Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej!
Jeg er kommet i besiddelse af et meget mærkeligt stof der skal indtages nasalt.
Købte det som amfetamin, men det er det absolute ikke.
Det virker på en meget mærkelig måde, man kan spise og sove på det. På sammetid kan man sagtens holde sig vågen hvis man har lyst. Det har en rådden smag.

15min efter indtagelsestidspunktet kom virkningen på en meget mærkelig måde.
Jeg kom gående og kiggede over på den anden side af gaden i et hundred del af et sekundt. Da jeg kiggede tilbage havde jeg gået 30-50 meter. Jeg stoppede op og tænkte "Har jeg lige gået så langt?".

Det er et virkelig fucked up stof, og der skal en bestemt indtagelse til før virkningen sparker ind.

Kan det have nogen forbindelse til det her?

http://www.fyens.dk/article/1017720

Jeg har selvfølgelig ikke indtaget mere af stoffet efter den første streg. Har desuden fået at vide at man mindst skulle have 2 streger før virkningen kommer.

crUnk.

edit: Har selv leget lidt med tanken om det er en slags Mephedrone agtig noget - eller er det helt ude i hampen?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
det kunne godt være noget methylone du havde fået fat i.

jeg bygger det på den underlige virkning, du brskriver. og så at din ven havde sagt at man skulle have mindst to streger. men det kan være sindsygt mange forskellige ting.
det kunne også være 4-flou-A, eller noget helt tredje.

er det bare hvidt pulver? - helt knust.

Medlem

Ja det er bare helt hvidt pulver ( lidt cuttet ), så kan desværre ikke se krystal formen.

Jeg fik også en meget fjern følelse i kroppen, nærmest opløftet.

Jeg bygger min teori på at methylone / mephedrone, fordi det virker på nervecentralsystemet, at man kan holde sig vågen hvis man har lyst og alligevel - uden de helt store problemer - kan gå i seng og sove.
Desuden var forklaringen at det "gode" fra amf & det "gode" fra cola var sat sammen i det her.

Men ja som du siger kan det være alverdens ting, så er i tvivl om jeg burde prøve at nappe nok til at virkningen rent faktisk skulle komme?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

methylone / mephedrone lyder også mere rigtigt, men hvis du linker til et dødsuheld, regner du vel et eller andet sted med at det er samme portion du har fået fingrene i. så jeg ville råde dig til atlade være.

må jeg hører prisen? - det kan godt hjælpe lidt med at vurdere hvad det er.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
Så du har altså købt et stof som du købte som amfetamin, med den forklaring at det var det gode fra speed og det gode fra cola?
Folk er sgu lette at narre, var da en underlig forklaring du fik af din pusher - han har sikkert ingen anelse om hvad fanden han har solgt dig.

Medlem

Jae, fordi jeg var i odense igår at hente det. Og så gav min ven mig det link, da han mente det godt kunne være nogenlunde samme stof.
Det skulle have været noget "super" amf til 200 kr grammet.
Ham jeg købte det af, var også selv overbevidst / uvidende om at det var god amf.

Medlem

Miuccia skrev:
Så du har altså købt et stof som du købte som amfetamin, med den forklaring at det var det gode fra speed og det gode fra cola?
Folk er sgu lette at narre, var da en underlig forklaring du fik af din pusher - han har sikkert ingen anelse om hvad fanden han har solgt dig.

Efter jeg havde købt det og prøvet det og kommenterede den rådne smag - kom han med den sø forklaring.
Han var uvidende om det, og han har selv brugt det flittigt på det sidste - og desuden kender jeg ham.
Det har ikke noget med at narre at gøre - men om at manden var uvidende og ikke har særlig meget forstand på stoffer.

Medlem

Jeg kan nu konstatere at stoffet er methylone.

case closed.

crUnk.

edit: tak for råd og hjælp galskabens-gardner.

Senest rettet af Korte99 20 feb 2009 12:40, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

haha jeg havde ret lige fra starten hva :D

hvordan fandt du ud af det?

- ps vær forsigtig med det lort, det er et helvede af et RC.

Medlem

Jeg har studeret begge to nu, og snakket med en kammerat.
Det tegner kun på det, og en kammerat har lige testet det for mig. Han siger også det 100% er det :D

Ja, overvejer også om jeg ikke bare skal smide lortet ud.

crUnk.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
Methylone er et RC, men så vidt jeg ved er det ikke nær så skadeligt som mephedrone eller 4-flou-A.
Jeg har selv taget rimlig meget af det over en sommerferie uden nogen mærkbar eftervirkning.
Jeg ville være glad for at havde fået methylone frem for amf.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

AKFisken skrev:
Methylone er et RC, men så vidt jeg ved er det ikke nær så skadeligt som mephedrone eller 4-flou-A.
Jeg har selv taget rimlig meget af det over en sommerferie uden nogen mærkbar eftervirkning.
Jeg ville være glad for at havde fået methylone frem for amf.

Nu er der ikke rigtig forsket i nogen af de tre substanser, du nævner, så det er et meget usikkert statement. Men nu er der fx ikke ret meget i 4-flouramfetamins farmakologi, der tyder på, at det skulle være skadeligt. Derimod er der nogle ting i methylones formodede virkning, som kan være lidt alarmerende. 4-MMC undlades af kommenteres. :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Ville tro det var Mephedrone,
specielt hvis du siger det havde en rådne smag. Det har Methylone naturligvis også
men synes da Mephedrone er værst.

Insane psychedelia user!

John D. Rockefeller skrev:
4-flouramfetamins farmakologi

Hvad dækker et givent stofs farmakologi over? :x

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
farmakologi er læren om lægemidlers virkningsmekanisme, altså hvilke receptorer et givent stof binder sig til at hvilket transmitterstof der bliver frigivet m.m. Ironisk dit brugernavn er "Dr." og du så ikke ved hvad farmakologi er :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
John D. Rockefeller skrev:
4-flouramfetamins farmakologi

Hvad dækker et givent stofs farmakologi over? :x

Det var umiddelbart det ord, der faldte mig ind at bruge. Belær mig endelig hvis det er helt dumt at sige. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er forsket lidt i 4-FA, men kun lidt. Det er blevet sammenlignet med andre 4-substituerede (meth) amfetamin analoger - og det blev fundet at det ikke havde de samme neurotoksiske egenskaber som f.eks. 4-chloro, 4-bromo, 4-iodo-amfetamin har.
IMO lyder det slet ikke som methylon. Methylon virker overhovedet ikke på mig eller andre jeg kender der har taget det, nasalt. Heller ikke som Mephedron. Jeg kan ikke sove på nogen af dem, altså som i overhovedet ikke.

For mig lyder det du har fået fat i mere som Ketamin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Rush skrev:
Der er forsket lidt i 4-FA, men kun lidt. Det er blevet sammenlignet med andre 4-substituerede (meth) amfetamin analoger - og det blev fundet at det ikke havde de samme neurotoksiske egenskaber som f.eks. 4-chloro, 4-bromo, 4-iodo-amfetamin har.
IMO lyder det slet ikke som methylon. Methylon virker overhovedet ikke på mig eller andre jeg kender der har taget det, nasalt. Heller ikke som Mephedron. Jeg kan ikke sove på nogen af dem, altså som i overhovedet ikke.

For mig lyder det du har fået fat i mere som Ketamin.

Det er sguda ikke ketamin, når han har fået afvide at det er "det gode fra Amf og det gode fra kokain".
Det er med (næsten) 100 % sikkerhed et RC, og det tyder som mange har sagt før.

Helt sikkert mephedrone eller methylon.

Edit: Havde ikke set han havde skrevet det længere oppe, hehe.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
crunk skrev:
15min efter indtagelsestidspunktet kom virkningen på en meget mærkelig måde.
Jeg kom gående og kiggede over på den anden side af gaden i et hundred del af et sekundt. Da jeg kiggede tilbage havde jeg gået 30-50 meter. Jeg stoppede op og tænkte "Har jeg lige gået så langt?".

Jeg må give Rush ret, denne virkning tyder hvert fald ikke på methylone, ketamin ville være et klart bedere bud. Jeg har ikke prøvet mephedrone, så det kan jeg ikke udtale mig om.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Rush skrev:

Methylon virker fint nasalt for mig. Men det er rigtig at man skal op på en vis dosis før det er mærkbart. Kan heller ikke sove før methylon virkningen er helt aftaget.
Synes heller ikke at trådsstarters beskrivelse passer specielt godt på methylon. Men den oplevelse af tidsforskydning kunne nu nok ske på mange forskellige substanser der ændrer bevidstheden, sikkert også methylon.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]