Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej med jer...

Har fået tilbudt noget amfetamin - skulle angiveligt være god kvalitet. Ved ikke om man må diskutere priser her på forummet - men prisen lyder på ............ syns det lyder meget dyrt - troede prisen for 1 gram amf. lå omkring det halve? (og det ER amf. ikke cola!)

Jeg har ingen erfaring med amf. så derfor flg. spørgsmål:

Hvor mange mg. ad gangen for en "begynder" som mig? (hhv. ved nasal og oral indtagelse (går ud fra der er forskel på effekten ved de to indtagelsesmetoder?))

Tager lejlighedsvis efedrin i forbindelse med træning hvis jeg føler jeg har behov for et ekstra kick - der er en dose på 30-50 mg. rigeligt for at få den ønskede effekt - er det nogenlunde samme dose jeg skal tage når vi snakker amf. (vel at mærke ikke til træning med til en festlig aften :D )

ps. beklager hvis jeg har overtrådt forum-reglerne :)

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
søg og du skal finde, men kan godt hjælpe dig lidt på vej http://justfuckinggoogleit.com/

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Altså, priser må ikke diskuterres - men ser ikke dette som et forsøg på at "blære" dig - men hvis det er rent, så er det pengene værd, men det er det sgu nok ikke, og så er prisen helt uffatelig latterlig høj!

Junior medlem

Hey

Tak for svarene :)

Syns osse der lød MEGET dyrt - og selvom jeg får at vide at kvaliteten er i top har jeg ingen forudsætninger for at afgøre om det er sandt eller ej - såøeh tror sgu jeg springer det "tilbud" over :)

Mht. dosering (når jeg får skaffet noget der er lidt billigere :wink: )

Nasalt/Snifning: Er det helt skævt at starte med 50 mg og så nappe 50 mere hvis det ikke rigtigt rykker i første forsøg?

Oralt/opløse i kaffe eller sluge gelatine-tab: syns jeg ku læse mig frem til at man typisk doserer omkring 80-100 mg - eller er det overkill??

mvh
mig

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Synes det lyder meget fornuftigt hvis det er jomfrutur, det er milde doser :)

Senest rettet af OverSoul 24 feb 2009 16:57, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hej, og velkommen til :)

Jeg syntes at doseringen lyder helt fint i mine øre. ALTID start med lave doser, og så kan du altid forhøje næste gang hvis lysten skulle være der. Bedre end at starte højt, og måske få en dårlig oplevelse!!

Tror du skal holde dig fra efedrin dagen før og selve dagen som du sniffer amfetamin. Har oplevet det ikke var den bedste combo!

:peace:

Junior medlem

få en prøve af det hvis det er amf i den prisklasse må han kunne give dig en prøve på om det holder kvalitet´en i forholdt til prisen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Ctrl skrev:
få en prøve af det hvis det er amf i den prisklasse må han kunne give dig en prøve på om det holder kvalitet´en i forholdt til prisen

og så scanner du bare lige den prøve ind, så tager alle der har erfaring med amfetamin her inde fra lige en bane, for ctrl ved jo ligeså godt som alle os andre at du ikke kan vurdere hvor godt amfetamin er uden at have erfaring med det

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Ja det er svært at udetale sig om noget man ikke har prøvet, det har du ret i. Generalt set vil jeg sige at prisen lægger på den dårlige side af gennemsnits priserne i Danmark, så du får nok en arm i numsen ( mit synonym for at blive hustlet). Og hvis du alligevel havde overvejet at give 450 kr for et gr. speed hvorfor køber du så ikke et gram Cola i stedet for, det meget mere nice? :)

8)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gøbenhavn
Jeg har personligt aldrig prøvet amf (udover 2 damppiller på 20 mg stk. nasalt, ikke en høj dosis, men kunne sagtens mærkes) , men priserne ved jeg dog lidt om, og den pris lyder rimelig åndsvag medmindre det er 100% rent, god tur ellers :)

Senest rettet af Gald 27 feb 2009 18:31, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Meget langt væk fra virkeligheden
jeg ville oss råde dig til og lade være med og tage nogen efedriner når du ska prøve amf .. det får man det mystisk af og en sinsyg hjertebanken ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]