Hej Folkens.
Inden jeg kaster mig ud i en dårlig kombo, tænkte jeg at jeg lige ville spørge mig for hos jer...
Jeg tager dagligt buprenorphin (Suboxone) - og ved at det bestemt IKKE er noget som skal kombineres med morphin eller andre opiater for den sags skyld. Nok fordi det bruges til afvænning af disse (sjovt nok)...
Ikke en forklaring jeg vil længere ud i, men det er ihvert fald ikke noget man skal eksperimentere med. -Sikkert nogle herinde som ved meget mere om det end jeg...
Da jeg fra før i tiden ved af erfaring, at kratom har en snert af ''opiat-virkning'' - vil det så være dumt, ja endda farligt, at indtage kratom med buprenorphin i kroppen??
Eller er det slet ikke de samme receptorer de påvirker i hjernen - og dermed ufarligt??
Ved som sagt at det er farligt at kombinere med opiater - så kan godt blive lidt betænksom ved brugen af kratom, da denne har en virkning lidt derhenad...
Spørger jer herinde fordi jeg før har fået utrolig konstruktiv respons på spørgsmål af den karakter, og det er det og KUN det jeg har brug for...
Håber nogen ved besked
På forhånd tak...