Hej.
Jeg har efterhånden haft en længere periode (3 år ca, dog med pauser på op til 6 måneder) hvor jeg har har haft et weekend(mis)brug af amfetamin. Og jeg har altid været sikker på en ting når jeg tog amfetamin og det var, at jeg dagen efter vil have nedtur på, i større eller mindre grad!
Men det sidste stykke tid (3 måneder ca.) har jeg ikke oplevet at have noget der lignede en nedtur på dagen efter. Har tit været fysisk træt og udkørt, men psykisk har der intet været.
Så er det jeg tænker hvad fanden det kan skyldes! Jeg er så selv kommet frem til en teori, men jeg har ingen anelse om hvorvidt der kan være hold i den.
Teorien er:
At jeg for de ca. 3 måneder for første gang egentlig fuldstændig accepterede og indså 100% (Man har vel altid gået og bildt sig selv ind at afhængig var man i hvert fald ikke) at jeg var (fest)afhængig af amfetamin på fuldstændig samme måde som jeg er afhængig af alkohol. (Ikke at jeg tager nogen former for rusmidler i hverdagene!) Og det er som om, at når man når den tid næste dag, hvor nedturen før i tiden kom, så er jeg nu bare afklaret med, at det er en del af det at indtage amfetamin og har siden da ikke haft problemer med at holde humøret højt dagen derpå.
Har endda siddet med folk ud på morgen, hvor nedturen har ramt den ene efter den anden uden at jeg på nogen måde har følt en snert af depression, angst, paranoia eller noget som helst negativt.
Men ville egentlig bare høre hvad andres mening er om det, og om der er nogen der kunne have et bud på hvorfor nedturen lige pludselig ikke er en del af min weekend mere. (Altså de weekender hvor jeg er på tur

)
P.S. Jeg undskylder på forhånd at det ikke er skide godt formuleret! Men håber i forstår hvad jeg skriver anyways.

Og også undskyld for de mange paranteser!