Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Mig og en ven har længe gået og snakket om at prøve LSD og nu har vi fundet en vi kan købe det af, problemet er bare at personen sælger det som sukkerknalde og vi havde egentlig tænkt os at dele et frimærke. vi har begge to læst adskellige trip rapporter og vi ved også hvad vi skal passe på med, med hensyn til settings og vi har også en tripsitter som er en af vores rigtig gode venner (:

så her kommer mit spørgsmål og det skal lige siges at det er første gang vi prøver hallucinogener.. hvor mange dråber vil det være ansvarligt for os at få på de sukkerknalde og hvor kraftig er en dråbe i forhold til et frimærke?

tak på forhånd :p

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Godt i har læst på det :)

Sagen er den at der er ingen der kan sige dig præcist hvor meget lsd der er i et mærke eller en dråbe da det varierer meget. eftersom det er jeres første gang så vil jeg sige i skal dele en dråbe, og det skal i ikke bare gøre ved at dryppe den på en sukkerknald og dele den for så risikerer i at en af jer får hele lortet mens den anden intet får.

I kan evt tage og fylde et glas med vand og dryppe dråben deri (eller opløse sukkerknalden), røre godt rundt og så drikke halvdelen hver.

Take care :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
I kan sagtens tage 1 dråbe på en sukkerknald :) ( husk at brug rørsukker det holder bedre på det ). Det svare generelt til ½ mærke...syntes jeg ihvertfald. Men køb da dobbelt så i har, hvis i føler der mangler efter nogle timer.-

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hvis i absolut ingen erfaringer har med psykedeliske stoffer overhovedet, og ikke aner hvordan i vil reagere på dem, vil i så høre på et HR-råd og lægge stille og roligt ud med at prøve eksempelvis svampe istedet ?

LSD kan være voldsomt. Meget for nogen, mindre for andre. Men i kan ikke vide hvordan i vil reagere på stoffet, og da slet ikke nogen idé om det overhovedet hvis i ikke har stiftet bekendtskab med den psykedeliske verden før.
Der ville svampe f.eks. være et bedre sted at starte ud, da det er mildere, og trippet ikke fortsætter i så lang tid som LSD. 10+ timer er altså lang tid at rende rundt i en tilstand man overhovedet ikke føler sig tryg ved!

Bare et råd.

Medlem

mange tak for de hurtige svar (:

tak for rådet Halose, vi har skam tænkt på det med svampe, problemet er bare at vi ikke har de store kontakter og at efter vores erfaring er svampe langt sværere at anskaffe end lsd, det er sådan set den eneste grund til at vi har valgt lsd istedet for. Men ja det ville være nederen at få et 5 timers langt bad trip som vores første oplevelse med psykedeliske stoffer.

Jeg tror at vi vælger at gøre som Xtreme foreslår med at dele et glas vand med en sukkerknald i og så evt. have en ekstra til redusering hvis vi ikke får noget ud af det (:

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
hvis i vil redosere så skal i hvertflad vente 1 time før i redosere for at være helt sikker på det første ik virker kraftigt nok :D trippet skal jo først udvikles lidt før der begynder at ske mange ting :D god vind herfra

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Silenoz skrev:
Jeg tror at vi vælger at gøre som Xtreme foreslår med at dele et glas vand med en sukkerknald i og så evt. have en ekstra til redusering hvis vi ikke får noget ud af det (:

Så skal I ikke bruge postevand, da det indeholder chlor-ioner som nedbryder LSD. Køb noget demineraliseret vand til formålet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Budha skrev:
hvis i vil redosere så skal i hvertflad vente 1 time før i redosere for at være helt sikker på det første ik virker kraftigt nok :D trippet skal jo først udvikles lidt før der begynder at ske mange ting :D god vind herfra

Det ville klæde dig at holde op med at udtale dig om ting du intet aner om. Efter en time er LSD jo først lige begyndt at virke, og det er 100% umuligt for en førstegangsbruger at vurdere om det er "kraftigt nok", idet man på det tidspunkt ikke har mulighed for at vide hvor kraftigt det bliver.

Mit forslag er at indtage den planlagte dosis, og så køre trippet igennem uden redoseringer. Næste gang kan man så øge dosen hvis den var for lille første gang. Det er ganske vist lidt omstændeligt, men hvis man bare redoserer uden at vide hvad man laver kan man altså få sig en gevaldig overraskelse(det kan man sådan set altid når man har med psykedeliske stoffer at gøre).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Budha skrev:

Tankevækkende at du skriver i en tråd at du skal på LSD for første gang på fredag, for derefter at begynde at rådgive folk omkring selvsamme stof i en anden tråd.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
tænkte bare på at sige at de ikke skal undervurdere LSD for det er bedre at vente istedet for at redosere dumdristigt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

At redosere 1 time efter du har indtaget LSD - Det er at redosere dumdristigt!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Budha skrev:
tænkte bare på at sige at de ikke skal undervurdere LSD for det er bedre at vente istedet for at redosere dumdristigt.

Det var også en god tanke budha, du skal som de andre siger bare ikke udtale dig om noget du ikke ved noget om. Som du kan se i den ruskurve jeg har sat ind fra erowid.org så er en time ikke helt nok. Billede

Som man kan se på kurven går rusen meget op og ned, kan jeg også selv mærke fra de gange jeg har trippet LSD, lige som man tror trippet er ved at aftage så får man et ordentligt los bagi og er sendt afsted igen. Derfor det nok ikke er så smart at redosere, og slet ikke første gang.

Jeg ved godt det var sagt i en god HR-mening men lad være at rådgive om noget du ikke selv har erfaringer med eller tilstrækkelig viden om, det kan ende med dårlig HR da mange herinde fra tager ord fra en bruger med mange posts for gode ord.

Medlem

stort tak her fra.

tror bare at vi undlader at redosere denne gang.. så kan vi sku altid prøve med en hver næste gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Xtreme skrev:
Budha skrev:

Det var også en god tanke budha, du skal som de andre siger bare ikke udtale dig om noget du ikke ved noget om. Som du kan se i den ruskurve jeg har sat ind fra erowid.org så er en time ikke helt nok. Billede

Som man kan se på kurven går rusen meget op og ned, kan jeg også selv mærke fra de gange jeg har trippet LSD, lige som man tror trippet er ved at aftage så får man et ordentligt los bagi og er sendt afsted igen. Derfor det nok ikke er så smart at redosere, og slet ikke første gang.

Jeg ved godt det var sagt i en god HR-mening men lad være at rådgive om noget du ikke selv har erfaringer med eller tilstrækkelig viden om, det kan ende med dårlig HR da mange herinde fra tager ord fra en bruger med mange posts for gode ord.

Sjovt nok synes jeg slet ikke den kurve passer, som regelt plejer der at gå 3-4 timer før jeg peakér.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
haha det er fandme en sjov scala over hvordan virkningen holder.
bølgen på toppen kan jeg rigtig godt lide, den kan ligesom beskrive de forskellige stadier i trippet.

hvor med andre scalaer over stoffer går det op... og så ned, men den her er for genialt lavet :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alt Ædende Ateist skrev:
Xtreme skrev:
Budha skrev:

Sjovt nok synes jeg slet ikke den kurve passer, som regelt plejer der at gå 3-4 timer før jeg peakér.

Det svinger vel fra person til person, tror også bølgerne er en slags illustration for at man ikke rigtig er sikker på hvordan det forløber der, men jeg synes nu den passer udemærket.

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Syntes nu heller ikke den kurve er skide go'. Efter en time kan jeg mærke LSD'en svagt, men peaker først efter 3 - 4 timer som Alt Ædende Ateist også siger. Så hvis man endelig skal redosere med syre så skal det først være efter 4 timer vil jeg sige. Men synes egentlig at der er spild at redosere med LSD da det er minimalt hvad man får ud af det, man kan forlænge trippet, men sys' det er ekstremt svært og gøre trippet kraftigere når man først er igang. Det bedste er klart at tage den rigtige dose fra start af IMO.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Anyways good luck her fra :) Det ihvertfald "generelt" en dejlig oplevelse.. Vil lige sige igen -> Rigtig mange af dem jeg har været sammen med som skulle prøve det første gang, der var 1 dråbe helt perfekt. Tilgengæld har jeg prøvet, hvor nogle 2 et helt mærke første gang, og det blev lidt for meget.

har ikke selv erfaring med lsd. Men jeg kunne da forestille mig at et par sug af en joint et par timer efter indtagelse kunne sætte gang i tingende.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Stangss skrev:
har ikke selv erfaring med lsd. Men jeg kunne da forestille mig at et par sug af en joint et par timer efter indtagelse kunne sætte gang i tingende.

Et par sug af en joint med noget godt sativadomineret skunk på comedown, det er perfekt til lige at få gang i tingene igen :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]