Hvor stor/tung er du? Og er du mand eller kvinde?
Jeg synes 100 mg er en god førstegangs-dosis. Det kan tit være ret intenst første gang man får gennembrud på det, så jeg synes bestemt ikke du skal tage mere.
Derfor (pga. voldsomheden af det første gang man prøver det) synes jeg også at du skal starte med at prøve det hjemme hos dig selv eller nogle gode venner.
Jeg introducerede engang en pige for det, som gik fuldstændig ned på det i starten af trippet og lå og troede hun var ved at dø. Det havde ikke været særligt fedt hvis det skete i byen.
Du kan altid prøve det i byen næste gang du gør det.
For der kommer garanteret en næste gang. Det er utroligt lækkert, så du vil med stor sandsynlighed mindst gøre det et par gange mere. Gør dig selv den tjeneste at vente mindst 4 uger mellem hvert trip, så du skåner din krop og hjerne.
Mht. snifning vs. oral indtagelse så er de fleste enige om at det er fedest at spise det. MDMA varer relativt kort tid (3-5 timer) og det er for de fleste kun muligt at redosere 1 til 2 gange - hvis de tager mere på samme aften får de ikke rigtig noget ud af det udover måske at få det dårligt. Så det kan klart bedst betale sig at spise det og få lidt flere timer ud af det.
Desuden er "trippet" ret voldsomt når du spiser det, så der er ikke rigtig nogen grund til at gøre det endnu mere heftigt ved at sniffe det.
Det er for de fleste muligt at sove efter MDMA - man bliver sådan småtræt allerede 5-6-7 timer efter sidste dosis.
Man sover dog tit ikke specielt godt - jeg plejer selv kun at kunne sove ca. 6 timer og søvnkvaliteten er ret ringe.
Pas på dig selv, og husk at nyde det