Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 02:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Er stor tilhænger af n2o, og føler selv jeg har godt styr på de gode metoder.

Min fremgangmåde:

Brug en alm Siphon, og lad med en n2o patron. Sug direkte af Siphon, og forsøg at indtage hele mængden. Hold nu vejret til det er fysisk umuligt at holde vejret længere.

Læn dig tilbage og nyd turen.

-----

Hvad gør gør i andre? Vil det nytte noget at fylde flere patroner i f.eks en pose og sidde med hovedet i den?

Medlem
Brugeravatar

Regel nr 1, hold dig for næsen.
Jeg plejer at lade to på engang, så suger jeg lidt først. Holder det så længe jeg kan, ånder ud og ind med luft en gang.
Og tager så resten.

Medlem
Brugeravatar

Mine erfaringer er at en ballon er den bedste metode. Man kan selvfølgelig fylde flere op hvis man har lyst. Jeg suger/puster i ballonen 5-10 gange, tager 2 indåndinger luft og forsætter hvis jeg har flere balloner.

Dedikeret medlem

Det kommer lidt an på hvad du vil opnå med den der n2o fyldte pose over hovedet. Jeg synes det lyder som en dårlig ide, hvis du fremover har tænkt dig at hygge dig med at suge lattergas.

Mr. Haras dobbelt loadede siphon med et oxygen break imellem lyder godt i mine ører. Lidt som en dobbelt paneret karbonade. Med ekstra knas på.

OI

/Flaban

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

En normal Siphon kan vel kun indeholde én alm n2o patron?

Insane psychedelia user!

^ Ikke de siphon's jeg har suget af, de har alle kunne lade 2patroner. Har faktisk aldrig været ude for en, der kun kunne indeholde en patron.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Cracker den ud i en pose og trækker vejret i den, måske en lille smule luft indimellem og så igen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Min kan kun lades med 8g af gangen - men lader den med een, suger den - holder vejret mens jeg febrilsk lader den næste - suger så den og læner mig tilbage.. Klart det mest optimale for mig=)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Min siphon kan lades med 2x 8 gr n2o patroner, men det er som om at der tit går lidt til spilde af 2. patron... Det er en ½ L ISI siphon... Men min metode består af at knalde 2 patroner af i den, så tage en god indånding og holde vejret så lang tid så muligt.. Derefter suger jeg resten, læner mig tilbage og tager express toget til ønskeøen 8)

Men kom tilfældigvis til at se en random person på tuben prædke om n2o forleden dag.. Kan desværre ikke finde det nu, men han sagde at lungerne kun kunne optage omkring 5% n2o af gangen, så hvis man indtog en god lungefuld lattergas og pustede det ud i en pose, så kunne man genbruge lattergassen ved at suge den "gamle" gas ind igen... :?

Er dog lidt i tvivl om der er noget hold i dette, men har desværre ikke nogle patroner hjemme så jeg kan tjekke det.. :evil:

:peace:

Cannabis entusiast

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Nikolajsen skrev:
Min siphon kan lades med 2x 8 gr n2o patroner, men det er som om at der tit går lidt til spilde af 2. patron... Det er en ½ L ISI siphon... Men min metode består af at knalde 2 patroner af i den, så tage en god indånding og holde vejret så lang tid så muligt.. Derefter suger jeg resten, læner mig tilbage og tager express toget til ønskeøen 8)

Men kom tilfældigvis til at se en random person på tuben prædke om n2o forleden dag.. Kan desværre ikke finde det nu, men han sagde at lungerne kun kunne optage omkring 5% n2o af gangen, så hvis man indtog en god lungefuld lattergas og pustede det ud i en pose, så kunne man genbruge lattergassen ved at suge den "gamle" gas ind igen... :?

Er dog lidt i tvivl om der er noget hold i dette, men har desværre ikke nogle patroner hjemme så jeg kan tjekke det.. :evil:

Jeg bruger normalt den med at ånde i en frysepose, i går brugte jeg den med at holde en indånding i lungerne. Mærker faktisk ikke rigtig nogen forskel, måske en lidt længere rus, og bedre udnyttelse, ved åndemetoden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Kajkage skrev:
Jeg bruger normalt den med at ånde i en frysepose, i går brugte jeg den med at holde en indånding i lungerne. Mærker faktisk ikke rigtig nogen forskel, måske en lidt længere rus, og bedre udnyttelse, ved åndemetoden.

Har også prøvet denne metode, hvilket også virkede som forventet.. :) Men foretrækker faktisk også fryseposer frem for balloner, fordi jeg tit bliver svimmel af at puste i en ballon :roll:

Cannabis entusiast

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Brug af poser og balloner har aldrig fungeret særlig godt for mig.

Jeg fylder en enkelt patron på min siphon, suger al gassen og holder vejret imens jeg smider en ny patron (eller får det gjort af en kammi) puster ud og trækker en smule ilt fyr jeg tømmer den næste ned i lungerne.

Jeg kæmper stadig for at nå op på 3 patroner i træk, men verden forsvinder generelt for øjnene af mig kort efter indtagelse af patron 2.

2 patroner giver mig vilde åbenbaringer om livet, eksistensen og universet, men det er næsten umuligt at forklare når trippet ender. Jeg vil ellers så gerne kunne fortælle om mine oplevelser..

Det var noget med at hvis alle kendte til sandheden bag livet ville de grine af det - fordi det er så latterligt simpelt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

SunshineJunkie skrev:
2 patroner giver mig vilde åbenbaringer om livet, eksistensen og universet, men det er næsten umuligt at forklare når trippet ender. Jeg vil ellers så gerne kunne fortælle om mine oplevelser..

Det var noget med at hvis alle kendte til sandheden bag livet ville de grine af det - fordi det er så latterligt simpelt.

Har haft fuldstændig de samme oplevelser på lattergas, ret vildt...

OT:
Jeg har en 0,3 l siphon, så jeg kan kun charge med 1 stk 8g patron. Derfor kører jeg også med sug, skift, luft, sug. Og til tider med en stor frysepose, som man så kan bakke lidt på bagefter...

(Baudelaire 1860).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
SunshineJunkie skrev:

Det er vist ret normalt tankevirksomhed når man har taget lattergas. Men det er da en pudsig lille lattergas gimmick. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Kogt-kat skrev:
Skal jeg være ordentligt basket, så fylder jeg min siphon med 3 patroner, og inhalerer det i to lungefulde. Så skal i se løjer :-) nam nam

Hmm, hvor stor er din siphon?

Min er en ½ liters ISI og jeg har fået indtrykket af at det ikke ville være farligt at smide 2 patroner i på samme tid.. Kan nogen bekræfte dette?

Junior medlem

Ej hvor kunne jeg godt tænke mig at finde ud af hvor man anskaffer sig sådan en Siphon!!! :D :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Znow skrev:
Ej hvor kunne jeg godt tænke mig at finde ud af hvor man anskaffer sig sådan en Siphon!!! :D :D

Søg på google. De er ret nemme at finde. Kender til 2-3 danske hjemmesider som forhandler dem. =)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]