som den bedste måde at "prøve noget nyt" på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Atna skrev:
I kunne jo også prøve at finde en RC forhandler på nettet og bestille "lidt sjov"... :)

Jeg er ikke sikker, men jeg mener færøerne har nogle specielle love mht drågz, bl.a. mener jeg at have set i nogle netshops at de ikke sender til færøerne, de har vist en lov der gør ting som bonger og snifferør ulovlige fordi de er beregnet til at gøre noget ulovligt med. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
Lattergas burde være til at kunne skaffe når det nu stadig bliver solgt til "flødeskumsmaskiner".

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Jeg er ikke sikker, men jeg mener færøerne har nogle specielle love mht drågz, bl.a. mener jeg at have set i nogle netshops at de ikke sender til færøerne, de har vist en lov der gør ting som bonger og snifferør ulovlige fordi de er beregnet til at gøre noget ulovligt med. :)

Fair nok... Kender ikke lovgivningen på færøerne... :oops:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Atna skrev:
Xtreme skrev:

Fair nok... Kender ikke lovgivningen på færøerne... :oops:

Bemærk lige de røde ord :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Bemærk lige de røde ord :)

Så er der jo ikke andet for end at de må undersøge sagen... :D

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for de gode svar, vi vil sætte os lidt ind i lovgivningen mht. salg af ting her til. Også tage den der fra... Tråden startede en aften da vi var fulde i en kasse bajere der havde kostet os 302kr. Så vi ville gerne se om der ikke var nogle andre alternativer, som dengang vi boede i Danmark og tråden har givet os nogle gode ideer.
I må have det rigtig godt :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]