Hello folks...
Er blevet en smule interesseret i nervemedicin (på trods af advarslerne i de fleste af trådene her på forumet!), i det jeg nogle gange lider af panikangst. Jeg har altså ingen planer om at bruge stofferne til at få en egentlig høj ud af (ej heller at overskride anbefalet dosis).
Hvilket aktivt stof vil i den forbindelse være det bedste? Jeg synes alprazolam virker som det bedste i min situation, hvilken er angst i forbindelse med transport, urolighed, angst for døden etc. Jeg få disse "anfald" måske et par gange i kvartalet, og de er som sådan ikke ødelæggende for mig, men i situationen ville jeg ønske jeg havde noget af falde tilbage på. Jeg ønsker ikke at været slået ud i flere dage, blot at dæmpe min angst 100% med medicin. Så hvilket stof ville eksperterne herinde mene er passende?
Jeg kan sagtens regne ud hvorhenne i byen (københavn) man skal forespørge sig efter disse piller, men hvad er prisen ca., og hvordan sikre man sig ikke at blive snydt, købe noget farligt?
Og, hvilket argument, hvis det sorte marked ikke giver pote, kan jeg bruge over for min læge ift. at få en recept på eksempelvis alprazolam?
Håber ikke de sidste par spørgsmål er for tæt på grænsen til det tilladt på forum