Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 15:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Folkens.

Inden jeg kaster mig ud i en dårlig kombo, tænkte jeg at jeg lige ville spørge mig for hos jer...

Jeg tager dagligt buprenorphin (Suboxone) - og ved at det bestemt IKKE er noget som skal kombineres med morphin eller andre opiater for den sags skyld. Nok fordi det bruges til afvænning af disse (sjovt nok)...
Ikke en forklaring jeg vil længere ud i, men det er ihvert fald ikke noget man skal eksperimentere med. -Sikkert nogle herinde som ved meget mere om det end jeg...

Da jeg fra før i tiden ved af erfaring, at kratom har en snert af ''opiat-virkning'' - vil det så være dumt, ja endda farligt, at indtage kratom med buprenorphin i kroppen??
Eller er det slet ikke de samme receptorer de påvirker i hjernen - og dermed ufarligt??

Ved som sagt at det er farligt at kombinere med opiater - så kan godt blive lidt betænksom ved brugen af kratom, da denne har en virkning lidt derhenad...

Spørger jer herinde fordi jeg før har fået utrolig konstruktiv respons på spørgsmål af den karakter, og det er det og KUN det jeg har brug for...

Håber nogen ved besked :)

På forhånd tak...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du havde brugt en lille smule tid på at besvare spørgsmålet selv (søg), ville du vide, at de to substanser virker stort set på samme receptorer

Junior medlem

Det var oss hårdt at skrive de par linier hva'...??

Kan slet ikk forstå du gider bruge tid på min tråd med den indstilling du har. Vi kan ikke alle være lisså' dygtige som dig vel champ..?

Men øh, du føler jo åbenbart en eller anden trang til at lukke lort ud, så kom bare - jeg kan bære det...

Ha' det ad helvede til r.....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Precious skrev:

Kan slet ikk forstå du gider bruge tid på min tråd med den indstilling du har. Vi kan ikke alle være lisså' dygtige som dig vel champ..?

Men øh, du føler jo åbenbart en eller anden trang til at lukke lort ud, så kom bare - jeg kan bære det...

Du kunne sådan set besvare det mest af dit eget spørgsmål, hvis du havde søgt lidt på stofferne og læst om deres virkningmekanismer. Et spørgsmål af så simpel karakter kræver altså en lille søgning, inden der spørges, da det på ingen måder er svært at finde.
Det handler simpelthen bare om, at det er dårlig stil at bede folk om tid til at besvare ens spørgsmål, uden man selv har burgt tid på at undersøge det. At spørge burde være den sidste udvej.
Du burde da være taknemmlig for, at jeg faktisk har brugt mere tid på at skrive de få ord, end du selv har brugt på at undersøge det.

Junior medlem

Jeg kan slet ikk se hvorfor du overhovedet gider svare på så dumt et spørgsmål som du øjensynligt mener det er.

Men gider ikk mudderkastning - hvis du mener at det er et dumt spørgsmål, som jeg selv burde kunne finde svar på - jamen så hold dig dog for f... væk fra tråden.

Lad vær' med at fortælle folk hvor dumme de er, og hjælp dem istedet.
Det er folk som dig der gør, at folk ikk ville spørge en anden gang - og måske kaste sig ud i noget sindssygt.

At du mener, at det er nemt at finde svar på mit spørgsmål, er ikke ensbetydende med at jeg har det sådan.

Så prøv at gi folk en chance, og lad vær' med at skide dem i halsen så snart de stiller et (i dine øjne) dumt spørgsmål.

Lad dog vær' med at bruge din kostbare tid og åbenbart utroligt kloge hjerne, på noget du mener er latterligt.

Du skal ikke komme og fortælle folk hvad der er nemt og hvad der ikke er nemt. Hold dit pis for dig selv, hvis du ikk har noget fornuftiht at sige.

Tror du at du indbyder folk til at benytte dette forum med de svar du fyrer af??

Du er netop en af dem som nok skal sørge for at der ikke kommer nye ''uvidende'' brugere herind. For du skal nok fortælle dem hvor dumme de og deres spørgsmål er, og hvor kort tid det tog dig at finde deres svar.

Du må have et sølle liv, og en meget klam kæreste, siden du har brug for at lukke lort ud til folk herinde.

Til sidst vil jeg sige, ja, det kan da godt være at mit spørgsmål var nemt at finde svar på. Og hvad så?? Men du måtte jo lige vise din overlegenhed ved at kaste tråden til jorden, og fortælle mig at det altså ikk var et værdigt spørgsmål til Psy.dk...

Så husk det nu folkens - pas på med dumme spørgsmål - En eller anden wannabe som ham der Rockefeller skal nok komme efter dig, og fortælle dig hvor dum du er.
Og hvis der er nogle søde piger på linien, så tag jer lige lidt af ham - tror ikk han får så meget andet end sin egen hånd. Fuck den må være slidt...

/OUT

Medlem

John D. Rockefeller skrev:
Precious skrev:

Du kunne sådan set besvare det mest af dit eget spørgsmål, hvis du havde søgt lidt på stofferne og læst om deres virkningmekanismer. Et spørgsmål af så simpel karakter kræver altså en lille søgning, inden der spørges, da det på ingen måder er svært at finde.
Det handler simpelthen bare om, at det er dårlig stil at bede folk om tid til at besvare ens spørgsmål, uden man selv har burgt tid på at undersøge det. At spørge burde være den sidste udvej.
Du burde da være taknemmlig for, at jeg faktisk har brugt mere tid på at skrive de få ord, end du selv har brugt på at undersøge det.

Ikke fordi jeg vil forsvare ham, men nogle inkl. mig vil gerne have det 100% på det rene, jeg giver dig ret i man LET kan finde ud af hvilke receptore kratom stimulere, men det er måske ikke altid 100% det svar man søger man finder ved at søge :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Precious: Ved at fare sådan i flint udstiller du dig selv som en lige så stor nar som du mener at John Druggefellah (eller hvordan det nu staves :P) er. Prøv iøvrigt at læse regelsættet for forumet (findes som sticky herinde). Jeg citerer:
Citat:
Hold dig til emnet - Undgå at poste off-topic. Dette gælder også selvom andre ikke kan finde ud af det!

Hvis du absolut skal reagere på at han beder dig søge, så gør det i pm.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Precious skrev:
Du må have et sølle liv, og en meget klam kæreste, siden du har brug for at lukke lort ud til folk herinde.
/OUT

Sikker på du overhovedet er gammel nok til at tage stoffer?
Du har da en meget kort lunte, plus du er SYGO til at diskutere .. *GGGGGGGGGG*

Medlem

Manden kan have haft en dårlig dag..

Burde topic ikke lukkes, da det er gået fra irrelevant til personlige hetz?

crUnk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det har du helt ret i crUnk! Havde sgu lige overset det...

///LÅST///

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]