Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 20:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hej
Er der nogen, der har erfaringer eller viden om det at tage søsygetabletter på forhånd for at undgå kvalme og svimmelhed, hvis man kommer til at dosere en dråbe i overkanten af GHB? Tak.

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
det lyder som en dårlig ide, da flere af præparaterne mod transportsyge er antihistaminer, og derfor kan forstærke den sedative effekt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg tror du uden risiko kan snuppe lidt ingefær... :)
http://mange-gode-raad.dk/raad/sundhed- ... efaer.html

In our memories
Brugeravatar

storken - det lyder egentlig lidt farligt, ja. Ihh!

xun - er "LoCoLeader" egentlig en kilde, man kan regne med? :P

Tak for svarene.

Medlem
Brugeravatar

Den skulle være god nok med det der Ingefær. Selveste Mythbusters siger god for det! :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Jeps, ingefær skulle være godt mod kvalme :)

Og jeg synes ikke du skal bruge antihistaminer.. hvis jeg f.eks. tager 25 mg cyclizin en halv time før 2-300 mg kodein, bliver kodeinen meget forstærket, og hvis det ikke var hensigten at føle sig meget lam, så er det ikke at anbefale :D det er så godt nok med kodein, men sedativer er vel sedativer lol

In our memories
Brugeravatar

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er det, fordi jeg gerne vil være maksimalt GHB-påvirket uden at blive dårlig... Grænsen mellem rigtig god koger og dårlighed er hårfin, den eksisterer næsten parallelt. Det kunne være fedt at tage kogeren til et lille punkt højere og stadig finde det behageligt. Jeg ved faktisk ikke, om det er ønsketænkning, for man er jo næsten ved at falde i søvn, når man træder lidt for hårdt. Jeg er dog lidt interesseret i at finde ud af, om jeg kan finde det punkt mellem at lige få lidt for meget GHB og blive utilpas og til at være ved at falde i søvn... finde det punkt og kunne nyde det pga. ingegær.

Det vil være for farligt med antihistaminer, meget god pointe...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Har selv benyttet ingefær med succes mange til kvalme når man har fået meget GHB, og gerne vil have en lækker rus uden GHB kvalmen som sagtens kan komme.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Som andre har sagt så er antihistaminer og GHB to depressanter. Det siger sig selv, hvorfor man skal passe på.

På den anden side mener jeg at sådan noget som marzine mere minder om natskygger, og det tør jeg ikke engang gætte på hvilken effekt har sammen med GHB...

Effekten af depressanter sammen kunne nemt være en forøgelse af kvalmen - lidt uintuitivt måske, men hvem kender ikke effekten af at ryge en god gang hash oveni en ordentlig alkoholbrandert? Effekten af hashen er her modsat normalt: den øger kvalmen markant.

In our memories
Brugeravatar

Jeg skal øjelblikkeligt ned i Matas og spørge efter ingefær. Tak! :)

Malkavian - Tjo, men marzine bliver jo kun underligt i højere doser. En enkelt dosering mod søsyge har jo kun en effekt mod kvalme og svimmelhed. Og nogle har snakket om, at de indtager marzine i en alkoholbrandert for at undgå kvalme. Så om det fungerer den ene eller anden vej, det må forblive i det uvisse. Men det er klart (nu), at det ikke er en god idé at blande antihistaminer med GHB.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]