Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 03:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

I går tog jeg nogle knallere midt på dagen til en familiekomsammen. Alt i alt et rigtigt lækkert trip men det der undrede mig undervejs var at trippets styrke syntes at afhænge af hvor jeg befandt mig.

Da jeg var inde i festlokalet med svagt afdæmpet belysning, trippede jeg moderat. Da jeg gik udenfor i solen, trippede jeg midlt. Og da jeg gik på toilettet med meget lidt belysning, trippede jeg stærkt.
En af mine venner som jeg trippede med havde det på præcis samme måde.

Er det noget I andre har erfaringer med? Hvorfor er det sådan?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Knallere som i ecstasypiller? Medmindre der var MDA eller andet blandet i så "tripper" man ikke som sådan - medmindre man tager en åbenlys overdosis (og kroppen derved producerer nok MDA til, at opnå en egentlig visuel effekt, ved metabolisering af MDMA'en). Ser man bort fra dét, er lys en vigtig del af set & setting, der som bekendt er yin & yang for den måde du oplever dit trip på.
- f.eks:
Tripper man i solskin i flot natur, påvirker det sandsynligvis humøret positivt.
Tripper derimod man på en kirkegård om natten, påvirker det sandsynligvis humøret negativt.

Medlem

Ja, der er tale om E-piller.

Jeg tvivler på at jeg har taget en OD men var da rimelig højt oppe. Tog 3 piller AP som går for at være de bedste i øjeblikket på det danske marked, og lidt MDMA som redosering.

Men det er min normale dosis. Når jeg skriver tripper, mener jeg bare at jeg kan mærke det meget kraftigt, at mine øjne flakker fx og jeg jawclencher en smule.

Men jeg er selvfølgelig med på - som du skriver - at lys kan påvirke ens humør på trippet. Men at det ligefrem ville påvirke intensiteten af trippet havde jeg ikke regnet med.

Medlem

Hvad sagde familien til det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det kunne også være, at dine setting, altså sammen med din familie gjorde, at du var mere opmærksom på ikke, at virke for påvirket - men når du så kom på lokkum, var du jo alene (går jeg udfra) og det kunne gøre, at du bedre kunne lægge mærk til og mærke hvad du havde indtaget...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
HopIFjordeN skrev:
Det kunne også være, at dine setting, altså sammen med din familie gjorde, at du var mere opmærksom på ikke, at virke for påvirket - men når du så kom på lokkum, var du jo alene (går jeg udfra) og det kunne gøre, at du bedre kunne lægge mærk til og mærke hvad du havde indtaget...

:wink:

Medlem

balle - ingen nævnte noget! Tror ikke de kan forestille sig at jeg er så syg oven i hovedet at tage det til en familiefest! Men min far sagde dog at jeg havde set noget træt ud og virket lidt udkørt. Men lad mig bare sig det har været en af de lækreste familiefester jeg har været til!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Alt hvad du gør, alle de steder du er og hvordan de ser ud vil påvirke dit trip. - Så ja, lys påvirket dit trip.

... Men nej, du kan ikke sidde og glo ind i en halugenlampe på E, i håbet om at blive ekstra fuck't.

Desuden er det her et HR board, så det ville være på sin plads at understrege hvor dårlig en setting det er du kaster dig selv ud i.

Du lyder til at du gerne vil rålamme dig, alt for ofte - fordi du vil lamme dig! (ja den går i cirkel) - Næste gang du vil til at tage stoffer, så spørg dig selv hvad du vil have ud af det og hvorfor det er nu du skal gøre det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Nu er det her godt nok på DXM, men engang på 600 og en anden gang på 750 mg havde jeg visuals da der var helt mørkt, men ikke den store synsforandring i lys (andet end fiskesyn lol) :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]