Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej jeg ville hører jeres mening om at blande MDMA og Alkohol.

Har selvfølelig læst her på pscychedelia at aldrig skal blande MDMA med alkohol. Det dehydrerer og sløver dømmekraften.

Jeg har taget MDMA 3 gange nu og har drukket en del Alkohol i mens, synes ikke det har virket farligt på nogen måder. Nogle der har nogle andre erfaringer med det?

-rdg

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg vil ikke på nogen måde opfordre dig til at blande MDMA og alkohol. Men efter min egen erfaring, føler jeg den mest behagelige rus ved indtagelse af alkohol samtidig. Om det er sundt eller mere skadeligt, kan jeg ikke svare dig på.

Men efter som du skriver du kun har prøvet MDMA 3 gange, syntes jeg personligt at du skal vente med alkohol combo, indtil du lige som kender stoffet lidt bedre og hvad det gør ved dig under rusen.

:)

Junior medlem

Som jeg har skrevet har jeg prøvet den combo 3 gange nu og det er gået fint. Nogle der har dårlig erfaring med det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Op til dig selv så .. Men 3 gange er virkelig også meget, hva! Du kender dårligt nok MDMA trippet endnu. Er skam kun ude på at giv dig god HR.

Medlem

Har desværre også været stærkt påvirket af alkohol hver gang jeg har taget MDMA.... men det er sku svært at sige nej tak når man i forvejen er beruset.

Personligt synes jeg da det er en dejlig combo og har haft meget værre tømmermænd på ecstacy piller.

Nu siger jeg også dette på grundlag af meget få trips, så jeg er nok ikke den rette at lytte til.

ville også gerne høre hvor farligt det egentlig er? inden jeg dummer mig for meget....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Jeg synes du skal prøve MDMA uden alkohol, personligt mener jeg at alkohol forurener MDMAén og man for ikke en lige så ren rus. MDMA bliver bare så meget federe når man er ædru.

Junior medlem

Bl0dpump det er jeg også rigtig glad for :). er bare ude efter om der er nogle der har prøvet det er gået virkelig galt!..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

rdg skrev:
Bl0dpump det er jeg også rigtig glad for :). er bare ude efter om der er nogle der har prøvet det er gået virkelig galt!..

Hvorfor? Er det ikke nok at du ved at det kan gå rigtigt galt? Kan ikke se nogen grund til at drikke mens man er på MDMA. Alkoholen virker ikke specialt anyways..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Magic Shroom skrev:
rdg skrev:

Hvorfor? Er det ikke nok at du ved at det kan gå rigtigt galt? Kan ikke se nogen grund til at drikke mens man er på MDMA. Alkoholen virker ikke specialt anyways..

Alkoholen virker fint men mit sidste Alkohol/MDMA combo trip var satme spild af MDMA, Fik blackout 15 mins efter MDMA først 3 timer senere kan jeg huske noget hvad jeg lavede der imens har jeg ingen anelse om vågnede lige pludselig bagi en bil på vej efter mere MDMA til de andre som vi skulle morgenfeste ved.

Så indtager aldrig MDMA på alkohol længere det er simpelthen spild af lækker MDMA !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]