Hmm..
Jamen der findes mange forskellige opløsninger af LSD, der findes mange små mellemmænd som køber en flaske hjem med 100 dråber og derefter tynder det op så der fx er 150 dråber som jo så har en svagere styrke. Med mærker er det ikke helt så nemt at finde ud af hvor stærke de er, fik engang et enkelt mærke og har aldrig været så skudt af, og andre gange skal der 2-3 stykker til før at der kommer skub under trippet. Har hørt om at der godtnok skulle være sådan noget helt vildt syre, hvor man bare skulle spise ½ også var du på ønskeøen i 24 timer, om der er hold i denne historie skal jeg dog ikke kunne gøre mig klog på. "gade syre" som du kalder det burde du sagtens kunne komme ud at flyve på, og hvis landningsstellet hænger lidt så hjælper en joint utrolig meget, pas dog på med at ryge for meget hvis ikke du er vant til det, selv ved meget mere end 4-5 hvæs har jeg set folk få et rigtig vildt tankemylder på fordi at de ikke var vant til at ryge osv. Så husk at passe på, og held og lykke

Edit: Min com fuckede lidt, så dobbeltpost??
Hmm, jamen det kommer sku an på hvor du får det fra, hvis jeg skulle vælge mellem at købe dråber af en som jeg ser at han drypper sukkerknalderne eller et mærke af en hvor jeg ikke kender eller ved noget om, så ville jeg da klart vælge dråberne pga den dårlige HR karma der er ved at købe et mærke hvor man ikke ved en skid om det.. Men må være ærlig at sige at jeg har fået de vildeste trips på mærker, dog var der dog en enkelt gang hvor syren(i dråber) var blevet tyndet op, så der endte det med at mig og en ven spiste 6 dobbelt dose, hvilket så resulterede i at min ven lå helt brændt af og gentog "mor-far-mor-far-mor-far" hele tiden, så der fik vi andre jo mega dårlig trip på, så ringede efter en ambulance(rigtig rigtig fedt at køre med udrykning med blå blink og det hele, følte fandme som om at jeg fløj ind på sygehuset

)